min log


Powerbaby
 Share

Recommended Posts

Træning onsdag den 29 juli

Så fik jeg klemt en time ind :tongue:

52 min :bike:

467 kcal

Max :heartpump: 95 %

Avg :heartpump: 84 %

Idag er der kun planer om at vaske træningstøj og se Post DK Rundt når de drøner igennem byen. Det regner, så mulighederne for at lave noget udendørs er eller ikke så store, så det er måske meget godt.

Jeg har været meget lidt hjemme de sidste par dage og har også planer for hver dag resten af ugen, så jeg må hellere få lavet noget når nu jeg er hjemme. Fornuftige mig :4smartass: Det vil min mor kunne lide at høre....

Det står ned i stænger udenfor... og jeg har en løbeaftale med en af fyrene fra klubben i eftermiddag... den må vi da vist hellere få udsat til en anden dag, hvis det fortætter i den stil.

PB

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 768
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Løbeturen blev udsat til en anden dag.. det regnede simpelthen for meget. Vi havde dog en hyggelig lang snak i telefonen i stedet :blahblah:

Jeg har som sædvanlig pakket de næste tre dage... ja jeg lærer det aldrig :shades: jeg skal møde en gammel veninde, træne, i byen, høre live musik, film maraton og træne... og så skal jeg også nå at sove ind imellem det...

Det bliver dejligt :banana:

Link to comment
Share on other sites

I aften står den på kaffe... i spandevis !

Puhh.. en hård weekend... eller uge... eller juli jeg havde fået strikket sammen til mig selv dér, men nu er ferien slut og jeg har en normal uge foran mig igen.

Dagen idag starter med restitution efter 13½ times film igår/i nat og sent i seng og derfor blev det heller ikke til træning idag. Øjenlågene kan simpelthed ikke holde sig oppe i længere tid af gangen :laugh:

Jeg har nydt måneden og mødt en masse nye mennesker, etableret nye venskaber og fået kontakt til gamle venner/veninder :smile: det skal fortsætte.

- iaften skal jeg dog liiige tage den med ro... griner.

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag den 5 august.

45 min :bike:

380 kcal

Max :heartpump: 94 %

Avg :heartpump: 82 %

Så er ferien slut ude i træningscentret og det officielle program er tilbage. Jeg var derfor på en Spin 1 idag. Det koster lidt på minutterne og kcal, da timen er kortere og intensiteten er mindre. Der er også kun deciderede spurter til sidst i timen. I løbet af sommeren er det mere en Spin 2, jeg har været med på og det passer mig rigtig godt.

På efterårsprogrammet køres der Spin 2 om torsdagen, hvor jeg ikke kan være med :annoyed: . Kun hvis min terapi er aflyst og det har den kun været én gang indtil videre... så det kommer vist ikke til at ske før jeg er færdig derude... men pyt.

Timen var god alligevel og der var hulens varmt ! Det var en hel befrielse at komme hjem og i bad (kørte med én) og få tøjet i maskinen.

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag den 8 august.

47 min :bike:

369 kcal

Max :heartpump: 91%

Avg :heartpump: 78%

Hmmm.. ikke lige den fedeste time.. der blev spillet alt for stille musik gennem hele timen og der blev slet ikke lagt op til spurter - hverken siddende eller stående. Derimod lavede instruktøren de berømte øvelser :dropjaw: men dem nægter jeg at lave, så dér var jeg den uartige i klassen.. jeg kan simpelthen ikke se hvad de fryseture, bag over cyklen osv skal til for. Vi er der for at cykle ikke for at lave aerobic ! så havde vi valgt et andet hold... :4boxing:

Udover øvelserne var pauserne mellem setene alt for lange og fik pulsen alt for langt ned... jeg prøvede dog at holde gejsten oppe, men jeg har booket lidt om så jeg ikke skal køre med ham igen. Jeg vil helst køre så der er drøn på. Det er jo derfor jeg spinner... løb er :violin: og spin er :kickass:

Ellers går det godt. Jeg er bare mig og trives rigtig godt med det. Nyder sommeren med venner og veninder.

PB

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

Idag starter fest ugen i byen :smile:

Der er rigtig mange ting i programmet jeg gerne vil nå at se, så jeg ved ikke lige hvor meget træning jeg får postet (og trænet) men det ér jo kun den her uge så det går jo nok...

Jeg lægger hårdt ud allerede idag og imorgen har jeg kastet mig ud i en date - og mig der ellers længe har sagt jeg ikke dater :nonono:

Nå, men inden daten skal jeg lige nå en løbetur, så jeg håber det bliver nogenlunde vejr imorgen :wink:

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

Idag starter fest ugen i byen :smile:

Der er rigtig mange ting i programmet jeg gerne vil nå at se, så jeg ved ikke lige hvor meget træning jeg får postet (og trænet) men det ér jo kun den her uge så det går jo nok...

Jeg lægger hårdt ud allerede idag og imorgen har jeg kastet mig ud i en date - og mig der ellers længe har sagt jeg ikke dater :nonono:

Nå, men inden daten skal jeg lige nå en løbetur, så jeg håber det bliver nogenlunde vejr imorgen :wink:

:wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub: Uh la la spændende. Der er vist noget, der skal fortælles.... :w00t: Ha en dejlig festuge og date....

/Jules

Link to comment
Share on other sites

Loggen

Træning igår

48 min :bike:

404 kcal

Max :heartpump: 92 %

Avg :heartpump: 82 %

Træning idag

Morgenløbetur. Hvor langt ved jeg ikke da den sædvanlige tur var oversvømmet efter regnen de sidste par dage og højvande i åen, men omkring de 4 km er nok ikke helt ved siden af.

Der blev ikke løbet hele vejen dog... det blev en kombineret gå/snakke og løbetur :wink: det er ikke sådan når der er så meget der skal snakkes igennem....

Link to comment
Share on other sites

Jo og nej Tulle...knæene har det sådan on/off. Jeg løber når jeg synes jeg kan og så spinner jeg lidt ind imellem. Jeg kan jo godt lide at løbe og slapper af med det så jeg vil helst ikke undvære det, men jeg kan ikke løbe så meget som jeg gerne vil, desværre. Hvis jeg gør det så står knæproblemerne i lys lue igen.

Jeg har været ude på idrætsklinikken på sygehuset i Århus i den her uge og snakkede med en af deres læger. Han bekræftede det min læge allerede havde sagt og gav mig nogle fif mht vitaminer og mineraler. Jeg fik en tid hos fys derude i næste måned så nu må jeg se hvad hun kan udrette.

Lægen synes bestemt jeg skulle blive ved med at løbe :w00t: (jeg havde frygtet jeg fik at vide jeg skulle stoppe) men lytte til kroppen og fint kombinere det med spinning som jeg gør nu.

Der er ikke lige noget træning at logge idag... :blush: ups.

Link to comment
Share on other sites

Der er ikke lige noget træning at logge idag... :blush: ups.

Men det er der nu :smile:

Vejret var super fint igår og jeg tog i skoven og løb med en god ven. Det var efterhånden noget tid siden jeg havde været det. Det blev til ca. 6 km. Jeg har ikke de præcise tal men pyt.

Det var kanon dejligt :smile:

Senere på dagen så jeg opera fra Den Kongelige Opera. Dejlig måde at bruge en lørdag i det fri på når vejret er godt.

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

Træning

Igår:

44 min :bike:

362 kcal

Max :heartpump: 94 %

Avg :heartpump: 81 %

Idag:

4 km løb i dejlig morgenfrisk natur :banana3:

Jeg er efterhånden ved at være klar til løb på søndag. Knæene fortæller mig at det er lige lovlig hyppigt jeg løber :sneaky2: men det skal bare lige gå indtil søndag kl 12, så er planen at skrue ned for hyppigheden igen.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke blevet til mere træning.

Ligger snot forkølet og keder mig med det. Det eneste gode der er ved det, er at jeg er blevet nusset om og forkælet lidt :wub: men det er nu heller ikke dårligt...

Jeg satser på at skulle løbe imorgen og det bliver første tur med mine nye såler. Jeg har fået lagt Formthotics i mine sko og det er super dejligt :smile: Jeg blev anbefalet det ude på klinikken på Århus Sygehus af fyssen. Det skulle hjælpe på mine knæproblemer.

Link to comment
Share on other sites

Mandagens træning:

5 km løbetur ved åen... :wub: Jeg fik sat min ene strømpe dårligt hvilket resulterede i en vabel under foden :nonono:

Jeg kunne godt mærke jeg havde såler i skoene. Benene føltes anderledes under løb og de sitrede bagefter.. Det bliver spændende at se om det giver mig mere løbefrihed med tiden.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er lidt bagefter med at logge træning, så her er den :smile:

Onsdag den 9 sep.:

En mellem 4 og 5 km løbe/forhindringstur...

Det blev lidt en blandet fornøjelse, da det område jeg plejer at løbe i var oversvømmet med vand, så jeg måtte finde en alternativ rute... den ledte mig så ud i noget hvor mine løbesko blev godt beskidte og sjask våde. Så har jeg også prøvet det :tongue:

Torsdag den 10 sep:

50 min :bike:

409 kcal

Max :heartpump: 89 %

Avg :heartpump: 81 %

En hård time med tung kørsel og vi stod op en del. Dejlig time :w00t:

Jeg må hellere få vasket mine løbesko rene.

Link to comment
Share on other sites

Lidt træning... :smile:

Lørdag den 12 september:

52 min :bike:

407 kcal

Max :heartpump: 92 %

Avg :heartpump: 78 %

Opvarmning til løbet søndag.

10 km i Viborg City Marathon:

1.05 times løb

621 kcal

Max :heartpump: 100 %

Avg :heartpump: 87 %

Dejligt med en ny PR ! Det var super vejr og masser af mennesker (ca 5.000 løbere)

Nu er benene trætte og jeg skal bare slappe af :sleeping:

Ser på om der er flere løb jeg skal deltage i i år... der er da et par stykker der frister.

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share