Optimal træning!


Guest
 Share

Recommended Posts

Okay, så giver jeg det et forsøg. Vil i så hurtigt skræddersyg et trænings program til mig?

Jeg har dog et par betingelser. Mandag og torsdag skal jeg træne triceps/bryst/skuldre og Tirsdag og Fredag skal jeg træne ben/biceps.

Så må i selvom hvor ryg og maveøvelserne skal ligge henne. Men foretrækker at ligge bentræningen på de dage jeg løber, altså tirsdag og fredag.

Træningen skal laves så mine muskler vokser så maximalt som muligt.

Jeg takker mange gange på forhånd.

Mvh. David

Link to comment
Share on other sites

Hvis du gerne vil være større så prøv at læse denne artikel om hst! Vi er et par stykker der hvor jeg træner der har taget godt på af det!

Her er det bare vigtigt at holde sig til reglerne! Brug flerledsøvelser, hav et begrænset antal øvelser og træn aldrig til failure.

Øvelser som squat, dødløft, bænkpres, military press, chinups, dips, sitting calf raises og crunches med vægt kunne være gode både i et hst program eller et hvilken som helst andet program.

Det hele står i artiklen, held og lykke.

Link to comment
Share on other sites

Okay, så begynder jeg med HST programmet. Jeg har dog et spørgsmål til dette.

Man kan vælge at køre en excentrisk i uge 7-8. Det jeg forstår på det er at man bruger ca 6-8 sek. på hver rep. Men dette gør jeg da altid når jeg træner, så hvad mener de med det?

Skal jeg følge det program, som er der fra starten af, eller syntes i at der skal laves nogle ændringer i det?

Link to comment
Share on other sites

(edit - så ikke hele tråden. My bad)

Hvis du er i tvivl om udførsel af øvelserne, så gå hen i en vægtløfter- eller styrkeløfterklub og få dem forevist.

Hvis du bor i København skal du være velkommen til at kigge ned i Thor. Vi kan vise dig alle de øvelser du får brug for.

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share