Forskel i følelsen


Jenslyn17
 Share

Recommended Posts

Er det bare mig, eller kan man virkelig føle sig som "the shit" i bodybuilding sammenhæng den ene dag/time/periode - altså hvor man virkelig føler store fremskridt, og at man har en nice krop, hvor man så den næste time/dag/periode kan føle, at der stort set intet er sket eller ligefrem tilbagegang.

Fx ved mit bryst (nok fordi jeg fokuserer på at få noget vækst i det), synes jeg af og til, at det da fkatisk går pænt fremad, mens jeg den anden dag kan tage mig selv i at sige, at det da ligefrem er gået tilbage. Samme også for andre kropsdele eller kroppen som helhed.

Det er bare hamrende frustrerende, for det kan faktisk også godt afspejle sig noget i ens selvtillid opg sådan, og jeg kan virkelig mærke en forskel fra når jeg føler mig i god form og relativt "stor" til at være lidt for godt i stand mht. fedtprocenten og uden den markante muskelmasse :/

Selvfølgelig kan beslysning have en del at sige, men det kan som fint være i den samme belysning og sådan, det svinger ligeosm bare enormt meget, hvor jeg da hellere bare ville have en steady progression i træningen - er det bare mig, der har det sådan, eller er det også noget, I kender til? Og hvorfor kunne det evt. være? Tvivler da alligevel på, det bare kan være et resultat af, om man er "carbet op" eller "bloated" og hvad det nu hedder :wink:

Link to comment
Share on other sites

Kan også godt føle nogen dage at mine triceps er total små, ingen mavemuskler og intet bryst .. Og som du siger, andre dage er de virkelig pæne og store. Men tror måske det har meget med ens kost at gøre, f.eks hvis du drikker meget væske eller sådan noget. Jeg har desværre ingen facts om det, men vil skyde på det er sådan noget (:

Link to comment
Share on other sites

Der kan jeg også være med

Nogle dage (typisk når jeg har spist meget eller usundt) så synes jeg at jeg har de tykkeste lår i verden. Men dagen efter når jeg har været ude og løbe 5-7 km for fuld udblæsning så synes jeg faktisk jeg har ok lår (ret kvindelige, men ok)

Synes også nogle dage at der må gemme sig nogle ok muskler under hud og isolering på overarmene, men andre dage ser de bare slatne ud.

Men det er vel bare at vente til foråret når den seriøse løbetræning går ind. Så ryger den overflødige isolering forhåbentli og så kan man endelig får svar.

Indtil da...jeg prøver at tro på det bedste...

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Følelsen tror jeg de fleste af os kender..! Desværre...! Men hvad jeg har gjort for at afhælpe den, er at tage kropsmål.. Derved kan man hurtigt se hvilken retning det går..! Har man en dag hvor man har 'syndet' med kosten, ja så er der ikke så meget at gøre end at sørge for det ikke sker for tit.. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share