2 ugers pause


Tarantula
 Share

Recommended Posts

Nu skal jeg til spanien her den 29 juni i 2 uger og det er jo fint. Men så blev jeg bekymret om jeg mistede for stor work capasity på de 2 uger hvis jeg ikke træner. Det passer fint med jeg tager 1 uge fri fra træning men vil stadig gerne beholde min work capasity. Efter ferien regner jeg nemlig med at prøve German Volume Træning i en måned og det er jo barske sager :D Men hvis det er tror jeg godt jeg kan finde et center deroppe og så få trænet ihvertfald lidt. Måske 2 gange i de 2 uger bare let - ville det hjælpe på sagen?

Håber på nogle gode råd

Link to comment
Share on other sites

Det er nok ikke så meget andet at gøre end at prøve at få lidt vægttræning smidt ind. Evt kan det klares med armbøjninger og lign, hvor du smider lidt extra vægt på.

Hvis du mangler inspiration så smut ned i Blockbuster og lej en gammel Rocky film :)

Link to comment
Share on other sites

Der er jo også den mulighed, at man kan få lidt ekstra restitution ud af en lille pause.

Jeg har som regel haft gavn af at springe en uge over hver 3.. måned, så jeg tror hellerikke, det kan have den store betydning.

Men det kommer jo an på, hvordan man iøvrigt træner.

Link to comment
Share on other sites

Hej Tarantula

Jeg har selv lige holdt en pause, da jeg var igang med min hovedopgave :angry2:

Pausen blev på hele tre uger, og nu har jeg trænet 2 gange siden pausen.

Jeg syntes at det var utroligt hårdt at komme igang igen, faktisk måtte jeg gå lidt ned i vægt :(

Desuden var jeg øm som aldrig før første gang efter pausen :(

Mit håb er dog at det hurtigt kommer tilbage igen - forhåbentligt tager det ikke så lang tid at øge vægten igen denne gang.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share