Spinning for begyndere!


britone
 Share

Recommended Posts

Sad og kikkede i min log fra da jeg startede herinde på Mol :superman: og HUZ lavede en henvisning til denne gamle tråd :smile:

Hvordan er det så lige gået siden jeg startede :cool: jooo selvfølgelig er der kommet en del mere ballast på mine timer og overblikket er der også kommet på men faktisk synes jeg ikke det er blevet nemmere at lave en god og spændende time. og kan stadigvæk tage mig selv i at være hamrende nervøs inden jeg starter timen og det til trods for at jeg snart har kørt over 300 timer med hold :smile: mange af de indlæg der er blevet skrevet her fra mere eller mindre velmende brugere har selvfølgelig også haft den effekt at jeg har tænkt jeg skal vise dem der ikke tror at de tager fejl :innocent:

I løbet af de næste par måneder åbner jeg mit eget spinningscenter med alt hvad der dertil hører af sjove og ikke mindst fede effekter og mit morgenhold som jeg har Mandag Onsdag og Fredag kl.615 vil meget gerne have lov til at komme med det nye sted og faktisk er der et par virksomheder som har forespurgt om ikke jeg kunne tænke mig at lave nogle fri fra arbejde timer til deres medarbejdere. Så det virker lidt som om jeg til trods for alle de bange anelser ramte rigtigt

glæder mig til at byde nogle molere til et træf i nær fremtid :superman:

Så uanset hvad du laver så tro på det :4thumbup: det kan lykkes :tongue::smile:

Kenn

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share