WPO resultater


Squatfather
 Share

Recommended Posts

Jeg synes ikke, at Taylor er i nærheden af godkendt dybde, hvis vi bruger IPFs regler. Childress forsøg minder mere om et halv squat. Jeg tror sq jeg skifter forbund :laugh:

Sjældent er jeg enig med Faber men her har han sgu ret... de dybder er til grin set med ipf-øjne... selvfølgelig er det imponerende at stå med så mange kg og lave kvarte squats.. jeg har bare svært ved at forholde mig til det

Anders du burde helt sikkert skifte til WPO... du ville blive stjerne der :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvis der blev afholdt stævner under det forbund i Danmark, så havde jeg nok skiftet, men økonomien tillader ikke helt at rejse til Finland, USA. osv for at deltage i stævner. Bare det at jeg ikke skal gå ud med vægten i squat betyder ufattelig mange kg for mig, men nok ikke den helt store fordel at hente i bænkpres og dødløft :smile:

Det kunne dog være spændende at se nogle flere dødløftklip :4thumbup:

Edited by Roberto Baggio
Link to comment
Share on other sites

Hvis der var WPO i DK er det lige før jeg ville overveje det for ikke at ydmyge mig selv i squatten ENDNU engang! :laugh::tongue:

Nu er WPO jo ikke noget man bare kan få en licens til også stille op. Der er visse kvalifikationskrav som skal opfyldes, de kan ses her.

Hvis der blev afholdt stævner under det forbund i Danmark, så havde jeg nok skiftet, men økonomien tillader ikke helt at rejse til Finland, USA. osv for at deltage i stævner. Bare det at jeg ikke skal gå ud med vægten i squat betyder ufattelig mange kg for mig, men nok ikke den helt store fordel at hente i bænkpres og dødløft :smile:

Du er godt klar over, at de har endnu mere af det udstyr du er modstander af? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share