Stærk som en okse?


Pedro_smoke
 Share

Recommended Posts

haha... :laugh:

bar rolig de vejer 42kg. nede i centret har vi håndvægte på 70kg som folk tager med lethed!det er et lille center men alle er enten rockere eller kriminelle!haha!!

hvordan skal jeg filme?hvad skal jeg kigge efter i min bænkpress?altså tænkte på fejl... :sleeping::nonono:

Gad vide om det ikke er lbs vægtene er i :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

haha... :laugh:

bar rolig de vejer 42kg. nede i centret har vi håndvægte på 70kg som folk tager med lethed!det er et lille center men alle er enten rockere eller kriminelle!haha!!

hvordan skal jeg filme?hvad skal jeg kigge efter i min bænkpress?altså tænkte på fejl... :sleeping::nonono:

der er noget helt galt med de tal du slynger ud. ikke en gang franco columbo kørte med mere end 68 kg. og han gik for at være verdens stærkeste mand i årtier.

Link to comment
Share on other sites

der er noget helt galt med de tal du slynger ud. ikke en gang franco columbo kørte med mere end 68 kg. og han gik for at være verdens stærkeste mand i årtier.

Hvilken øvelse taler vi om her? Når vi tænker på at der findes folk der næsten bænker 300kg i 100kg klassen, så er der garanteret også nogen der kan køre inc db press (Hvis det var denne øvelse der var tale om) med mere end 68 kg :wink:

Link to comment
Share on other sites

på håndvægtene står der tydeligt "42 KG"

har trænet der i mange år. Ham der nakker de 70kg med lethed er os total krudtet!

Nej jeg slynger ikke nogle tal ud!

Jeg træner i body shape på amager. Der er for det meste folk som har siddet inde eller er rocker som kommer derned. sådan nogle hardcore typer.men det er ikke spørgsmålet vel gutter!

I kan vel alle tag det samme.jeg er ikke specielt stærk som i tror.

Link to comment
Share on other sites

40 kg håndvægte i skulderpress ligger vist et stykke over middel... :smile:

Men som sagt, film dine løft. Det er den eneste mulighed vi har for at kommentere det. For der må være noget SERIØST galt altså... Ellers så prøv at forklare dine løft i så mange detajler som muligt. Kan være der dukker noget op den vej. Ellers er det jo ret begrænsede muligheder vi har..

NB. jeg vil også mene at der er folk hos os der ville kunne tage 70 kg db, hvis de havde været der.. Jeg er pt ved at lave 2 65 kg håndvægte, fordi af flere tager 4-5x10r med vores 55 kgs.. Men mange, der er alligevel en del! :bigsmile:

Edited by Francis
Link to comment
Share on other sites

i bænkpress tager jeg fat så når jeg kører ned er mine underarme lige. Det har jeg fået at vide er det bedste løft. Når jeg kører ned så har jeg svært ved at trykke den af når den rammer brystet. Skal have hjælpe de første 2-3cm så løfter jeg resten. men alene det press på 2-3cm går jeg død på hvis jeg skulle tag den alene!

Link to comment
Share on other sites

så hovedregel skal du altid køre den uden hjælp.. så tag lidt mindre på! Hvis du er så svag lige over brystet, er det dine brystmuskler der halter tror jeg.. Og garanteret også dit opspænd. altså hvor godt du ligger på bænken. Husk at trække dine skuldre godt tilbage inden, du løfter stangen ud. Og hav dem presset solidt ned i bænken. Dine skuldre skal blive tilbage igennem hele løftet og ikke hæves fra bænken som man ser nogle "begyndere" gøre (altså folk der ikke har fået løftet lært endnu)... Prøv også at køre dine sæt med pause på brystet. Burde også kunne styrke dette problem. Men igen, en film ville gøre det lettere at vurdere..

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Det her lugter langt væk. Det lyder helt usandsynligt at man kan skulderpresse 42 kg i reps og ikke engang bænke 100 kilo én gang :blink: Prøv evt. at tage billeder eller video af din træning med de håndvægte der.

Har dog hørt ting og sager om Body-Shape på amager. Skulle været et "sygt" center med rigtig mange klumpe-dumpe narkomaner og høj teknomusik og sådan.

Link to comment
Share on other sites

Det her lugter langt væk. Det lyder helt usandsynligt at man kan skulderpresse 42 kg i reps og ikke engang bænke 100 kilo én gang :blink: Prøv evt. at tage billeder eller video af din træning med de håndvægte der.

Har dog hørt ting og sager om Body-Shape på amager. Skulle været et "sygt" center med rigtig mange klumpe-dumpe narkomaner og høj teknomusik og sådan.

kan godt bænke 100kg men med besvær.

der er manger den slags typer!!!hehe..teknomusiken er god nok!! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan til sammenligning løfte ca.

DB press skulder - 22kg 5RM

DB press brys - 36kg 5RM (cirka)

Bænkpress - 110kg 4RM

Men altså umuligt er det vel ikke, træner mest military og bænk, hvorfor styrken i mine BB press også er en del bedre end DB press.

hvis du sammenligner din db press og dit bb press er der stor forskel. Kan tag db bryst press på ca 40-42kg men bænke 100kg tilgengæld.ville sige vi er lige stærke men på hver sin område hvis du forstår?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share