Vil også have et center der hjemme


Andersen
 Share

Recommended Posts

Jeg var lige inde og kigge lidt i motion-onlines forum, jeg synes faktisk jeg fandt en rimelig god ide. For jeg vil gerne have mit eget center her hjemme. Jeg vil smide ca 3000 i det og så har min far et firma så han kan få alt hvad vi køber med 50% rabat. Det vil jo sige at det faktisk er 6000 jeg vil bruge på det.

Ind til videre tror jeg, at jeg vil have det vægt sæt her http://www.bm-fitness.dk/P_Vagtudstyr.html VGT-90, men hvad siger i til det?

Jeg fandt nogen tegninger inde på MOL til hvordan man kunne få en smed til at lave et stativ http://www.pc-files.dk/pix/udstyr2.jpg

http://www.pc-files.dk/pix/udstyr.jpg

Lidt beskrivelse: Hvor der er blå, kan man hæve søjlen op nedhøjde i alt 2.20 meter så laver man kråge til vægtstang vist på søjle. Og man kan lægge stang øverst til at hænge i. Og billedet til venstre er til dip.

Jeg synes bare det virker dumt, at nu når man kan få 50% i rabat så udnytter man det ikke. Så hvad synes i jeg skal købe?

Link to comment
Share on other sites

Undskyld Nielsen. Kan godt se det er dine tegninger, som Jonas eller hans smed bare han smidt noget blåt og sådan noget på det :)

Synes bare den tråd er ved at være så lang, og så er der rimelig mange useriøse svar i. Så ville det ikke være bedre at starte på en ny tråd så den ikke var så fryglig lang.

Link to comment
Share on other sites

Synes bare den tråd er ved at være så lang, og så er der rimelig mange useriøse svar i. Så ville det ikke være bedre at starte på en ny tråd så den ikke var så fryglig lang.

Har i mange år haft center hjemme med det mest nødvendige udstyr, og vist nogle billeder af det i Jonas's tråd.

Skal jeg så bare starte en ny tråd på det ?

Nix - jeg blander mig bare i debatten hvor som helst, når jeg synes.

Link to comment
Share on other sites

For f***** Jonas Andersen!! det nytter altså ikke at skifte brugernavn det er ikke særlgit svært at genneskue at du er den samme vel? og jeg kan kun sige som jeg har sagt 1000 gange før: prøv dog for pokker snart at tage et ansvar selv i stedet for at lægge det hele over på arme uskyldige MOL-brugere

Link to comment
Share on other sites

Litopsi. Synes du er meget urimelig her.

For det første er det ikke samme person.

Jeg synes da også selv jeg prøver at finde ting selv. Har læst alle de artikler der er på MOL og godt i gang med dem på getbig, men når man er helt ny i faget og ikke ved så meget om det. Så går jeg da ud fra at et forum er lavet til at få hjælp i.

Link to comment
Share on other sites

Ja det er til at få hjælp i, men ikke for at MOL-brugere skal tage ansvaret og beslutningen for dig. Jeg synes du har fået rigtigt mange gode svar og at du ud fra det burde kunne tage en beslutning selv. Man har altid lov at spørge, men du kan ikke tillade dig at afkræve et svar, sådan som du gør. Folk svarer hvis de har lyst og der er ingen der har lyst til at tage ansvar for hvad du ender med at købe og det kan jeg godt forstå. Man hjælper hinanden i det omfang man kan hjælpe, men det du forlanger hjælp til er noget du selv skal afgøre, andre kan ikke se hvad der er bedst for dig.

Nå men du må meget undskylde hvis du ikke er den samme, men I burde næsten mødes så for jeg tror I har en masse tilfælles. Bl. a. jeres måde at formulere jer på skriftligt, begge jeres fædre har et murerfirma og er interesserede i at spytte penge i jeres projekter om et træningscenter derhjemme OG i kender tilfældigvis begge to en smed, som I, uafhængigt af hinanden, vælger at kalde "ham der smeden".

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil ikke have nogen til at tage ansvaret for det. Jeg ved bare ikke hvad jeg skal vælge, og jeg ville da tror at en der har trænet i lidt over et år og ved noget om det er bedre til at tage beslutningen end mig selv. Men jeg vil lige slå fast. Jeg vil ikke have nogen til at tage ansvaret for det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har været inde og søge, og faktisk gjort alt hvad jeg kunne få at prøve på at finde et sted hvor jeg kan købe et godt powerrack stativ. Jeg har endda været nede i den lokale sportsbutik, men det var ikke noget de kunne få hjem. Så der er vel ikke nogen der ved hvor jeg kan købe et godt powerrack stativ henne?

Link to comment
Share on other sites

HURAAA nu har jeg sku fundet et sted hvor jeg kan købe sådan et power rack stativ. Nemlig ved http://www.fitnessgruppen.dk

I kan se et billede af den her: http://fightersport.dk/rune.jpg

Lidt info

Power Rack

Længde 160cm

Bredde 137 cm

Højde 235cm

Synes dog den korster meget nemlig 6.328 kr eksl. moms og så kan den max tage 100 kg. Men det er jo den eneste jeg har kunne finde, men der er et problem med den. Den er nemlig235 cm høj og der hvor den skal stå er der 233 cm højt. Tror i man kan gøre et eller andet ved det? Og hvis man nu kan synes i så jeg skal købe det stativ plus et vægtsæt?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share