Et trænings center der har åbent 24-7 i KBH?


Underwear
 Share

Recommended Posts

Mine arbejds tider er meget skiftende. I løbet af ugen kan det skifte mellem dag og natte timer... Så hvis jeg samtidig skal have nok søvn, begynder det at knibe. Jeg træner på nørrebro nu (hard work) og det går lige med hensyn til tiderne. Jeg tror bare, hvis der var et sted der havde døgn-åbent var det bedre, så jeg ikke skal løbe rundt for at nå det :smile:

Link to comment
Share on other sites

SATS i Scala har vist åbent 24 timer tror jeg, men har hørt rygter om at der var for mange bøsser der kneppede i saunaen og at de ikke længere er åbent 24 timer. Måske.

der er ikke døgnåbent længere i SATS Scala. det lukkede ned for et par år siden.

equinox, valby (stenkast fra frb.) har 6-23.

Link to comment
Share on other sites

der er ikke døgnåbent længere i SATS Scala. det lukkede ned for et par år siden.

equinox, valby (stenkast fra frb.) har 6-23.

Det har samme åbenings tider som hard work på nørrebro... Så det kan jeg ikke bruge.

Findes der slet ikke nogle trænings huler rundt omkring. Ligesom MK på mariedalsvej, bare med døgnåbent ligesom olympia i fredericia.

Link to comment
Share on other sites

Det har samme åbenings tider som hard work på nørrebro... Så det kan jeg ikke bruge.

Findes der slet ikke nogle trænings huler rundt omkring. Ligesom MK på mariedalsvej, bare med døgnåbent ligesom olympia i fredericia.

Hvad med en VL/SL klub, hvor du har nøglekort med direkte adgang?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share