asymetrisk krop


Tune IF Motionscenter
 Share

Recommended Posts

hej allesammen..

jeg har som mange andre altid haft en større og stærkere højre hånd da jeg er højre-håndet.. men nu har jeg opdaget at efter jeg er kommet igang med at træne er mit venstre bryst blevet meget større end det højre.. hva kan jeg gøre? laver somregel øvelser med håndvægte og engang imellem stang..

Link to comment
Share on other sites

Hvordan ser din træning ud? Hvor mange års træningserfaring har du? Hvor meget er det venstre bryst større?

Har du eventuelt et billede?

Det går som regel væk med tiden hvis du bare bliver ved med at træne symmetrisk.

har trænet før men er først begyndt seriøst for 3-4 mdr. siden. jeg træner store muskeløvelser såsom dødløft, bænkpres med stang og frie vægte, rows med stang og military. nogle gange kommer jeg lidt ekstraøvelser på som chin ups og dips

Link to comment
Share on other sites

har trænet før men er først begyndt seriøst for 3-4 mdr. siden. jeg træner store muskeløvelser såsom dødløft, bænkpres med stang og frie vægte, rows med stang og military. nogle gange kommer jeg lidt ekstraøvelser på som chin ups og dips

Det er vist ret normalt (eller under alle omstændigheder ikke totalt mystifystisk) at være lidt "skæv" Jeg gar selv samme skævhed som dig - dvs. større venstreside (både bryst og biceps) men større styrke i højre side... Det har dog udjævnet sig en del efter at jeg er begyndt at træne jævnligt... så jeg tror det er rigtigt bare at give sig tid - og så i øvrigt træne begge sider ens.

Det er i øvrigt lidt mystisk - jeg føler mig markant stærkere i venstre triceps end i højre (i dips og pushdown) hvorimod biceps er stærkest i højre... :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Har også lige startet min træning op igen efter en længere pause og har trænet siden juni nu.

Min højre overarm er også 1 cm større end venstre. Venstre bryst er lidt større end det højre og stærkere.

Højre lår er også 1 cm større end venstre, men håber da at de bliver lige så store engang.

Fordi at din højre arm er større end din venstre, er fordi at man wanker med højre hånd :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

sjovt der lige blev lavet et indlæg om dette da jeg selv havde tænkt på det. da jeg er højrehåndet er det min højre biceps der er størst og venstre bryst, men det er dog ik sådan at det er andre end mig der kan se det tror jeg, for det er nok noget at gøre med man er lidt perfektionist.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil gerne advare nye læsere om hvad JB (fyren på billedet) egentlig er for en person. En af hans aller største interesser (udover faktisk at træne fornuftigt) er at fifle med billeder i photoshop. :wink: '

Rommel

Kender du ham? Nu syntes jeg lige, det var sådan et interessant, om end ufornuftigt projekt han havde gang i. Gad godt se hvor stor forskel man kan opnå! Jeg regnede bare med at han var oprigtig, når han nu har lavet en hel hjemmeside om sin asymmetriske træning. http://jba.frac.dk/one/rapport.htm

-Axe

Link to comment
Share on other sites

Kender du ham? Nu syntes jeg lige, det var sådan et interessant, om end ufornuftigt projekt han havde gang i. Gad godt se hvor stor forskel man kan opnå! Jeg regnede bare med at han var oprigtig, når han nu har lavet en hel hjemmeside om sin asymmetriske træning. http://jba.frac.dk/one/rapport.htm

-Axe

Jeg er glad for at du troede på det. Det er altid sjovt at tage røven på andre :laugh: Du skal dog ikke være ked af det for du er ikke den eneste, der hoppede på den.. Vel Maxpower :wink:

JB er en flink fyr, har mødt ham nogle gange, men lige i den periode havde han vist lidt for meget fritid.

Tro ikke på alt hvad du læser, heller ikke selvom der er billeder til. :wink:

hehe tak :tongue: .. Jeg var lidt bange for, at jeg i min fuldskab, havde givet et dårligt indtryk :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er glad for at du troede på det. Det er altid sjovt at tage røven på andre :laugh: Du skal dog ikke være ked af det for du er ikke den eneste, der hoppede på den.. Vel Maxpower :wink:

Hvis jeg ikke husker helt galt, så var jeg mildt sagt skeptisk fra starten og da jeg fik undersøgt sagen nærmere afslørede jeg at det tydeligvis var fup. Så deeet... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg ikke husker helt galt, så var jeg mildt sagt skeptisk fra starten og da jeg fik undersøgt sagen nærmere afslørede jeg at det tydeligvis var fup. Så deeet... :wink:

jeg har nu en god samtale med dig, hvor spørger om nogle sjove ting :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er glad for at du troede på det. Det er altid sjovt at tage røven på andre :laugh: Du skal dog ikke være ked af det for du er ikke den eneste, der hoppede på den.. Vel Maxpower :wink:

hehe tak :tongue: .. Jeg var lidt bange for, at jeg i min fuldskab, havde givet et dårligt indtryk :laugh:

Øøv. Jeg ønskede at tro på det, fordi jeg syntes, det var sådan en cool og sindsyg ide! Nå men godt lavet :4thumbup: din hustler :dry:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share