3x3


TLunau
 Share

Recommended Posts

Jeg ville høre om der er nogen herinde der har erfaring med at køre 3x3 programmet... hvis der er kunne jeg godt tænke mig at få belyst både de positive og negative sider ved programmet... jeg læste om det inde på deepsquatter og forfatteren sagde at man også skulle bruge udstyr som bænkpres skjorte styrkebælte osv.. men hvis man ikke har det kan det så godt lade sig gøre uden????

Link to comment
Share on other sites

Du kan sagtens køre det uden. Jeg har hørt blandede ting om programmet. Generelt er det udstyrsløfterne som brokker sig mest, fordi man har en tendens til specielt i bænkpres at miste triceps styrke, som er meget relevant for en løfter som anvender dobbeltlags trøje. Der er tilgengæld også mange som er blevet temmeligt stærke på programmet. Desværre kender jeg ikke nogen personligt som har gennemført programmet. Infestedass her fra MOL har vist prøvet det, men gav op inden han gennemførte det. Svans :lol: Der er ikke andet at gøre end give it a go, hvis du synes det passer til dit temperament.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Tak for svaret Thomas men jeg synes også jeg læste noget om dødløft fra bokse (ret mig hvis jeg tager fejl) men nu er det sådan at jeg foretrækker sumostilen også så bliver det lidt svært.. kan man også gennemføre programmet uden brug af diverse boks-øvelser :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Kom til at tænke på en ting TJ.. hvordan kan det være at du ikke selv har prøvet 3x3-programmet??? Også ville jeg også gerne benytte lejligheden til at spørge dig om du ikke ville lære mig 100% korrekt Squat og dødløft til MOL-træf tror jeg halter lidt i squatten men det er svært når man ikke selv kan se det... de andre der træner samme sted siger jeg står for bredt og så vidt jeg ved er der da ingen regler for hvor bredt man må stå... og når de så har sagt det begynder de selv at squatte med støtte under hælen hvad der ifølge dig (har læst din artikel på Getbig) er fundementalt forkert... nå det var en lang smøre håber du kommer forbi :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share