1 uge til galla!


Keki
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen!

Som overskriften antyder så er der en uge til gymnasiets store gallafest:)

Jeg har købt en superfed kjole, som dog lige er en anelse for stram til at der kan være 10 øl deri også;)

Mit spørgsmål er således hvordan jeg skal spise den næste uge for at tabe mig (er klar over et fedt-vægttab på over 1/2 kg om ugen ikke er hensigtsmæssigt), men jeg har heller ikke noget imod at tabe væske så længe det gør kjolen løsere;-)

Sikkert et dumt spørgsmål, men jeg træner en del og intager gerne 2-3 L vand på en træning (3-4 gange om ugen), er det noget der påvirker figuren op til festen? Vil selvfølgelig også træne næste uge jo... :) Og er det mest hensigtsmæssigt at styketræne, lave cardio eller kombinere disse den følgende uge i henhold til målet?

Håber på et par gode råd fra jer kloge hoveder;-)

Glædelig jul alle sammen :newyear:

Link to comment
Share on other sites

Prøv at undgå ting der binder væske i kroppen, dvs især madvarer med højt indhold af salt

Desuden har jeg erfaring med at frugt godt kan få en til at blive lidt oppustet at se på, så det undgår jeg altid på dage hvor jeg skal til fest i stramt tøj om aftenen.

Det er sgu gode tips, det skal jeg huske næste gang jeg skal i noget stramt tøj! :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Hej allesammen!

Som overskriften antyder så er der en uge til gymnasiets store gallafest:)

Jeg har købt en superfed kjole, som dog lige er en anelse for stram til at der kan være 10 øl deri også;)

Mit spørgsmål er således hvordan jeg skal spise den næste uge for at tabe mig (er klar over et fedt-vægttab på over 1/2 kg om ugen ikke er hensigtsmæssigt), men jeg har heller ikke noget imod at tabe væske så længe det gør kjolen løsere;-)

Sikkert et dumt spørgsmål, men jeg træner en del og intager gerne 2-3 L vand på en træning (3-4 gange om ugen), er det noget der påvirker figuren op til festen? Vil selvfølgelig også træne næste uge jo... :) Og er det mest hensigtsmæssigt at styketræne, lave cardio eller kombinere disse den følgende uge i henhold til målet?

Håber på et par gode råd fra jer kloge hoveder;-)

Glædelig jul alle sammen :newyear:

En anden mulighed er selvfølgelig at drikke dig lidt små beruset inden festens start, så tænker du ikke så meget over det :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share