The Abs Diet


Someone_
 Share

Recommended Posts

Nogen som ved, om de øvelser der bliver anbefalet i The Abs Diet er noget værd og om de er gode, til at få mavemuskler?

ved godt man skal tabe fedt for at få vaskebræt frem, men derfor vil man gerne prøve at få musklerne dernede til at vokse!

Noget at anbefale? Synes det er så meget forskellig information, at man bliver mere forvirret end oplyst... :blush:

Link to comment
Share on other sites

Nogen som ved, om de øvelser der bliver anbefalet i The Abs Diet er noget værd og om de er gode, til at få mavemuskler?

ved godt man skal tabe fedt for at få vaskebræt frem, men derfor vil man gerne prøve at få musklerne dernede til at vokse!

Noget at anbefale? Synes det er så meget forskellig information, at man bliver mere forvirret end oplyst... :blush:

Kan du ikke poste noget mere om denne abs diet?

Link to comment
Share on other sites

så bogen igår da jeg var ude og købe jukegaver jeg bladrede lidt i den, men skal jo nok læse bogen hvis jeg skal gi kritik, men hvorfor gi penge for en bog når al den rigtige og ærlige vejledning findes her på MOL.

for at få tydlige abs skal fedt% være lav og så skal de trænes. der står sikkert ikke noget om hvordan man bulker i den bog så man får større abs.

Link to comment
Share on other sites

Ud fra kommentarerne på amazon, så lyder den ganske fornuftig, men på den anden side, siger den nok heller ikke noget som ikke kan findes her:

Eat everything. Concentrate on whole grains. Drink milk. Balance protein with carbohydrates. Avoid processed sugars. Do some exercise.
Link to comment
Share on other sites

Anmeldelser

1 ud af 5 stjerner af Morten D, 17-05-05

Bogen lover alt for meget...jeg fik ingen flad mave i løbet af 6 uger! Måske snarere det burde være 6 måneder.

Taget fra linket til bogen, vil give mulle 100% den slags bøger/produkter kan ikke bruges til en skid

Edited by JackBauer
Link to comment
Share on other sites

Jeg fik bogen tilsendt for snart mange år siden; den er 89,2% bras, en tabel over en masse fødevare, og deres glykemiske load, sammen med en masse øvelser; blandet med en masse ligegyldigt sludder; selvfølgelig fint nok, men ikke noget man ikke kan finde på google på 5 min! Jeg har bladret den lidt i gennem, men har ikke engang gidet læse den; og det på trods af at jeg for underholdningsværdien alene har grinet mig igennem bøger som "body for life", titan training, forfattere som Charles Atlas, Peter Sisco og Mike Mentzor; den her er klart en kandidat tilunder bundlinjen! :4thumbup:

M.V.H

Helio

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik bogen tilsendt for snart mange år siden; den er 89,2% bras, en tabel over en masse fødevare, og deres glykemiske load, sammen med en masse øvelser; blandet med en masse ligegyldigt sludder; selvfølgelig fint nok, men ikke noget man ikke kan finde på google på 5 min! Jeg har bladret den lidt i gennem, men har ikke engang gidet læse den; og det på trods af at jeg for underholdningsværdien alene har grinet mig igennem bøger som "body for life", titan training, forfattere som Charles Atlas, Peter Sisco og Mike Mentzor; den her er klart en kandidat tilunder bundlinjen! :4thumbup:

M.V.H

Helio

Mange år siden? Det var da sjovt siden bogen udkom i 2004 . Da også underligt at du sviner en bog som du ikke har gidet at læse.

At dømme ud fra anmeldelserne på Amazon, tror jeg det er en god bog for folk der gerne vil tabe sig i vægt og som ikke nødvendigvis er bodybuildere/vægttrænere. Jeg tvivler på at bodybuildere kan bruge den til vildt meget, men det kan jo være jeg tager fejl.

Link to comment
Share on other sites

At dømme ud fra anmeldelserne på Amazon, tror jeg det er en god bog for folk der gerne vil tabe sig i vægt og som ikke nødvendigvis er bodybuildere/vægttrænere.
Who cares? Alverdens alternative kvader diæter og træningstosse streger, promoveres dagligt på Amazon, ikke mindst fordi de første 100 indlæg som regl skrives af forfatteren selv; Dertil er du et vrøvle hovedet, selvfølgelig, kan man/jeg konstatere at bogen ikke er en flad tier værd, når man allerede ved første skimt kan se den kun indeholder ca 5-10 sider tekst (det meste af det den typiske voodo), blandet med nogle ubrugelige tabeller, og masser af billeder af hvordan du laver squats og bænkpres;

Alt sammen præcist samme skuffe (det vil sige vrøvl), som læser du et vilkårligt mens health, og suplere med lidt øvelses beskrivelser fra exrx.net! Så ER der vitterligt ikke mere at komme efter i bogen!

Tror du mig ikke giver jeg da lige en hurtig sumering af indholdet;

Bogen starter ud med en såkaldt "shopping list, indeholdende tilfældige low glycemic fødevare; alt fra fedt fri mayo til mel, og canadian bacon.

Så fortæller den alt det sædvanlige pladder om hvad den vil gøre for dig, hvor meget du kan tabe på 6 uger osv. Bruger halvanden side på at fortælle lidt om omega-3, anbefaler fiske olie osv. her kommer der så lige en liste over de fik bogen anbefaler du spiser, alt sammen grillet eller kogt; Så snakker den om calcium som magisk fedt dræber, igen med en anbefalet indkøbssedel; så skriver den du skal spise flere fibre, med en 5 was to more fiber, pop ting; så snakker den om 12 powerfoods; og så kommer så det mest idiodiske, en totalt forudlavet "diet meal plan", der ikke tager højde for noget individuelt overhovedet, det vil sige samme makronærings sammensætning, samme energiindtag til alle!

Så kommer der en side, hvor der strår hvor smarte håndvægte er, med overskrifter som dumbells make you smarter; og så kommer alle øvelserne der næsten udgør hele bogen; Så står der fem linjer om hvor dan man kan snyde på diæten; og bogen slutter så af med tabeller først over hvilke vitaminer osv den nævnte indkøbsseddel indeholder, dernest det glykemiske indeks; jubii and thats that! som jeg skrev, ikke noget du ikke kan finde gratis på nettet og i bedre kvalitet; på 5 min!!!

Jeg tvivler på at bodybuildere kan bruge den til vildt meget, men det kan jo være jeg tager fejl.

Det kan ikke bare være; det gør du selvfølgelig! Og kroppen fungere selvføgelig stadig ens rent kompositionsmæssigt, hvad enten du er er bodybuilder eller gigolo!

Jeg kan ikke huske præcist hvornår jeg fik den sendt; men jeg kan huske David Zinczenko var ret pop allerede i 2002/2003, og the Abs diet har selvfølgelig også været voldsomt opreklameret gennem Men's Health næsten lige siden; hvorfor det så føles længere tid siden at jeg har åbnet den skal jeg ikke kunne svare på!

M.V.H

Helio

Edited by heliotropen
Link to comment
Share on other sites

Who cares? Alverdens alternative kvader diæter og træningstosse streger, promoveres dagligt på Amazon, ikke mindst fordi de første 100 indlæg som regl skrives af forfatteren selv; Dertil er du et vrøvle hovedet, selvfølgelig, kan man/jeg konstatere at bogen ikke er en flad tier værd, når man allerede ved første skimt kan se den kun indeholder ca 5-10 sider tekst (det meste af det den typiske voodo), blandet med nogle ubrugelige tabeller, og masser af billeder af hvordan du laver squats og bænkpres;

Alt sammen præcist samme skuffe (det vil sige vrøvl), som læser du et vilkårligt mens health, og suplere med lidt øvelses beskrivelser fra exrx.net! Så ER der vitterligt ikke mere at komme efter i bogen!

Tror du mig ikke giver jeg da lige en hurtig sumering af indholdet;

Bogen starter ud med en såkaldt "shopping list, indeholdende tilfældige low glycemic fødevare; alt fra fedt fri mayo til mel, og canadian bacon.

Så fortæller den alt det sædvanlige pladder om hvad den vil gøre for dig, hvor meget du kan tabe på 6 uger osv. Bruger halvanden side på at fortælle lidt om omega-3, anbefaler fiske olie osv. her kommer der så lige en liste over de fik bogen anbefaler du spiser, alt sammen grillet eller kogt; Så snakker den om calcium som magisk fedt dræber, igen med en anbefalet indkøbssedel; så skriver den du skal spise flere fibre, med en 5 was to more fiber, pop ting; så snakker den om 12 powerfoods; og så kommer så det mest idiodiske, en totalt forudlavet "diet meal plan", der ikke tager højde for noget individuelt overhovedet, det vil sige samme makronærings sammensætning, samme energiindtag til alle!

Så kommer der en side, hvor der strår hvor smarte håndvægte er, med overskrifter som dumbells make you smarter; og så kommer alle øvelserne der næsten udgør hele bogen; Så står der fem linjer om hvor dan man kan snyde på diæten; og bogen slutter så af med tabeller først over hvilke vitaminer osv den nævnte indkøbsseddel indeholder, dernest det glykemiske indeks; jubii and thats that! som jeg skrev, ikke noget du ikke kan finde gratis på nettet og i bedre kvalitet; på 5 min!!!

Ja, det er dig der har læst bogen, ikke mig:) Nu ser jeg personligt Men's Health som bedre end så meget andet pjank i dag, og jeg synes ikke der er noget specielt "alternativt" over Abs Diet. Så vidt jeg har læst mig frem til handler det jo bare om at spise sundt og regelmæssigt og ikke alt det andet "atkins-ingen kulhydrater, det er farligt, men spis så meget fedt du vil" pjank.

Det kan ikke bare være; det gør du selvfølgelig! Og kroppen fungere selvføgelig stadig ens rent kompositionsmæssigt, hvad enten du er er bodybuilder eller gigolo!

Jeg kan ikke huske præcist hvornår jeg fik den sendt; men jeg kan huske David Zinczenko var ret pop allerede i 2002/2003, og the Abs diet har selvfølgelig også været voldsomt opreklameret gennem Men's Health næsten lige siden; hvorfor det så føles længere tid siden at jeg har åbnet den skal jeg ikke kunne svare på!

M.V.H

Helio

Haha, så du mener at bodybuildere kan bruge bogen til noget siden du siger jeg tager fejl? :nissetunge: Jeg sagde jo netop at jeg tvivler på at bodybuildere kan bruge den til særligt meget, da som du jo selv siger at det er pop, læs min post ordentligt:)

For folk der ikke aner noget om fitness eller kost generelt, så kunne jeg sagtens forestille mig at bogen kan bruges som: 1. motivation til at tabe sig og komme igang med træningen og 2. lære det absolut basiske omkring de vigtigste træningsøvelser (squat, bænkpres, deadlift). Ja, du kan da finde det på nettet, men jeg tvivler på at folk der ikke er meget inde i fitness og måske aldrig har træner i hele deres liv, har overblikket til at finde rundt i internetjunglen. Det virker som om at bogen er bedre end atkinskure, vægtvogterne, mv. osv. etc.

Jeg ville dog aldrig selv købe den og jeg tror faktisk ikke vi er specielt uenige.

Link to comment
Share on other sites

Haha, så du mener at bodybuildere kan bruge bogen til noget siden du siger jeg tager fejl?
Selvfølgelig gør jeg ikke det vrøvlehovede; jeg siger bogen ikke er pengene værd for NOGEN som helst, tænk dig om knægt :nissetunge:
Jeg sagde jo netop at jeg tvivler på at bodybuildere kan bruge den til særligt meget, da som du jo selv siger at det er pop, læs min post ordentligt:)

Og jeg siger netop der INGEN forskel what so ever, er på en kostplan med henblik for fedttab, bør være for en drugfree bodybuilder, løber eller cirkusklovn, så læs da min post ordentligt!!!!

Det handler alt sammen om energiballance, makronærins sammensætning og selvfølgelig mikronæringsstoffer!!!!

Nu ser jeg personligt Men's Health som bedre end så meget andet pjank i dag, og jeg synes ikke der er noget specielt "alternativt" over Abs Diet.
Jamen mens health er da osse helt ok underholdning; men glykemisk load snak, magiske fedt foods, mangel på individuelle forhold osv ER alternativt volepyk for raske mennesker der ønsker sixpack, fedt tab og en sundere krop, om du så syntes det eller ej!
Så vidt jeg har læst mig frem til handler det jo bare om at spise sundt og regelmæssigt og ikke alt det andet "atkins-ingen kulhydrater, det er farligt, men spis så meget fedt du vil" pjank.

Det er et af budskaberne, og det kan ingen selvfølgelig tale imod; men bogen er stadig fyldt med værdiløst voodo præcist som atkins, bare af anden karakter! - Igen mangler den netop de vigtigste ingridienser! Der findes et hav af værker der kan foretrækkes frem for, kortere er den sådan set ikke!

For folk der ikke aner noget om fitness eller kost generelt, så kunne jeg sagtens forestille mig at bogen kan bruges som:
Jamen det kan den netop ikke, da den netop ikke tager udgangspunkt i noget som helst individuelt; det vil grundæggene sige energiballancen og makronærings sammensætningen, det vil sige, nogen vil tabe sig på ABS diet, andre vil ikke, og for ikke særlig mange vil den være nær optimal;(læs selvfølgelig kan den bruges til lidt, budskabet sundere kost, og mere motion er altid okay)
1. motivation til at tabe sig og komme igang med træningen

Det gør bogen netop ikke særlig godt, når folk ikke få de resutalter bogen lover efter de 6 uger, vil største delen af den målgruppe du snakker om, falde fra!

lære det absolut basiske omkring de vigtigste træningsøvelser (squat, bænkpres, deadlift). Ja, du kan da finde det på nettet, men jeg tvivler på at folk der ikke er meget inde i fitness og måske aldrig har træner i hele deres liv, har overblikket til at finde rundt i internetjunglen.
Jeg tror næppe beskrivelserne i bogen vil kunne gøre det nævnte for den målgruppe du snakker om, vi snakker på igen måde gode beskrivelser af de nævnte øvelser, flere af dem er direkte forkerte, alle dårlige, 2 billeder og 1 linje tekst kan simpelhen ikke sætte begyndere ind i de nævnte øvelser; der står intet om ting som opspænd etc! Det vil sige man i høj grad vil rissikere begynderne prøver på noget på egen hånd de selvfølgelig ikke vil magte, det kan kun gå galt; så er de langt bedre tjent med at få det nævnte forevist det nævnte i det lokale fitnesscenter (hvor de alligevel skal henvende sig, for at kunne udføre de nævnte øvelser), eller netop læse MEGET mere detaljerede beskrivelser og indput på en side som mol; en side som de nævnte jo allerede har fundet frem til, siden vi føre diskusionen ;) og lad os så holde os til den oprindelige diskussion om bogen er værd at købe for personen der startede tråden, eller andre molboer! ;)
Det virker som om at bogen er bedre end atkinskure, vægtvogterne, mv. osv. etc.

Jamen i forhold til atkins så er den helt sikkert, i forhold til vægtvogterne så nej, det kommer lidt ud på et; men bare fordi det måske er bedre at råde folk til at skære armen af end pikken, så foretrækkes det højstsandsynligt at undlade begge dele - get it?`

Jeg ville dog aldrig selv købe den og jeg tror faktisk ikke vi er specielt uenige.

Hvordan kan du overhovedet anbefale noget du ikke selv vil købe og ikke engang selv har bladret i?

Edited by heliotropen
Link to comment
Share on other sites

Helio din måde at skrive til andre på på nettet, får dine TIL TIDER udemærkede pointer til blot at virke irriterende, og din tilstedeværelse til at være uønsket - hvilket er ærgeligt..

Tag det som et surt opstød, hvilet det faktisk lidt er, eller tag det som et godt råd.

PS: sorry jeg ikke bidrager til tråden, det skulle bare ud, eftersom der lige har været en god diskussion i off topic omkring opførsel på nettet.

Link to comment
Share on other sites

Helio din måde at skrive til andre på på nettet, får dine TIL TIDER udemærkede pointer til blot at virke irriterende, og din tilstedeværelse til at være uønsket - hvilket er ærgeligt..
Hvad er din pointe? Hvem der ønsker, hvad, hvem, hvornår, og hvordan, er generelt ikke noget jeg gider spille min tid på at tænkte over!; Jeg skriver som jeg gør, når jeg gør, til hvem jeg gør, af mine egne grunde, og jeg hverken forventer eller tvinger folk til at bruge så meget som et split sekund på at læse mine ord; jeg ligger dem derimod til rådighed pt. helt gratis for dem der rent faktisk kan bruge dem til noget, og tro det eller ej, dem er der faktisk flere af; såfremt folk ikke kan tåle lugten i bageriet vil jeg da i øvrigt stærkt råde dem til at holde sig fra alt jeg skriver!

Jeg tillader mig i øvrigt også at svare folk i den tone de selv anlægger på den ene måde eller den anden måde, og i stedet for at pakke tingene ind, prøver jeg altid at tale lige ud af posen! Jeg tillader mig dertil at bruge præcist den humor, stil osv som der passer MIG og ingen anden! Er det så et problem for nogen? Sikkert, desværre er sagen bare den, at sarte småborgerlige tanketosser aldrig har sagt mig noget, så det er ikke rigtigt noget der kan få mig til at ligge vågen om natten, og mindst af alt få mig til at skrive på en ”bestemt måde” for at behage visser personer - TVÆRTIMOD!

Hvis min skrive stil mm, ikke er tilladt på dette forum, så må MZ eller en mod henvende sig til mig, og så må jeg jo finde et andet bageri at smide mine kager i, eller måske mindre tænkeligt overveje at lægge min dej anderledes, indtil videre har jeg ikke fået sådanne henvisninger.

Folk der føler de har krav på, at andre folk skriver i en stil og tone som netop de syntes om er ikke bare skøre de har IMO et seriøst problem!

Jeg ser det heller ikke rigtigt som mit problem, at folk ikke kan håndtere, eller se gennemskue måden jeg skiver mine indlæg på, hvilket i øvrigt oftest problemet!

Det kunne i øvrigt være rart hvis folk har nosser nok til at tale for sig selv, min måde at skrive på virker irriterende på dig, min tilstedeværelse er uønsket af dig; og? det er seriøst ikke noget jeg kan sidde og få ondt i røven over,måske tvært imod, jeg kender dig ikke personligt, og er ikke så arrogant at jeg tror jeg hverken kan gennemskue, eller stemple folk for det de skriver i et tilfældigt offentligt forum! Jeg får dagligt mails fra folk der forstå mig, min humor, og tro det eller ej, faktisk også personer der har kunnet bruge noget af det jeg skriver til noget!

Sumu sumarum, alt dette er i præcist samme grad som når jeg tit bliver irriteret over MANGE andres måde at ytre sig på, måder som JEG i øvrigt finder langt værre end min egen, om end måske mere politisk korrekt efter din målestok; dine egen i øvrigt ikke altid undtaget; og hvad så? Er det folks problem; selvfølgelig er det ikke det!

Tag det som et surt opstød, hvilet det faktisk lidt er, eller tag det som et godt råd.

Jeg tager det som begge dele, men ligger næppe så meget i det som du ønsker; når et er sagt så vil jeg selvfølgelig som tidligere udtalt når folk ellers har adresseret emnet for mig; tage det op til overvejelse, og tykke på det; indtil da tillader jeg mig stadig at skrive som jeg nu engang gør, om du eller andre bryder jeg om det eller ej.

PS: sorry jeg ikke bidrager til tråden, det skulle bare ud, eftersom der lige har været en god diskussion i off topic omkring opførsel på nettet.

Jeg går ud fra det er helt i orden, den oprindelige tråd måtte vidst alligevel ses som afsluttet; det er altid et reelt og spændende emne; hvilken tråd i off topic er det i øvrigt du snakker om, så skal jeg se at få tid til at læse den snarest!

M.V.H

Helio - 8 år

PS; Tag en kiks og tør øjnene! :nissetunge:

Edited by heliotropen
Link to comment
Share on other sites

Helio -> Som helt almindelig bruger må jeg give elvirus ret i at det ville klæde dig med en personfornærmelse mindre hist og her og måske spare en anelse på tillægsordene en gang imellem, men dit budskab fejler bestemt ikke noget.

Sagen er, som så mange gange tidligere, at skriver man en lille smule hårdt og kontant har læseren meget ofte tendens til at tolke det hårdere end det egentlig er, netop fordi vi her er på et medie der ikke tillader gengivelse af tryk, ansigsudtryk, fagter osv. Overvejer man ikke dette som afsender, så er målet ikke mere at få sit budskab ud på bedst mulig måde, og det er vel det primære mål med indlæg af denne type? Det gælder både for indhold og tone naturligvis.

PS: God jul :newyear:

Link to comment
Share on other sites

Som helt almindelig bruger må jeg give elvirus ret i at det ville klæde dig med en personfornærmelse mindre hist og her og måske spare en anelse på tillægsordene en gang imellem
Og det vil igen næppe være uenige med nogen af jer i; men nu handler mine skriblerier trods alt tit om mere end hvad der lige klær mig.
Sagen er, som så mange gange tidligere, at skriver man en lille smule hårdt og kontant har læseren meget ofte tendens til at tolke det hårdere end det egentlig er, netop fordi vi her er på et medie der ikke tillader gengivelse af tryk, ansigsudtryk, fagter osv.

Du har givetvis ret i, at jeg selvfølgelig ikke mener mine ord så hårdt som de tit opfattes, hvilket jeg i øvrigt også tit selv har gjort opmærksom på! Jeg skriver ikke som jeg gør, fordi jeg bevidst prøver at være et åbentlyst røvhul, men fordi jeg vil folk det bedste! Og så er jeg ikke SIKKER på, at jeg nødvendigvis ALTID ser "det" som en ulempe i den store sammenhæng, i så fald ville jeg nok vælge at formulere mig anderledes; - heller ikke selv om det selvfølgelig gør mange mennesker mavesure!

Overvejer man ikke dette som afsender, så er målet ikke mere at få sit budskab ud på bedst mulig måde, og det er vel det primære mål med indlæg af denne type? Det gælder både for indhold og tone naturligvis.
Det ER selvfølgelig altid ET mål, men der er selvfølgelig også mange andre, - et forum handler IMO om dialog og diskussion, ikke bare propaganda, hvor vi alle sammen skriver det samme, på samme måde, i samme stil, ford folk er for følsomme til at kunne læse ting som de ikke nødvendigvis bryder sig om, jeg skriver som det menneske jeg er, ikke som nogen tanketom robot!

Det er lidt som Kierkegaards kendte diapsalmata i enten eller:

Derfor vender min Sjæl altid tilbage til det gamle Testamente og til Shakespeare. Der føler man dog, at det er Mennesker, der taler; der hader man, der elsker man, myrder sin Fjende, forbander hans Afkom gennem alle Slægter, der synder man.

Dertil tager du selvfølgelig også fejl hvis du tror jeg slet ikke vægter disse ting, også selv om jeg som alle andre selvfølgelig ikke er perfekt!

M.V.H

Helio

PS; Og rigtig god jul til dig også :newyear:

Edited by heliotropen
Link to comment
Share on other sites

Helio- Er du ligeglad med om folk læser dine indlæg? Hvis nej skulle du måske overveje din talemåde som Elvirus og MaxP nævnte. Du opnår ikke diskution eller dialog, men blot mudderkastning, skænderier eller at folk hopper over dine indlæg, hvilket jo er ærgeligt.

Link to comment
Share on other sites

Helio- Er du ligeglad med om folk læser dine indlæg? Hvis nej skulle du måske overveje din talemåde som Elvirus og MaxP nævnte. Du opnår ikke diskution eller dialog, men blot mudderkastning, skænderier eller at folk hopper over dine indlæg, hvilket jo er ærgeligt.

Selvfølgelig er jeg ikke det, men det er ikke et must for mig at ALLE læser mine indlæg, og mindst af alt at alle altid føler jeg stryger dem med hårene, tværtimod gør jeg en dyd ud af at gøre det modsatte, selvfølgelig med måde, og kun når jeg finder det relevant og vigtigt; jeg får iøvrigt dagligt mails fra folk der syntes ganske udemærkedet om mange af mine indlæg, ja tro det eller ej, jeg får faktisk mails fra folk der påstår de for dem har gjort en forskel; og det ER selvfølgelig disse personer jeg skriver for!

Dertil stubbe, så syntes jeg det er ret sjov at netop du vælger at kaste med sten fra dit glashus; om end du ikke skriver på den måde jeg selv gør det på, så syntes jeg der jævntligt kommer kommentarer om dine egne indlæg, dermed ikke forstået som om jeg ikke selv læser dine mange af dine indlæg, enda med lyst, for det gør jeg selvfølgelig; jeg finder bare på denne baggrund dit synspunkt ret humoristisk!

Heldigvis har jeg ikke den opfattelse at det er den gængse molbo, der både lider af forhudsforsnævring og er totalt blottet for humor, selv om håbet for, at der kun er tale om børnesygdomme nok er rent utopi!

Når alt dette er sagt, så ER det nævnte selvfølgelig noget jeg både tager, og har taget til eftertragtning; og jeg vil selvfølgelig løbende bruge mere tid, på at overveje disse ting; hvad det så ender med, må guderne vide, jeg gør det ihvertfald pt. ikke!

M.V.H

Helio

Edited by heliotropen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share