Størrer bryster af at træne


Jonas
 Share

Recommended Posts

  • 1 year later...

Nu er det ikke fordi jeg selv har brug for det, men altså når man træner bryst øvelser som bænkpress. Så for man stærkere bryst muskler, og så større bryster. Og så var jeg kom til at tænke på. Der er nogen piger der er meget kede af, at de ikke har så store bryster. Ville de så kunne få større bryster ved at træne nogen bestemte øvelser?

Håber ikke jeg såre nogen ved det her. Synes bare det var en lille sjov ting jeg kom til at tænke på. :)

For piger bliver brystet kun mindre, fordi brysterne består udelukkende af fedtvæv, og så træner du fedtet væk af bænkpres f.eks :-)

Link to comment
Share on other sites

For piger bliver brystet kun mindre, fordi brysterne består udelukkende af fedtvæv, og så træner du fedtet væk af bænkpres f.eks :-)

Du har genoplivet en 10½ år gammel tråd, der sidst blev skrevet i for 1½ år siden, men nuvel: Du har ikke ret. Hvis man ikke laver andet end at træne for masse på bryster i forhold til hvad man gjorde før, forbrænder man med meget stor sandsynlighed ikke fedt og vil derfor opleve, at brysterne bliver større.

Man kan ikke punktforbrænde.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share