Rows variationer


Indian Spirit
 Share

Recommended Posts

Jeg har i lang tid kørt Yates Rows med en ryghældning omkring 70 grader og trukket stangen til navlen. Mit mål med Rows har imidlertid skiftet over til at være den øverste del af ryggen, omkring skulderbladene.

Mit spørgsmål går så på om Yates Rows også træner deroppe ? eller om jeg skal have gang i alm. overhåndsgreb med samme ryghældning og stadig trække den til navlen, eller om det ville give nævneværdigt mere om jeg trækker den til brystet hvor jeg dog må gå ned i vægt ?

Jeg har søgt en del efter emner, men jeg fandt ingen nogen som hjalp mig synderligt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fortsæy du bare med dine rows. Du kunne eventuelt skifte til et overhåndsgreb som du selv nævner, men jeg tror nu forskelen vil være minimal. Hvis der er plads i programmet ville jeg tilføje shrugs og/eller face-pulls for den øvre ryg. :smile:

enig!

man kunne også bruge et bredt overhåndsgreb.

Link to comment
Share on other sites

Fortsæy du bare med dine rows. Du kunne eventuelt skifte til et overhåndsgreb som du selv nævner, men jeg tror nu forskelen vil være minimal. Hvis der er plads i programmet ville jeg tilføje shrugs og/eller face-pulls for den øvre ryg. :smile:

Det er det, der er nemlig ikke rigtig plads :smile: Men jeg vil fortsætte med Yates så og håbe på lidt øvre masse når vægtene bliver tungere

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share