Bange for kostilskud


AndersL
 Share

Recommended Posts

>punkt 2:

Gaine "bare" 2 kg ekstra om året. 2kg er da absolut ikke så lidt. Nu ved jeg ikke hvor længe du har trænet og derfor ikke hvor meget du kan tage på i ren masse om året, men 2kg ekstra om året pga et kosttilskud er næppe særlig sandsynlig.

Link to comment
Share on other sites

Crawdaddy Well… Jeg har gainet 20kg (Fordelt ca. 50/50 på muskler/fedt, måske lidt mer' i muskel favør) bare på at spise igennem inden for det sidste år… Det var så også det første år med "seriøs" træning/spisning.

Jeg regner selvfølgelig ikke med at gaine 10kg muskler hvert år, men i omegnen af 3-6 kg hvert år burde være muligt…

Link to comment
Share on other sites

OK så er jeg med :)

3-6 kg er realistisk nok på andet år, forudsat at du har styr på det hele, hvilket det lyder som om du har.

Du skal nok bare ikke regne med at kunne hente 2kg mere på kosttilskud, det er ikke realistisk.

Måske tager jeg fejl, men jeg tror at man fokuserer mere på kosttilskud, når man er ny indenfor træning og ikke ret meget, når man har trænet længe.

Nogle kommentarer til den hypotese? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Du har fuldstændig ret! LIGE da jeg var start med at træne - for ca. 3 år siden- var det en af mine kammerater (Som var 5 år ældre) der anbefalde mig andro, og det brugte jeg en masse penge på, jeg researchede ik, jeg gjorde NADA! Anede ikke hvad det var jeg fyldte i hovedet! :ugone2far: :retard:

Sådan er det ikke mere.

2kg ekstra ER meget… Men det var lissom tanken det tællede ik?! B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg gav 165$ for det, emn så kommer der også lidt afgift og fragt på (har destilt en masse andet sammen med det).

Jeg har købt det i pulverform og capper det så selv....jeg glæder mig ikke til tolderne åbner pakken og ser de 2000 tomme gel-caps og den cap-m-quick jeg har bestilt. :deal:

Hva gav du for dit?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share