Stor krop VS. svulmende muskler


Ole-wolle
 Share

Recommended Posts

Primært tror jeg du skal vælge dine forældre med omhu, hvis du vil have en bestemt kropstype.
:laugh:

Mere seriøst, så forstår jeg godt, hvad du spørger om. Men desværre er det nok 95% bestemt fra fødslen. Ligesom at nogen bliver høje og andre lave.

Når jeg skriver 95% og ikke 100%, så skyldes det, at der findes et enkelt smuthul, som kan rette en lille smule op på den uheldigt dimensionerede krop. Nemlig at glemme styrketræningen og istedet træne for funktionel styrke.

D.v.s., at du skal træne på en måde, som bruger hver eneste muskel, sene, fiber, led o.s.v. i kroppen. Der er en glimrende artikel her på MOL, som måske kan hjælpe dig:

http://www.motion-online.dk/styrketraening...sarbejder!/

Link to comment
Share on other sites

det jeg mener: jeg har fx 2 venner der begge træner.... den ene er meget normal størrelse, og med tøj på kan du ikke se noget som helst. men når han tager tøjet af så vælter der jo nærmest muskler frem. hans bryst ´´svulmere ud , end til siden, hans arme har kæmpe buler og så videre.

den anden er bare stor, stor. med er han stor... uden tøj er han sellvfølgelig stor men han er rigtig stram

- man kan også sige hvordan får man store stramme muskler, i stedet for kæmpe ´´klatter´´ ved ikke lige hvordan jeg ska formulere mig he he. :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

det jeg mener: jeg har fx 2 venner der begge træner.... den ene er meget normal størrelse, og med tøj på kan du ikke se noget som helst. men når han tager tøjet af så vælter der jo nærmest muskler frem. hans bryst ´´svulmere ud , end til siden, hans arme har kæmpe buler og så videre.

Er det muskler der vælter frem eller er det hans hængepatter der vælter frem?

Meget af det handler vel om at have en lav fedtprocent, men kan ikke 100% se hvad du mener.

Link to comment
Share on other sites

jamen i bund og grund er det vel egentlig hvordan man opnår en stor krop med store muskler i stedet for en normal krop med store muskler

:blink: Ikke for at disse, men du er altså ikke verdens bedste til at formulere dine spørgsmål..

Men jeg tror svaret på dit spørgsmål her er en lav fedtprocent :wink:

En lav fedtprocent får personen til at se cut ud, med tydelige hæftninger, blodårer og muligvis endda streger henover musklerne. En lav fedtprocenbt får muskulaturen til at se hårdere ud, end en med højere fedtprocent (også selvom han måske har større muskelmasse end ham med lav fedtprocent.)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share