REN ONDSKAB, styrkeløft 2006


Prehn
 Share

Recommended Posts

  • Replies 746
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dagens træning:

bænk, pinky greb:

op til en triple på 105

dobbelt grøn reverse bands, pinky greb (-100kg i bunden, -30 i toppen):

140/5

160/3

180/3

195/2 - missede 3eren

12cm klods m. stop, pinky greb:

100/3

110/3

120/3

130/3

137,5/3

16cm klods m. stop, pinky greb:

125/3

135/3

145/3

155/3

rack lockouts m. stop, pinky greb:

100/3

110/3

120/3

130/3

142,5/2 - missede 3eren

bænk, pinky greb:

op til 80/10,10

+ widegrip pullups, band pressdowns, throat band pulls, sideraises, dumbell shrugs, modificeret arnold presses

go træning. Conscience/Sune var igen i kælderen for at smage lidt prehn wraps.

Jeg napper en let uge i næste uge og så kan jeg lige nappe 2 cyklusser endnu inden Dm bænk

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

tak og i lige måde. Det er et flot stykke arbejde i har gjort for at få det til at komme op og stå :4thumbup:

og godt at se den minder lidt om HSF, trangt og tough, men med plads til lounge alligevel

God beskrivelse. Med tiden skal ondskaben, der damper fra vores hud nok smitte af på lokalet :devil:

Det bliver virkeligt godt når de sidste detaljer er justeret :smile:

Link to comment
Share on other sites

go træning. Conscience/Sune var igen i kælderen for at smage lidt prehn wraps.

Jeg napper en let uge i næste uge og så kan jeg lige nappe 2 cyklusser endnu inden Dm bænk

God træning, du går til den med topstyrken :devil:

Tak for hjælpen med knæbindene. Huden blev rykket af begge knæskaller :blink: så nu har jeg to sår til minde om dagen. Det bliver ondt at få knæbind ovenpå disse battlescars i næste weekend :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Tak for hjælpen med knæbindene. Huden blev rykket af begge knæskaller blink.gif så nu har jeg to sår til minde om dagen. Det bliver ondt at få knæbind ovenpå disse battlescars i næste weekend crazy.gif

den slags kan ske når man ikke er så vant til knæbindende, det ændrer sig når du vænner dig mere til det. Selv har jeg også haft lidt problemer med at huden ikke var hærdet, hvis det er gået en lang periode mellem jeg har haft knæbind på

når det er game day så er man ligeglad med det, så det kommer ikke til at betyde noget somhelst

Link to comment
Share on other sites

den slags kan ske når man ikke er så vant til knæbindende, det ændrer sig når du vænner dig mere til det. Selv har jeg også haft lidt problemer med at huden ikke var hærdet, hvis det er gået en lang periode mellem jeg har haft knæbind på

når det er game day så er man ligeglad med det, så det kommer ikke til at betyde noget somhelst

Det er sikkert rigtigt. Når der er action, så tænker man ikke over det :devil:

Såret giver måske 5 kg ekstra, det stramme ihvertfald når jeg går ned knæ uden knæbind lige nu...haha :w00t:

Link to comment
Share on other sites

dagens træning:

bænk:

op til en 5er på 80

8cm klods m. stop, pinky greb:

87,5/5

97,5/5

107,5/5

117,5/5

decline, pinky greb:

87,5/5

97,5/5

107,5/5,5,5,5,5

bænk:

op til 90/6,5(missede 6eren :crazy::blink: AARGGH, SYRET I SMADDER)

+ lying barbell rows, widegrip pullups, sideraises, frontraises, ez upright rows, band pressdowns, band pull aparts, modificeret arnold presses

lang og hård træning

Link to comment
Share on other sites

Lige for at vise nogle af Prehns tidligere malerier så søgte jeg efter ham på google og se hvad jeg fandt:

http://www.artnet.com/artist/713390/a-prehn.html

Det viser sig at det åbenbart er idylliske bondemalerier som Prehn gør i. Spørgsmålet er om det er noget i samme stil som vi skal se?

Vil du løfte sløret Prehn eller må vi vente i spænding.

Link to comment
Share on other sites

Lige for at vise nogle af Prehns tidligere malerier så søgte jeg efter ham på google og se hvad jeg fandt:

http://www.artnet.com/artist/713390/a-prehn.html

Det viser sig at det åbenbart er idylliske bondemalerier som Prehn gør i. Spørgsmålet er om det er noget i samme stil som vi skal se?

Vil du løfte sløret Prehn eller må vi vente i spænding.

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share