REN ONDSKAB, styrkeløft 2006


Prehn
 Share

Recommended Posts

  • Replies 746
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:blah: blah:

dagens træning:

bænk m. pinky greb:

op til en triple på 105

bænk i trøje:

140/2(8cm klods)

140/1,1(4cm klods)

150/1,1(4cm klods)

12cm klods m. stop, pinky greb:

110/3

120/3

130/1

140/1

147,5/1

bænk:

8 sæt mellem 60 og 80 m. stop - bare for lige at holde mig varm, da jeg ventede på fedtprehn. De andre var gået hjem for at spise aftensmad

rack lockouts m. stop, pinky greb:

100/3

110/3

120/3

130/3

140/1,1

145/1

152,5/miss

+ widegrip pullups, sideraises, band pressdowns, band rows, band pullaparts, dumbell shrugs, modificeret arnold presses

ok træning pånær lige det med jeg skulle vente i 45 minutter på en hjælper midt i det hele

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

ptpoul - jeg brugte tiden på at sidde og være sindsyg tough. fik blandt andet spist en pandekage

dagens trænign:

bænk m. stop:

op til en triple på 100

8cm klods m. stop, pinky greb:

95/3

105/3

115/3

125/3

decline, pinky greb:

90/5

100/5

110/5,5,4

bænk:

op til 90/10,8,7

+ lying barbell rows, widegrip pullups, band pressdowns, sideraises, band pull aparts, frontraises, ez bar upright rows, modificeret arnold presses

fin træning

Link to comment
Share on other sites

Moos <--- jeg kører dem ved at jeg først får udløft, så lægger jeg dem dødpå pins og presser dem op. Jegh ar forsøgt det andet hvor de ligger på pins, hvor jeg så bare lægger mig ind under og presser dem op - det er ikke noget min skulder bryder sig om, for får aldrig lagt mig helt perfekt, så det er min naturlige presse bane.

Det hænger også sammen med at der faktisk er rimelig pæn vandring på løftene, så løftene er fra ca. midtvejs i min bænkpres bevægelse, da der er ret langt mellem hullerne i vores powerrack. Kører jeg dem fra en position højere, så synes jeg bare øvelsen blvier latterlig, da jeg stortsert ingen vandring har derfra

ptpoul <--- nææh har faktisk ikke været så let siden dengang jeg startede til styrkeløft i marts 2003

Link to comment
Share on other sites

Moos <--- jeg kører dem ved at jeg først får udløft, så lægger jeg dem dødpå pins og presser dem op. Jegh ar forsøgt det andet hvor de ligger på pins, hvor jeg så bare lægger mig ind under og presser dem op - det er ikke noget min skulder bryder sig om, for får aldrig lagt mig helt perfekt, så det er min naturlige presse bane.

Det hænger også sammen med at der faktisk er rimelig pæn vandring på løftene, så løftene er fra ca. midtvejs i min bænkpres bevægelse, da der er ret langt mellem hullerne i vores powerrack. Kører jeg dem fra en position højere, så synes jeg bare øvelsen blvier latterlig, da jeg stortsert ingen vandring har derfra

ptpoul <--- nææh har faktisk ikke været så let siden dengang jeg startede til styrkeløft i marts 2003

UNTOUGH, se at få spist noget mad min dreng eller Bud Spencer han bliver skuffet :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

dagens træning:

bænk m. stop, pinky greb:

op til en triple på 105

bænkpres i trøje m. stop:

140/2 (12cm klods)

140/2 (8cm klods)

150/1,1,1,1 (4cm klods)

16cm klods m. stop, pinky greb:

120/3

130/3

140/2

150/1

162,5/1

rack lockouts m. stop, pinky greb:

102,5/3

112,5/3

122,5/3

132,5/3

142,5/2 missede treeren, de første var ellers lette :mad::sneaky2:

152,5/miss - verdamt

rack lockouts, højere position, med smallere greb:

150/2,2

160/2

decline, pinky greb:

op til 90/10,10,8

+ widegrip pullups, band pressdowns, band rows, sideraises, dumbell shrugs, band pullaparts, modificeret arnold presses

lang hård og tough træning, hvor der desuden også var besøg af både conscience og busted

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share