six-pack nu!!


candy-man
 Share

Recommended Posts

Okay, jeg er helt væk...

Lad os lige få en ting på det rene... Mænd har fra naturens side lettere ved at opbygge muskler... Mere eller mindre uanset hvor... Nøgleordet er testeron... Helt ærligt... Det jeg kan opnå uden dope er da langt over hvad en kvinde kan opnå uden dope... KAN... Her snakker vi potentiale, naturligvis med godt med mad!

Mænds bf% på 8 før mavemusklerne er synlige...? No shit? Min fedtprocent vil jeg vurdere til 12-13 stykker... Jeg har en tydelig sixpack, forudsat at jeg spænder... En mand med en fedtprocent på 6 behøver næsten ikke have mavemuskler overhovedet, for mavemusklerne har fra naturens side disse grooves, de er bare ikke tydelige for fedtet... Mange drenge lidt yngre end mig har "ingen" fedt... De har heller ingen mavemuskler, men det resulterer uanset i en sixpack... Jeg er jo ikke så gammel, og har naturligvis ikke så store mavemuskler som fitness/bb'ere har... Naturligvis ikke tilnærmelsesvis så hvis mine mavemuskler er tydelige ved 12-13 (og mit fedt sidder kun på den nederste del af maven og lidt på siden, intet på ryggen eller overarmen) så vil de altså være synlige ved relativt større bf% for mange...

Link to comment
Share on other sites

Så på nuværende tidspunkt er min mavemuskulatur faktisk fuldt på højde med den du finder hos mange mænd (ikke specielt feminint!!!)

Går da bedre an, end en mand med et vaskebræt som en gravid ;)

Ej, det er sgu i orden Angel, du lyder til at være rimelig hardcore :kickass:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share