lidt maxløft


jfk
 Share

Recommended Posts

Det ligner sgu lidt mig til at starte med tror jeg.

Jeg er specielt vild med nr. 2 film, han straffer bare den barbell der! :tongue:

edit:

Her er mere af den samme person:

Dieselweasel

Edited by gvp
Link to comment
Share on other sites

Er det 495kg dødløft han prøver :blink: Synes jeg da alligevel er vildt, selvom hans teknik er MEGA UNDERHOLDENDE!! :laugh:

Jeg sad også lidt i starten og lurede på de KG der. Det KUNNE bare ikke passe, så jeg sad og prøvede at tælle de KG på stangen osv. Til sidst gik det op for mig det er lbs han snakker om :smile:

Link to comment
Share on other sites

det vildeste two-hands anyhow nogensinde... :laugh::crazy:

tænkt at kunne løfte så lidt i sådan en øvelse. 51 kg ca.hehe.. :4thumbup:

Men gad godt nok også godt vide hvad sådan en fyr tænker.. Han kan da næsten ikke være seriøs altså!!

har du kigget på det link jeg smed til hans log længere oppe?... Hvis det er for sjov, så er det altså en alvorligt langt ude prank, han har gang i.

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår egentligt ikke hvorfor alle synes han er en klap hat osv.

Han giver den max gas i en masse svære øvelser (Som han tydligtvis ikke mestre :wink: ), men han giver den sgu da gas.

Jeg vil komme med den påstand at det han laver er mere sundt end at sidde derhjemme og aldrig lave en skid. Hvem mon først får en diskusprolaps. Ham? Eller kontormanden der aldrig dyrker sport og lige skal bukke sig ned efter den tabte kuglepind.?

Aner ikke om gutten virkeligt er en klaphat da jeg ikke kender ham, men at postet nogle videoer med nogle meget grimme løft gør vel ikke manden til en idiot :blink:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår egentligt ikke hvorfor alle synes han er en klap hat osv.

Han giver den max gas i en masse svære øvelser (Som han tydligtvis ikke mestre :wink: ), men han giver den sgu da gas.

Jeg vil komme med den påstand at det han laver er mere sundt end at sidde derhjemme og aldrig lave en skid. Hvem mon først får en diskusprolaps. Ham? Eller kontormanden der aldrig dyrker sport og lige skal bukke sig ned efter den tabte kuglepind.?

Aner ikke om gutten virkeligt er en klaphat da jeg ikke kender ham, men at postet nogle videoer med nogle meget grimme løft gør vel ikke manden til en idiot :blink:

Nej, men at han gør det i samtlige øvelser, med fare for at udsætte sig for skader, på trods af igen og igen at blive advaret om risici, men vælger at ignorere det... Så synes jeg da at man er halvtåbelig :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share