ligaturerning 2006


Prehn
 Share

Recommended Posts

http://www.styrke.net/anton_160.php

Kig på løftet her, armene er nøjagtig i den position i starten som da han får rack signal. (og jeg synes faktisk han har lang vandring der, når man tænker på han er dværg)

Han løfter højre fod, hvis du kigger, men hælene er stadig i gulvet! og desuden laver alle andre løftere sgu da også småfejl, vi skal heller ikke blive emsige

men igen seriøst kan jeg intet se på det løft som gør at det ikke skal godkendes.

Skamlen han bruger aner jeg ikke om er tilladt eller ej

Link to comment
Share on other sites

http://www.styrke.net/anton_160.php

Kig på løftet her, armene er nøjagtig i den position i starten som da han får rack signal. (og jeg synes faktisk han har lang vandring der, når man tænker på han er dværg)

Han løfter højre fod, hvis du kigger, men hælene er stadig i gulvet! og desuden laver alle andre løftere sgu da også småfejl, vi skal heller ikke blive emsige

men igen seriøst kan jeg intet se på det løft som gør at det ikke skal godkendes.

Skamlen han bruger aner jeg ikke om er tilladt eller ej

Det bliver vi vist ikke enige omkring. Jeg mener ikke løftet burde have været godkendt, og to dommere jeg har set videoen med har været af samme overbevisning. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det bliver vi vist ikke enige omkring. Jeg mener ikke løftet burde have været godkendt, og to dommere jeg har set videoen med har været af samme overbevisning. :wink:

Men ikke destomindre blev det vist godkendt 3-0 så helt galt er den vist ikke :smile:

Link to comment
Share on other sites

Med hensyn til divisionen, så er der jo andre hold med fra sjælland end fra Kbh, og jeg kan mærke at formen er langt bedre allerede nu, end den var hele sidste år, der har nemlig ikke været noget der har heddet julepause i Rødby denne gang, der har været kørt på med fuld skrald fra stort set alle løftere siden divisionsfinalen, alle er gået ind i 2006 med en kanon form, så vi glæder os alle til årets stævner. :devil::devil::devil:

Edited by PHE
Link to comment
Share on other sites

Med hensyn til divisionen, så er der jo andre hold med fra sjælland end fra Kbh, og jeg kan mærke at formen er langt bedre allerede nu, end den var hele sidste år, der har nemlig ikke været noget der har heddet julepause i Rødby denne gang, der har været kørt på med fuld skrald fra stort set alle løftere siden divisionsfinalen, alle er gået ind i 2006 i kanon form, så vi glæder os til årets stævner. :devil::devil::devil:

Er Dahlin ved at være Kampklar? han er en af dem jeg glæder mig til at se til DM :devil:

Link to comment
Share on other sites

Er Dahlin ved at være Kampklar? han er en af dem jeg glæder mig til at se til DM :devil:

Det køre vildt godt for nicolai i øjeblikket kan jeg sige, han giver den FULD gas til træning hver eneste gang, jeg skal godt nok tage mig sammen for at følge med i hans hårde træning i squat og dødløft, men det er pisse godt at vi kan presse hinanden, det er jo det som gør os stærkere. :devil:

Edited by PHE
Link to comment
Share on other sites

Det køre vildt godt for nicolai i øjeblikket kan jeg sige, han giver den FULD gas til træning hver eneste gang, jeg skal godt nok tage mig sammen for at følge med i hans hårde træning i squat og dødløft, men det er pisse godt at vi kan presse hinanden, det er jo det som gør os stærkere. :devil:

Ja i 2 udgør et godt Team, det er sgu fedt :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share