ligaturerning 2006


Prehn
 Share

Recommended Posts

Plan over afviklingen af ligaturneringen i 2006.

1. Runde Sjælland afvikles i Rødby Styrkeløfts lokaler i Rødby lørdag den 28. januar.

Indvejning 11:00 - 12:30, stævnestart klokken 13:00.

Stævneleder: Ole Olsen.

Dommere: Kim Dahl Hansen, Jimmi Nielsen, Steen Gildesberg og Svend Steensgård.

1. Runde Jylland afvikles i Aalborg Styrkeløft Klubs lokaler i Aalborg lørdag den 28. januar.

Indvejning 11:00 - 12:30, stævnestart klokken 13:00.

Stævneleder: Helge Laursen.

Dommere: Tina Østergård, Jan Lyhne, Tomas Kierstein og Peter Karlsskov.

2. Runde Sjælland afvikles i Tårnby SK´s lokaler i Tårnby lørdag den 3. juni.

Indvejning 11:00 - 12:30, stævnestart klokken 13:00.

Stævneleder: Per Berndorff.

Dommere: Thalo Rusbjerg, Frank Madsen, Susanne Diter og Kim Dahl Hansen.

2. Runde Jylland afvikles i AK Odins lokaler i Vejle lørdag den 3. juni.

Indvejning 11:00 - 12:30, stævnestart klokken 13:00.

Stævneleder: Dorte Laursen.

Dommere: Steen Hansen, Jan Rasmussen, Torsten Westh og Christian Fisker.

3. Runde Sjælland afvikles i VK Ares´ lokaler i Rødovre lørdag den 16. september.

Indvejning 11:00 - 12:30, stævnestart klokken 13:00.

Stævneleder: Susanne Diter.

Dommere: Steen Gildesberg, Harry Vestergård, Bo Minkwitz og Thomas Procida.

3. Runde Jylland afvikles i Århus AK´s lokaler i Århus lørdag den 16. september.

Indvejning 11:00 - 12:30, stævnestart klokken 13:00.

Stævneleder: Helge Laursen.

Dommere: Tina Østergård, Steen Hansen, Torsten Westh og Bjørn Hannibal.

I 1. Division herrer deltager følgende hold:

Københavns SK, AK Nordland, Aalborg SK, Tårnby SK, Horsens SK og Hvidovre SF.

I 2. Division herrer deltager følgende hold:

Københavns SK 2, AK Nordland 2, Tårnby SK 2, Rødby S 1 og 2 samt Århus AK.

I 3. Division herrer deltager følgende hold:

Københavns SK 3, AK Odin, AK Frem 1 og 2, Aalborg SK 2, Thisted VF, Nordfynshallens MC, Århus AK 2 og Hvidovre SF 2.

Juniorrækken har følgende hold: AK Frem, Thisted, VK Ares og Hvidovre.

Damerækken:

1-Ares/Albertslund.

2-Team Tough ( Hvidovre/Tårnby/Roskilde).

3-Horsens/Århus AK/Rødby.

Link to comment
Share on other sites

Hør nu her i små snottede køvenhavner snotnæser, I HAR ALDRIG EN CHANCE, om så i kommer med klør ES en meter oppe i røven, i kommer aldrig til fadet ALDRIG... :mad::mad:

Så er denne tråd hermed sluttet :wink:

Der blir lige hevet fat i dig når finalen er overstået, så skal du lige mindes om hvad du skrev :crazy: :4mewantfood:

Du skal sige "I er det overlegne hold" :laugh: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hør nu her i små snottede køvenhavner snotnæser, I HAR ALDRIG EN CHANCE, om så i kommer med klør ES en meter oppe i røven, i kommer aldrig til fadet ALDRIG.

AAAARRRGGHHH!!!!!!! bare vent vi splitter det hele ad, og vi har hjemmebane :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er ham jeres dværg, så skal han sgu lærer at bænke ordenligt inden han får godkendt noget til et stævne hvor dommerne ikke har drukket 82 elefantbajere hver inden stævnestart. :wink:

:laugh: og hvem har så drukket de bajere??? er den møntet på nogen speciel?

Link to comment
Share on other sites

L^P <-- man må vel gå udfra den er møntet på de dommere der godkendte løftet når han skriver 82 elfantbajerer HVER. Men udover det, så satser jeg på at vi vinder på trods af vi har drukket 82 elfantbajere hver inden vi ksal ind på podiet :devil:

Vores jumboplads til sidste års finale er en enlig svale - vi havde ikke fået elefantbajere og rød fluesvamp med

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Det ved jeg sgu ikke. Men de må sgu have været godt stive, siden de kunne godkende det løft som ligger på jeres hjemmeside....

Hvad er der galt med det løft? jeg skal være den første til at indrømme at dværge burde løfte i et andet forbund, men jeg kan altså ikke se fejl i dette løft han laver der, og jeg bedømmer det udfra hvad ham den svenske dværg Carlsson fik godkendt til NM 208 kg det var dybt tilgrin

Link to comment
Share on other sites

Hvad er der galt med det løft? jeg skal være den første til at indrømme at dværge burde løfte i et andet forbund, men jeg kan altså ikke se fejl i dette løft han laver der, og jeg bedømmer det udfra hvad ham den svenske dværg Carlsson fik godkendt til NM 208 kg det var dybt tilgrin

Nu er det et stykke tid siden jeg så løftet, men jeg mener at følgende var galt.

1) Han stepper rundt med fødderne under løftet.

2) Hans arme bliver ikke strakt ud i toppen. Og det er ikke fordi at han ikke kan strække dem, da de er væsenligt mere strakte da han får startsignal end da han får rack.

Desuden har en DSF-dommer fortalt mig at de klodser han har under fødderne er højere end tilladt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share