Polar S-725 -


Ulrik1973
 Share

Recommended Posts

Jeg er blevet den heldige ejer af et Polar S-725, men har problemer med få vist

procent af max.puls når jeg starter et forløb op. Jeg hører til minoriteten der rent

faktisk læser manualer, men i dette tilfælde kan jeg ikke finde svaret i Polars manual.

Mit gamle ur (Polar S-625i) voldt samme kvaler i starten :devil:

Gode råd (udover at trykke på nederste højre knap - det er afprøvet..) modtages med tak! :smile:

VH

Ulrik

PS: Spock - fandt du ud af det?

Link to comment
Share on other sites

Har du slået det til? - se side 34 i brugsforvirringen, andet afsnit.

Har du også givet uret din max-puls så det har noget at beregne procenten ud fra? Ellers se side 20

- punkt 12 &13

Øverst dise 56 er også en mulig "fejlkilde" alt efter om uret skal vise den aktuelle puls eller i procent.

Håber du får det til at virke.

Tillykke med uret i øvrigt; det er alt for fedt og kan næsten for meget. I hvert fald lidt uoverskueligt i starten.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Hej.

Jeg er også en af de ehldige som har fået mig en polar 725x, men jeg kan ikke få mit ur til at vise puls i procent. Under options -> Funktion slår jeg test til off, og når jeg så slår hrmax til on, bliver tests automatisk også til on.

Og et andet problem jeg har er at jeg ikke kan få mit ur til at kommunikere med min computer via infrarød

Håber der er nogle der kan hjælpe.

Hiilsen

Hbalikci

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share