DAMN! - forvredet ankel


BananAgtigKo
 Share

Recommended Posts

Hej... Igår hoppede jeg ud af bussen i den tro at jeg ville ende et godt stykke inde på cykelstien....

Men næh nej.. under sneen lå en fæl fæl kantsten og lurede... BANG... så lå jeg der... :crazy:

Jeg fik vredet godt og grundigt rundt på anklen...

Jeg kom hjem op puttede is på, Og imorges fik den lige noget mere is...

Men hvad kan man gøre for at hjælpe helingsprocessen ? ? ?

Nå ja, og så har jeg bundet min ankel ind i gaze...

Hjælp mig... Er midt i en styrkeløfter cyclus og jeg skal ikke være down mere end et par dage før hele cyclussen skrider :mad:

Link to comment
Share on other sites

hmmm... Jah... lidt ved jeg men tror lige jeg læser op på det...

Anyway... jeg har ikke rigtigt "tid" til at lade det hele... Jeg tror jeg vil prøve at gennemføre dagenstræningspas på mandag..

Er det dumt ??

Det er mere fordi jeg er mit i en cyclus, og hvis jeg forskyder det mere end et par dage så tror jeg mit arbejde indtil nu er spildt...

Det ville være super nederen ..

Link to comment
Share on other sites

hmmm... Jah... lidt ved jeg men tror lige jeg læser op på det...

Anyway... jeg har ikke rigtigt "tid" til at lade det hele... Jeg tror jeg vil prøve at gennemføre dagenstræningspas på mandag..

Er det dumt ??

Det er mere fordi jeg er mit i en cyclus, og hvis jeg forskyder det mere end et par dage så tror jeg mit arbejde indtil nu er spildt...

Det ville være super nederen ..

Jeg er ikke uddannet til at vejlede i sådan en sag, så det er blot egne erfaringer du kan få.

- Hvis du kan træner uden smerter, så vil jeg ikke mene det gør noget.

- Hvis det giver smerter, så lad være.

Du er ung, og skal nok nå den træning du skal senere. Tænk lidt langsigtet, selv om du er midt i en træningscyklus.

Link to comment
Share on other sites

Buhuhu... jamen det er så typisk at skulle stoppe pga. sådan noget ådssvagt noget.... :-(

Det er somom jeg har fået noget mere bevægelighed i foden allerede... Jeg må se hvordan det går søndag... hvis jeg kan gå normalt der så tror jeg jeg prøver at fortsætte..

Men i har jo ret... det er dumt at forcere...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share