Hvor langt tid træner du?


therealdreamer81
 Share

Træningstider  

237 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

hej venner, sorry ang det lave antal valg muligheder.... som i nok kan regne ud er jeg lidt ny på området, og troede slet ikke man skulle træne så meget pr gang!

så kan da godt se jeg skal op og træne mere pr gang.

Det skal du ikke :wink: Når du er ny i gamet kan du ligeså godt lære at "less is more", i mange tilfælde. Du kan nemt smadrer dine muligheder for fremgang ved at bombe din krop med få mange øvelser, sæt, osv per gang. Et fullbody-program på 1 time, 3 gange ugentlig vil sikkert være rigeligt for dit vedkommende.

Tiden man træner afhænger meget af hvad man træner for(styrke, masse, vægttab, kondi), ens arbejdskapcitet, restitutionsevne, temperament, træningsform osv. Du mangler sikkert persepektiv, men sansynligvis ikke flere timer i træningslokalet. :smile:

Edited by Krumborg
Link to comment
Share on other sites

Det er sgu godt gået når man træner et program der ikke bør overstige 60-75 minuter. :laugh: :4thumbup:

Nu træner jeg også med væsentligt højere volumen pr gang, væsentligt færre recovery workouts/GPP mm., og kæwer en del.

Selve ME øvelserne plejer ikke at tage mere end de anbefalede 45 minutter, af workset. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share