Mr. fitness


angel
 Share

Recommended Posts

Det noget af nogen rygter i to (tunen og dig) sætter igang. Håber i har jeres oplysninger fra en troværdig kilde....Tvivler dog på der nogen der ved noget i nu, for de plejer da mindst at tag de 3 uger om resultaterne

lad os se hva der sker....

Når en athlet selv konfronterer en ( mig ) med spørgsmål vedr. emnet ( doping ) og sporingstider, og ligeså fortæller hva der er blevet indtaget, så ser jeg den som god nok :wink:

Kunne dog ALDRIG finde på at nævne navne eller hænge personen ud nogen somhelst steder . Jeg har personligt ikke noget mod doping, og ku ikke være mere tomsindet over folk der doper sig ...Hver mand / kvinde, sin lyst :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Når en athlet selv konfronterer en ( mig ) med spørgsmål vedr. emnet ( doping ) og sporingstider, og ligeså fortæller hva der er blevet indtaget, så ser jeg den som god nok :wink:

Kunne dog ALDRIG finde på at nævne navne eller hænge personen ud nogen somhelst steder . Jeg har personligt ikke noget mod doping, og ku ikke være mere tomsindet over folk der doper sig ...Hver mand / kvinde, sin lyst :smile:

Er enig med tunen og nandro, selvfølgelig er der doping inde for fitness ligesom der er inde for Langrend, så ta nu de små naive briller af og indse at sådan ER det bare :superman:

Der er selvfølgelig "nogle" som er rene, men tvivler stærkt på de ikke har benyttet bare nogle former for fedtforbrændingspræpararter

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes nu stadig ikke, at nogle af atleternes form bærer præg af, at de har indtaget AS. Hvis jeg har forstået det rigtigt, så handler fitness heller ikke om at få store muskler. Nu kender jeg selv et par stykker, der har stillet op i tidens løb, og er overbevist om at de aldrig har taget doping af nogen art, og kan derfor heller ikke se, hvorfor at andre skulle gøre det. Der er selvfølgelig altid nogen som ikke tillægger moral og fair play den store betydning, men tror det er ganske få.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes nu stadig ikke, at nogle af atleternes form bærer præg af, at de har indtaget AS. Hvis jeg har forstået det rigtigt, så handler fitness heller ikke om at få store muskler. Nu kender jeg selv et par stykker, der har stillet op i tidens løb, og er overbevist om at de aldrig har taget doping af nogen art, og kan derfor heller ikke se, hvorfor at andre skulle gøre det. Der er selvfølgelig altid nogen som ikke tillægger moral og fair play den store betydning, men tror det er ganske få.

Forstå nu at langt de fleste doper sig i Fitness!? -du blotter din skrigende uvidenhed gang på gang i denne tråd :dry:

-så fitness handler om at få lange, slanke muskler :4thumbup: Dette kan opnås med Pilates og Total Gym -en potent kombination af Mary Windsor og Chuck Norris -manden hvis urin man rent faktisk udvinder AL doping fra...

Link to comment
Share on other sites

Forstå nu at langt de fleste doper sig i Fitness!? -du blotter din skrigende uvidenhed gang på gang i denne tråd :dry:

-så fitness handler om at få lange, slanke muskler :4thumbup: Dette kan opnås med Pilates og Total Gym -en potent kombination af Mary Windsor og Chuck Norris -manden hvis urin man rent faktisk udvinder AL doping fra...

Ja, det er vel altid lettest at tro, at alle er på krudt, men nu er fitness og bb jo ikke det samme, og der er altså ikke den samme fordel at hente ved at bruge fx AS, der er jo også krav, der skal opfyldes for at være i fitness-klassen. Men kan du helt ærlig sige, at det kræver krudt for at nå den form, som atleterne har på scenen? Ingen tvivl om, at de har gjort et flot stykke arbejde, men krudt er næppe en forudsætning for at nå den form, som de har på scenen.

Jeg er ikke nået til det sted, hvor jeg tror at alle, der er bedre end mig i fx fitness er på krudt :tongue:

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Faber er du ualmindelig naiv eller hvad??

Det er jo ikke et spørgsmål om hvad man kan opnå uden. Det er jo et spørgsmål om hvad folk gør. Og masser af folk tager krudt for at nå resultaterne hurtigere, også i fitness.

Jeg kan iøvrigt også fortælle fra en kilde som jeg skulle mene har en acceptabel troværdighed at mange af Mr. Fitness-gutterne er dopet op i hoved og røv. Jeg har sågar hørt detaljer, men det er ikke noget jeg vil kede MOL med. Jeg vil ikke sprede rygter hvis jeg ikke har mere i dem.

Link to comment
Share on other sites

Faber er du ualmindelig naiv eller hvad??

Det er jo ikke et spørgsmål om hvad man kan opnå uden. Det er jo et spørgsmål om hvad folk gør. Og masser af folk tager krudt for at nå resultaterne hurtigere, også i fitness.

Jeg kan iøvrigt også fortælle fra en kilde som jeg skulle mene har en acceptabel troværdighed at mange af Mr. Fitness-gutterne er dopet op i hoved og røv. Jeg har sågar hørt detaljer, men det er ikke noget jeg vil kede MOL med. Jeg vil ikke sprede rygter hvis jeg ikke har mere i dem.

Hvis du læser lidt tilbage i tråden, så skriver jeg netop, at jeg ikke er naiv :tongue:

Det kan da godt være, at jeg bygger min formodning på andre ting end dig. Nu synes jeg dog kun, at vi skal forholde os til dem, der stiller op til konkurrencer, jeg er da udemærket klar over, at der er mange der doper sig i diverse fitnesscentre.

Du siger, at du ikke vil sprede rygter, men det er jo faktisk det, som du gør :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det kan da godt være, at jeg bygger min formodning på andre ting end dig. Nu synes jeg dog kun, at vi skal forholde os til dem, der stiller op til konkurrencer, jeg er da udemærket klar over, at der er mange der doper sig i diverse fitnesscentre.

Og jeg forholder mig netop til dem der stiller op :wink: Prøv at genlæse Tunens indlæg

Ja, jeg spreder rygter om fitnesskonkurrencer i almindelighed, and so what. Det er der jo intet problem i. Et rygte kan først blive et problem når det bliver præcist - fx at X og Y tager det og det.

Link to comment
Share on other sites

Og jeg forholder mig netop til dem der stiller op :wink: Prøv at genlæse Tunens indlæg

Ja, jeg spreder rygter om fitnesskonkurrencer i almindelighed, and so what. Det er der jo intet problem i. Et rygte kan først blive et problem når det bliver præcist - fx at X og Y tager det og det.

At sige at der er nogle der tager krudt, uden at fremføre beviser for dette, er vel et rygte?????????????

Det kan da godt være, at de er på krudt alle sammen, men i så fald har de efter min mening spildt deres penge på det.

Jeg har selv trænet mange steder og har hørt mange sjove historier om, hvad diverse atleter tager, men man må lære ikke at tro på alt, da 90 pct. ikke er andet end rygter.

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Ja, det er vel altid lettest at tro, at alle er på krudt, men nu er fitness og bb jo ikke det samme, og der er altså ikke den samme fordel at hente ved at bruge fx AS, der er jo også krav, der skal opfyldes for at være i fitness-klassen. Men kan du helt ærlig sige, at det kræver krudt for at nå den form, som atleterne har på scenen? Ingen tvivl om, at de har gjort et flot stykke arbejde, men krudt er næppe en forudsætning for at nå den form, som de har på scenen.

Jeg er ikke nået til det sted, hvor jeg tror at alle, der er bedre end mig i fx fitness er på krudt :tongue:

Du har bare ikke fattet en fregne...

1. jeg siger på intet tidspunkt at krudt er en forudsætning for at nå det stadie...

2. jeg konkurerer selv på det plan og har ikke krudtet den...

3. bb of fitness har MEGET til fælles jo...

4. jeg siger på INGEN måde at alle der er bedre end mig har krudtet den... (consciense slog mig til DM og han er i hvert fald ren som en pudret barne-numse (subjektiv vurdering))

For the record: At du påstår at du ikke er naiv, understreger netop din blåøjet-hed.

Edited by Tunen
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Korrekt, Faber, det er rygter jeg starter. Men det kan være bedøvende ligegyldigt, det rammer ikke nogen specifikke personer.

Det kan da godt være, at de er på krudt alle sammen, men i så fald har de efter min mening spildt deres penge på det.

Spændende...spændende...nej. Ikke spændende.

Måske ved du ikke hvor udbredte steroider er? Noget kunne tyde på det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du har bare ikke fattet en fregne...

1. jeg siger på intet tidspunkt at krudt er en forudsætning for at nå det stadie...

2. jeg konkurerer selv på det plan og har ikke krudtet den...

3. bb of fitness har MEGET til fælles jo...

4. jeg siger på INGEN måde at alle der er bedre end mig har krudtet den... (consciense slog mig til DM og han er i hvert fald ren som en pudret barne-numse (subjektiv vurdering))

For the record: At du påstår at du ikke er naiv, understreger netop din blåøjet-hed.

Om du har krudtet den eller ej er vel lige meget, når du ikke stillede op til Mr. Fitness, ret mig, hvis du rent faktisk gjorde det.

Måske er det naivt at tro, at man godt kan dyrke elitesport og, for at bruge dit udtryk, være ren som en pudret barne-numse :wink: Men jeg glæder mig da til testresultaterne :smile:

Men hvis du ved så meget om det, så forstår jeg ikke, at du tror på, at der er en som er blevet testet postivt allerede kort tid efter konkurrencen :blink:

Link to comment
Share on other sites

Korrekt, Faber, det er rygter jeg starter. Men det kan være bedøvende ligegyldigt, det rammer ikke nogen specifikke personer.

Spændende...spændende...nej. Ikke spændende.

Måske ved du ikke hvor udbredte steroider er? Noget kunne tyde på det :smile:

I har aldrig haft brug for at skaffe mig de oplysninger, når jeg ikke selv tager den slags, men synes da at det er sørgeligt, hvis det er nødvendigt for folk at tage AS for at stille op til en fitnesskonkurrence, kan til dels forstå at folk gør det til BB, ikke at jeg bifalder det.

Link to comment
Share on other sites

I har aldrig haft brug for at skaffe mig de oplysninger, når jeg ikke selv tager den slags, men synes da at det er sørgeligt, hvis det er nødvendigt for folk at tage AS for at stille op til en fitnesskonkurrence, kan til dels forstå at folk gør det til BB, ikke at jeg bifalder det.

Du mener måske det er nemt at opnå den samme form som dem? ....

Link to comment
Share on other sites

Du mener måske det er nemt at opnå den samme form som dem? ....

Nej, det synes jeg bestemt ikke, at det er :smile: hvilket jeg vist heller ikke har givet udtryk for. Men man kan da fx godt dyrke styrkeløft på et højt plan uden brug af krudt og i denne sportsgren vil jeg mene, at man vil hente en endnu større fordel af brugen af AS end inden for fitness.

men jo jeg synes sq det er sørgeligt, hvis folk skal snyde til konkurrencer.

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Nej, det synes jeg bestemt ikke, at det er :smile: hvilket jeg vist heller ikke har givet udtryk for. Men man kan da fx godt dyrke styrkeløft på et højt plan uden brug af krudt og i denne sportsgren vil jeg mene, at man vil hente en endnu større fordel af brugen af AS end inden for fitness.

men jo jeg synes sq det er sørgeligt, hvis folk skal snyde til konkurrencer.

Hvorfor skulle en fitness konkurrence, være anderledes end alle andre konkurrencer?

Hvor der er konkurrencer og folk kan snyde, snydes der.

Du giver udtryk for at du ikke kan se hvorfor folk skulle tage AAS, for at opnå deres givne form - og jeg kan ikke følge dig i hvorfor du ikke kan se den KÆMPE fordel ved aas i fitness sammenhæng...

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skulle en fitness konkurrence, være anderledes end alle andre konkurrencer?

Hvor der er konkurrencer og folk kan snyde, snydes der.

Du giver udtryk for at du ikke kan se hvorfor folk skulle tage AAS, for at opnå deres givne form - og jeg kan ikke følge dig i hvorfor du ikke kan se den KÆMPE fordel ved aas i fitness sammenhæng...

I fitness er atleterne jo som regel ikke 'ret store', hvilket jo også er ret naturligt, da det jo ikke kun er masse, der er i fokus. Så vidt jeg husker, så er der også krav til fysikken, som gør at atleten ikke bare kan krudte den for vildt. Nu har jeg ikke nogle mål på dem, der stiller op, men mit indtryk er, at de er noget mindre end dem, der stiller op til BB. En anden ting er styrken, den betyder jo ikke nær så meget i fitness, jo det er da vigtigt at have en vis styrke til forhindringsbanen, men her er det jo lige så vigtigt at have en let kropsvægt, hvis ikke endnu vigtigere.

Men der er da fordele ved at tage AS, det benægter jeg ikke.

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Strongman2006- Ha Ha, :4thumbup: Tro mig!!

Der BLIVER brugt AS inden for Fitness. De kroppe (specielt sådan en krop som Hennings,) Ja hans krop er ikke ligeså stor som en kæmpe BBér, og kan nok opnås clean (IMO). Men det er LANGT fra alle der gider bruge den tid det kræver, f.eks. at træne seriøst, i 4-5 år eller mere, for at opnå noget, de kunne klare på under halvdelen af tiden, ovenikøbet med et bedre resultat.

Du har altså nogle mærkelige argumenter, for at AS ikke er i fitness. At man ikke skal veje så meget osv. :blush: får steroider da ens vægt til uhæmmet af ryge i vejret, så man ikke kan løfte sin egen krop? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Strongman2006- Ha Ha, :4thumbup: Tro mig!!

Der BLIVER brugt AS inden for Fitness. De kroppe (specielt sådan en krop som Hennings,) Ja hans krop er ikke ligeså stor som en kæmpe BBér, og kan nok opnås clean (IMO). Men det er LANGT fra alle der gider bruge den tid det kræver, f.eks. at træne seriøst, i 4-5 år eller mere, for at opnå noget, de kunne klare på under halvdelen af tiden, ovenikøbet med et bedre resultat.

Du har altså nogle mærkelige argumenter, for at AS ikke er i fitness. At man ikke skal veje så meget osv. :blush: får steroider da ens vægt til uhæmmet af ryge i vejret, så man ikke kan løfte sin egen krop? :bigsmile:

Jeg har ikke sagt, at AS ikke bliver brugti fitness, men det er da logisk at en kraftig øget muskelmasse vil være en ulempe på en forhindringsbane. Styrken betyder lidt i forhold til ens kropsvægt, og i modsætning til BB handler det jo ikke kun om at vise sig frem på en scene.

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke sagt, at AS ikke bliver brugti fitness, men det er da logisk at en kraftig øget muskelmasse vil være en ulempe på en forhindringsbane. Styrken betyder lidt i forhold til ens kropsvægt, og i modsætning til BB handler det jo ikke kun om at vise sig frem på en scene.

Det har du delvist ret i. MEN, lige meget hvordan man vender og drejer det, så er steroider inden for ALLE styrke/Fitness/bodybuilding konkurencer, overvejende positivt at bruge! (altså positivt, til at det vil hjælpe brugeren) En hver fitness atlet, ville med fordel kunne bruge steroider, og opnå et reslutat, der var bedre end sin modstander, med samme trænings kriterier. Og det handler jo ikke kun om at blive kæmpe stor på steroider. Det handler jo om præcis det samme som med en clean atlet, netop at forme kroppen symetrisk perfekt. Og pæn. Og det vil, lige meget hvor naiv du er, være en fordel at anvende steroider i fitness øje med, og tro mig, det BLIVER der også gjordt.

Edited by Pumber
Link to comment
Share on other sites

Det har du delvist ret i. MEN, lige meget hvordan man vender og drejer det, så er steroider inden for ALLE styrke/Fitness/bodybuilding konkurencer, overvejende positivt at bruge! (altså positivt, til at det vil hjælpe brugeren) En hver fitness atlet, ville med fordel kunne bruge steroider, og opnå et reslutat, der var bedre end sin modstander, med samme trænings kriterier og . Og det handler jo ikke kun om at blive kæmpe stor på steroider. Det handler jo om præcis det samme som med en clean atlet, netop at forme kroppen symetrisk perfekt. Og pæn. Og det vil ligemeget hvor naiv du er, være en fordel at anvende steroider i fitness øje med, og de BLIVER der også gjordt.

Det er da selvfølgelig en fordel af anvende doping inden for fitness og jeg er også ganske klar over, at det bliver gjort :smile: Men jeg mener også, at man sagtens kan komme i en Mr. Fitness finale uden af være dopet. Jeg ved ikke om der er nogen af dem, som stillede op i år, der er dopet. Jeg mener bare ikke, at fordelene ved at tage AS er store nok til at det er det værd.

men hvis det var givet at de alle var dopet, så var der jo igen grund til at teste. Jeg har altid troet på, at man kan gå hele vejen uden brug af doping og den tro forbeholder jeg mig den ret til at have, hvis man ikke har den, ja hvorfor så overhovedet bruge mange timer om ugen på sin sportsgren.

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Det er da selvfølgelig en fordel af anvende doping inden for fitness og jeg er også ganske klar over, at det bliver gjort :smile: Men jeg mener også, at man sagtens kan komme i en Mr. Fitness finale uden af være dopet. Jeg ved ikke om der er nogen af dem, som stillede op i år, der er dopet. Jeg mener bare ikke, at fordelene ved at tage AS er store nok til at det er det værd.

men hvis det var givet at de alle var dopet, så var der jo igen grund til at teste. Jeg har altid troet på, at man kan gå hele vejen uden brug af doping og den tro forbeholder jeg mig den ret til at have, hvis man ikke har den, ja hvorfor så overhovet bruge mange timer om ugen på sin sportsgren.

Syntes det lød meget fornuftigt det du skrev der! Og jeg tror personligt at vi nok kun snakker om 2 ud af 10 der er dopet op til selve konkurencen, men igen, jeg aner ikke en skid om det. Så jeg vil hellere holde min kæft lukket. :blush: Og jeg er helt enig med dig i, at man kan nå i finalen uden brug af doping, og man kan helt sikkert også vinde en Mr. fintess konkurence, hvis altså henning ikke stiller op :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

At dope sig i en totalt ligegyldig konkurrence (kan vel ikke kaldes sport) som fitness, UDEN mulighed for økonomisk gevinst er da godt nok utrolig DUMT (for at sige det lige ud).

Jeg vælger at tro (gætte whatever), udfra den tese at der florerer RET meget doping i bobybuilding/styrke/fitness kredse, at repræsentationen af dopede "atleter" inden for genren er langt højere end de fleste andre idrætsgrene (med cykelsport som undtagelse).

Jeg FORSTÅR blot ikke hvad man som deltager i de her konkurrencer får ud af at vinde dem via snyd... :nonono:

_______________

Ved nærlæsning af mit indlæg siger jeg praktisk talt ikke noget med det, men for lige at deltage i debatten/gættekonkurrencen, så tror jeg at 3-5 ud af 10 har brugt ulovlige midler og at 1 bliver snuppet for det.

Edited by -Elvirus-
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share