Mr. fitness


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

til Tunen, jeg er 100 % bag dit udsagn om HK og dope og det var ikke det der var mit primært mål , jeg er ligeglad hvad folk gøre indenfor hjemmets fire vægge, det er på konkurrence plan jeg bliver irriteret. Ang. definitionen på de andre punkter skal man bede Workout om betingelserne som alle atleter får udleveret ved tilmelding og fred være med HK, man kan ikke komme udenom at mande har en god fysik, men det er forsat min mening at det er mere i retning af bodybuilding end fitness.

Ang. billedet af Sune så synes jeg at han med flere længder slår HK. Den mands krop er da for vild!!!

Link to comment
Share on other sites

Dermed er det jo de to der definerer hvad der er en Mr. Fitness fysik :smile:

Definér "god fysik"...? -og "fornuftig diæt"...? -og "bære præg af træning"...? tak :smile:

Til diskussionen om hvorvidt Henning er dopet>> Kan det ikke være ligemeget? Og hvordan vil i nogensinde blive enige om noget som helst? Der er kun een der ved det med sikkerhed... Faktum er, at Henning ikke havde spor at krudt i sit pis på dagen, hvilket er det eneste der tæller :wink: Det kan man forholde sig til.

Forresten... hvordan kan de allerede have fået svar fra test?

Link to comment
Share on other sites

Nu ved vi jo intet om hvordan Hennings grundform og struktur var før han begyndte at træne :wink:

Motorcross er sindssygt hårdt og kræver en jernkondi... så man kan ikke sige andet end at manden må have en kanon forudsætning for at brænde fedt og holde lave fedt%

... om sporten ligger basis for muskelmasse tror jeg næppe, men nu synes jeg ikke ligefrem at Hennnings knoglestruktur vidner om spinkelkropsbygning, så han har sikkert haft en hel kanon basis!

Fuldstændig som hvis du kigger på Cosience herinde på MOL... Hans ramme var også kanon god før vægttræning blev hans primære :smile:

Sune er da fuldt på højde med HK - første billed er fra fotooptaelse 2005 - næste er vist fra 97 og viser Sune ved 81 kg og hvad man vist kan kalde hans grundform før vægttræning

Jeg siger ik HK krudter den..... Jeg siger bare det gode begynder gains :4thumbup:

Ja Sune´s fysik er vild. Men at kalde hans form i 97 for grundform er måske lige at undervurdere ham. Som landsholdssvømmer vil jeg påstå man er i bedre form end "grundform". Men ja super flot fysik (både Sune og Henning)

Link to comment
Share on other sites

Jeg siger ik HK krudter den..... Jeg siger bare det gode begynder gains :4thumbup:

Ja Sune´s fysik er vild. Men at kalde hans form i 97 for grundform er måske lige at undervurdere ham. Som landsholdssvømmer vil jeg påstå man er i bedre form end "grundform". Men ja super flot fysik (både Sune og Henning)

Det jeg mener med grundform... er den form man havde før hård styrketræning :smile:

Ligesåvel som Sunes havde en kanon grundform i form af hans svømning så skal man heller ikke udelukke at Henning havde en kanon grundform pga. hans tidligere sportsgrene

Link to comment
Share on other sites

Det jeg mener med grundform... er den form man havde før hård styrketræning :smile:

Ligesåvel som Sunes havde en kanon grundform i form af hans svømning så skal man heller ikke udelukke at Henning havde en kanon grundform pga. hans tidligere sportsgrene

Okay så vi enige :cool:

Link to comment
Share on other sites

Okay du og Nandro var nede og se det, så sku ikke jer.. MED nandros fysik brude man måske have set ham? :laugh:

Jeg var ham den skaldede :laugh: :4thumbup:

Var sammen med en nydelig rødhåret madamme ( konen ), hun vækker måske mere opsigt . Sad bag kim kold hvis det hjælper :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var ham den skaldede :laugh: :4thumbup:

Var sammen med en nydelig rødhåret madamme ( konen ), hun vækker måske mere opsigt . Sad bag kim kold hvis det hjælper :smile:

Ja, for det er nemt at se én der gemmer sig bag Kim... :tongue:

Og så lidt som vi har set til dig oppe i CF for tiden, kan der da heller ikke være meget tilbage af dig? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ja, for det er nemt at se én der gemmer sig bag Kim... :tongue:

Og så lidt som vi har set til dig oppe i CF for tiden, kan der da heller ikke være meget tilbage af dig? :laugh:

Høj i hatten hva` :devil::laugh:

Du får en kindhest og en flyveflad ved næste gensyn :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Aner det heller ikke -kender bare een der blev nuppet :crazy:

Hey igen....

Ang. den atlet der blev nuppet!!

Fatter altså ikke hvordan der allerede kan foreligge svar på test så kort tid efter konkurrence??!

Mig bekendt er der ingen i top 3 der er testet positiv og så kan det kun være den random udvalgte atlet som er testet positiv... og det huer mig absolut ikke eftersom han mig bekendt er kraftig modstander af doping!!! :blink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hey igen....

Ang. den atlet der blev nuppet!!

Fatter altså ikke hvordan der allerede kan foreligge svar på test så kort tid efter konkurrence??!

Mig bekendt er der ingen i top 3 der er testet positiv og så kan det kun være den random udvalgte atlet som er testet positiv... og det huer mig absolut ikke eftersom han mig bekendt er kraftig modstander af doping!!! :blink:

Tror der er mange der er mod doping ud af til, uden at kunne sige sig fri fra at gøre det....

Link to comment
Share on other sites

Det skal han jo sige :wink:

Det er vi jo mange der siger... og rent faktisk mener det :wink:

Vil bare gerne vide om det er et rygte som skal manes i jorden eller det holder noget konkret!!

Har aldrig hørt om ADD test som er blevet analyseret på under en uge... derfor min store skepsis!!!

Link to comment
Share on other sites

er selv blevet testet til styrkeløft konkurrencer i 90´erne, svaret lå efter 14-30 dage, alt efter hvor tralvt der var på Riget.

pt. Sendes alle ADD test til Oslo på deres IOC/WADA-godkendt laboratorium og svar foreligger normalt tidligst 3 uger efter!

Jeg er blevet "ekspres" testet sidste sommer og der kom hurtigt svar - hvilket var efter lidt over 2 uger....

Analyseprocedurer

Behandlingen af din prøve efter forseglingen og til og med, at du modtager svar fra ADD.

Alle dopingprøver bliver, så hurtigt som muligt efter dopingtestens gennemførelse, sendt til et IOC/WADA-godkendt laboratorium. For danske prøver vil det sige til et laboratorium i Oslo. Ved ankomsten til laboratoriet bliver en række fastsatte procedurer fulgt. Laboratoriet vil analysere A-prøven for stoffer og metoder, der står opført på dopinglisten.

Analyseresultatet bliver derefter sendt til Anti Doping Danmark, som vil informere dig i løbet af tre til seks uger. Du vil blive skriftligt orienteret om resultatet af analysen, uanset om prøven er negativ (dvs at analysen ikke har afsløret nogen ulovlighed i henhold til dopingbestemmelserne) eller positiv (dvs at analysen har afsløret stoffer og eller metoder, som står på dopinglisten). Laboratoriet vil opbevare B-prøven på en forsvarlig måde, hvis det nu skulle blive nødvendigt at analysere den for at få bekræftet en eventuel positiv A-prøve. Hvis A-prøven er negativ, bliver B-prøven tilintetgjort.

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Utrolig som der skabes rygter!!!! :devil:

Det er korrekt at jeg blev udvalgt til test som random (7. plads) MEN INGEN af os der blev testet har fået svar endnu, så det er latterligt at der opdigtes rygter om at en atlet (herunder undertegnede) er blevet testet positiv!!! Der går som Angel siger min. 3 uger, før der kommer svar fra Oslo.

Og JA jeg er imod doping!

Så L^P, klap lige hesten!!! :devil:

Det er vi jo mange der siger... og rent faktisk mener det :wink:

Vil bare gerne vide om det er et rygte som skal manes i jorden eller det holder noget konkret!!

Har aldrig hørt om ADD test som er blevet analyseret på under en uge... derfor min store skepsis!!!

Link to comment
Share on other sites

Utrolig som der skabes rygter!!!! :devil:

Det er korrekt at jeg blev udvalgt til test som random (7. plads) MEN INGEN af os der blev testet har fået svar endnu, så det er latterligt at der opdigtes rygter om at en atlet (herunder undertegnede) er blevet testet positiv!!! Der går som Angel siger min. 3 uger, før der kommer svar fra Oslo.

Og JA jeg er imod doping!

Så L^P, klap lige hesten!!! :devil:

Hey Sylvest

Velkommen til! Flot placering til mr fit.

Ang doping tvivler jeg ik på dig, men siger bare der er mange der påstår de er clean uden at være det....

Link to comment
Share on other sites

Utrolig som der skabes rygter!!!! :devil:

Det er korrekt at jeg blev udvalgt til test som random (7. plads) MEN INGEN af os der blev testet har fået svar endnu, så det er latterligt at der opdigtes rygter om at en atlet (herunder undertegnede) er blevet testet positiv!!! Der går som Angel siger min. 3 uger, før der kommer svar fra Oslo.

Og JA jeg er imod doping!

Så L^P, klap lige hesten!!! :devil:

Hej Peer

SUPER :w00t:

Tak fordi du gad at sætter fed streg under det!! :superman:

... og JA - rygterne går hurtigt i vores lill verden :dry:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share