Mr. fitness


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Stil at Henning li vinder den igen :4thumbup: Han har sku en alt for fed fysik :devil:

... men altså ikke en fitness fysik hvis du spørger mig! Måske fordi jeg er forvent med Kragen :wub: som jo har nogenlunde samme størrelse og er BB'er :4flex:

Med de masive delts har jeg altså svært ved at tænke på Henning som en fitness dreng :blink:

Han er LEE' :devil:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Ja enig.. når man ser på de piger der vinder fitness-grenene i udlandet, så er de jo kun almindeligt veltrænede, og ikke i nærheden af de steroide-pumpede amerikanske BB vrag. Da jeg så ham Henning var min første tanke da også at han var alt for stor, han ville vel være tæt på at vinde DM i BB hvis han stillede op :>

Link to comment
Share on other sites

Jeg er så heldig at Henning træner ude i mit center (pisse flink mand) og jeg må sku os sige at han ikk har den der lille spinkle fitness krop som folk siger man ska have for at vinde...

Men selv om han er sådan en kæmpe motherfucke og ville vinde DM i BB hvis han stillede op, så ser hans fysik stadigvæk utrolig atletisk ud :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes i hvert fald at det var et fantastisk show, og en kæmpe oplevelse at se formen på især henning og lagermann, Hyttels ryg var også den sygeste af dem i feltet IMO det var nu også fryd nok :laugh:

Jeg skal klart ned og se det næste år også...

Der var også mange af de krudtede body buildere derovre på sjælland for at se Mr. fitness...

Det var nu også sjovt at se Sven Ole Thorsen på scenen :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes i hvert fald at det var et fantastisk show, og en kæmpe oplevelse at se formen på især henning og lagermann, Hyttels ryg var også den sygeste af dem i feltet IMO det var nu også fryd nok :laugh:

Jeg skal klart ned og se det næste år også...

Der var også mange af de krudtede body buildere derovre på sjælland for at se Mr. fitness...

Det var nu også sjovt at se Sven Ole Thorsen på scenen :laugh::laugh:

Helt enig med Mikkel. En lækker dag på djævele-øen :devil:, og vender tilbage næste år. Snakken går godt nok heftigt omkring mangel på det publikums mindede, og det kan kun holde med folk i. At der skulle være mange boder/stande .. .tjae 2 er vel også en slags :D..... og at den performance cup (eller hvad det var) som kvinderne skulle igennem, ikke blev til noget, var klart også en skuffelse. Man kunne ikke engang se et skilt/seddel omkring det.

Men alt i alt et godt arrangement når nu jeg tager i betragtning af at det var det første jeg har været til, og så regner jeg da med at det bliver 10 gange bedre næste år, hvis det efter mange folks meninger ikke skulle være særligt godt ( specielt fra 14-19.

Link to comment
Share on other sites

Er der nogen der ved om der bliver testet til Mr.Fitness?Man bliver skeptisk når man ser på Hennings fysik på hans eget hjemmeside! Og Hyttel han er ganske pæn også??, jeg mener vi andre der har trænet i 10 år og mere til har aldrig nogensinde, på trods af kylling/tun og ris, været nogenlunde tæt på den fysik.

Ang. selve konkurrencen, der står i materialet man får tilsendt som deltager at " kroppen må ikke bære præg af kraftig diæt2 og " at fysikken skal være muskuløs men ikke overdrevet" og hvis Henning lignede sig selv fra de andre år så er han jo kæmpestor! , er der et eller andet galt lige der?

Link to comment
Share on other sites

Er der nogen der ved om der bliver testet til Mr.Fitness?Man bliver skeptisk når man ser på Hennings fysik på hans eget hjemmeside! Og Hyttel han er ganske pæn også??, jeg mener vi andre der har trænet i 10 år og mere til har aldrig nogensinde, på trods af kylling/tun og ris, været nogenlunde tæt på den fysik.

Ang. selve konkurrencen, der står i materialet man får tilsendt som deltager at " kroppen må ikke bære præg af kraftig diæt2 og " at fysikken skal være muskuløs men ikke overdrevet" og hvis Henning lignede sig selv fra de andre år så er han jo kæmpestor! , er der et eller andet galt lige der?

Nr 1, 2, 3 + random bliver testet. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Damn, Henning er og bliver the champ. Fandme noget af en form han fyrer af i år. Han har min fulde respekt, og beundring. En fortjent sejre! IMO

Ja Henning er den retmæssige vinder i det felt, selvom standarden var høj i år (den eneste der manglede var Moos). Jeg er ikke enig i at han har en BB fysik. Synes han er meget atletisk at se på -det eneste der måske kunne stilles ? ved er hans skuldre og arme, der nok er lige rigelig veludviklede ifht fitness. Resten synes jeg passer perfekt ind på scenen.

Der er mange der mener Hyttel har en helt unik fysik (deriblandt Lisser og co. :wink: ), men jeg synes nu ikke det er noget at råbe hurra for... Bevares, han er da en stor mand og har fornuftige proportioner og symmetri, men hans linjer synes jeg ikke er specielt heldige og han mangler seperation imellem knæstrækkerne.

Poster lige nogle billeder derfra een af dagene -fangede Hyttels fri rutine :4thumbup: -den var storartet... intet mindre...

Link to comment
Share on other sites

Ja Henning er den retmæssige vinder i det felt, selvom standarden var høj i år (den eneste der manglede var Moos). Jeg er ikke enig i at han har en BB fysik. Synes han er meget atletisk at se på -det eneste der måske kunne stilles ? ved er hans skuldre og arme, der nok er lige rigelig veludviklede ifht fitness. Resten synes jeg passer perfekt ind på scenen.

Der er mange der mener Hyttel har en helt unik fysik (deriblandt Lisser og co. :wink: ), men jeg synes nu ikke det er noget at råbe hurra for... Bevares, han er da en stor mand og har fornuftige proportioner og symmetri, men hans linjer synes jeg ikke er specielt heldige og han mangler seperation imellem knæstrækkerne.

Poster lige nogle billeder derfra een af dagene -fangede Hyttels fri rutine :4thumbup: -den var storartet... intet mindre...

Synes ik det sku ha været Henning (super flot, men for stor til fit) efter overvejelser (ved jeg godt jeg skrev på dagen). Henning vejde 88 kilo på scene = bb. Peter vejede 75 = Fitness. Peter var den rigtige vinder efter min mening! Og jeg er enig i det med Hyttel. Ret overrasket over hans 2 plads. Synes faktisk Kasper L. Graugaard stod bedre i det meste (ud over ben).

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke enig i at han har en BB fysik. Synes han er meget atletisk at se på -det eneste der måske kunne stilles ? ved er hans skuldre og arme, der nok er lige rigelig veludviklede ifht fitness. Resten synes jeg passer perfekt ind på scenen.

Han har samme højde som dig, men vejede 8 kg mere end du gjorde til DM, så du har da ret. Total fitness nips... :wink::tongue:

Placeringen var mere eller mindre som jeg forventede. Folk fik pladser der ville være fortjent hvis det var BB.

Rock'n Roll

SaintPauli

Still alive and kicking! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Tunen; mener du Peter som i Lagermann? Jeg vil ikke sige at Peter er den retmæssige vinder. Flot fysik ja! Men hans ben er for store til hans overkrop og han er meget kompakt, ikke lige det jeg vil kalde en fitness type. At han vejer 75 er jo ligemeget, han er jo også en del mindre i højden

Jon/

Link to comment
Share on other sites

Pauli>> Han vejede 85-86 på scenen og er 180cm høj... Jeg er sådan set ligeglad med hvad han vejer -han står stadig flot på en fitness-scene. Den flotteste fysik vandt, fordi den blev kombineret med en fin fri rutine og en acceptabel tid på forhindringsbanen.

JonG>> Nu er det jo ikke mig der siger at Lagerman skulle have vundet :wink:

Link to comment
Share on other sites

Pauli>> Han vejede 85-86 på scenen og er 180cm høj... Jeg er sådan set ligeglad med hvad han vejer -han står stadig flot på en fitness-scene. Den flotteste fysik vandt, fordi den blev kombineret med en fin fri rutine og en acceptabel tid på forhindringsbanen.

JonG>> Nu er det jo ikke mig der siger at Lagerman skulle have vundet :wink:

Var du ellers nede og se det live? eller har du fundet en film med det et eller andet sted?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share