Loaded cup 2006


NANdro
 Share

Recommended Posts

Jeg kommer med garanti også, sammen med alt mit fotogrej.

Men jeg fatter ikke en brik af det billetsystem (Ja, jeg er fatsvag!)! Hvad får jeg for 'finale' billetten og hvad får jeg for 'forbedømmelse' billetten? Udover det, hvad mener BILLETnet så med følgende:

A

350,00 DKK

B

325,00 DKK

C

300,00 DKK

K

300,00 DKK

Taler Markus forresten tysk eller engelsk på dagen?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 209
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg kommer med garanti også, sammen med alt mit fotogrej.

Men jeg fatter ikke en brik af det billetsystem (Ja, jeg er fatsvag!)! Hvad får jeg for 'finale' billetten og hvad får jeg for 'forbedømmelse' billetten? Udover det, hvad mener BILLETnet så med følgende:

Taler Markus forresten tysk eller engelsk på dagen?

Forbedømmelse giver adgang til, ja, forbedømmelserne.. Og seminaret med Markus og Co.

Finalebilletten giver adgang til finalen, og seminaret med Markus og Co.

Jo dyrere billeten er, jo bedre er billetten.. Hvis du går ind på Ringsted teater og kongescenters hjemmeside, kan du se hvor A, B, C og K afdelingerne er.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Forbedømmelse giver adgang til, ja, forbedømmelserne.. Og seminaret med Markus og Co.

Finalebilletten giver adgang til finalen, og seminaret med Markus og Co.

Jo dyrere billeten er, jo bedre er billetten.. Hvis du går ind på Ringsted teater og kongescenters hjemmeside, kan du se hvor A, B, C og K afdelingerne er.. :smile:

Man kan ikke få sådan et smart 'pressekort', så man har adgang til scene, backstage m.m. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer med garanti også, sammen med alt mit fotogrej.

Men jeg fatter ikke en brik af det billetsystem (Ja, jeg er fatsvag!)! Hvad får jeg for 'finale' billetten og hvad får jeg for 'forbedømmelse' billetten? Udover det, hvad mener BILLETnet så med følgende:

Taler Markus forresten tysk eller engelsk på dagen?

Markus taler skam engelsk ( gebrokkent :4thumbup: )

Link to comment
Share on other sites

Anders_L_Holm (Foreste række, er der til både forbedømmelse og finale)

S.Kamp (Foreste række, er der til både forbedømmelse og finale)

CJ8000 (Foreste række, er der til både forbedømmelse og finale)

Lillen

Nillepigen

Mass

Granhof

Kongent

Lagoon - række 4, kun til finalen, men gæsteposerer i pausen

Rall - række 4, kun til finalen

Miss

Jeg piller lige mig selv af igen - tager til Canada samme morgen..

AHVAD!!! Skulle ellers have bedt dig råbe lidt ekstra af Nadia fra mig :unhappy:

.... nå - så må jeg jo få andre til at gøre mit beskidte arbejde :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Blev helt bekymret da jeg så listen fra Stellan for tænkte hvad fanden Anita Hess fra Tyskland lavede i den lave bodyfitness klasse!! Men godt at se det er en dansk pige og der var fejl på listen for det andet havde aldrig holdt, da Anita for det første er 1.72 høj og er VM og EM mester i WFF-forbundet :smile: (dog kan jeg ikke huske nogen Anita fra Danmark men måske andre kan gøre mig klogere?)

De danske piger i den høje BF klasse får det godt nok svært ... både Janne, Nina og Hege plejer at stille i suveræn form med de flotteste kurver :w00t:

Ann Sissel Reite kender jeg ikke, men ville umiddelbart skyde top-tre til at blive ren norsk sejr :cool: Det ville overrakse mig meget andet men skulle en bryde feltet ville det nok være Nadia, da hun har en kanon symmetri og flotte afrundet muskler :slut:

HA :w00t:

Janne vandt sgu Sandefjorden Open :cheer:

FANDME om den tøz ikke bare er så sej :4flex:

.... DAMN jeg håber hun vinder til LOADED det ville være for feeee :superman:

p.s. Håber at få nogle billeder senere i aften :innocent:

Link to comment
Share on other sites

AHVAD!!! Skulle ellers have bedt dig råbe lidt ekstra af Nadia fra mig :unhappy:

.... nå - så må jeg jo få andre til at gøre mit beskidte arbejde :innocent:

Ja, det er sgu lidt nedtur man ikke kan være 2 steder på samme tid :unhappy:

Men jeg sender din hilsen videre inden alligevel så.. :wink:

Og go fornøjelse til FIBO i øvrigt - håber du gider smide et lille resumé!?

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er sgu lidt nedtur man ikke kan være 2 steder på samme tid :unhappy:

Men jeg sender din hilsen videre inden alligevel så.. :wink:

Og go fornøjelse til FIBO i øvrigt - håber du gider smide et lille resumé!?

Ja... hils endelig frøkenen :w00t:

Jo TAK ... skal nok have kamera med og hvis jeg ser nogen med større overarme end mig, så skal jeg nok få knipset foto :tongue::innocent:

... resume slipper du ikke for!!

Janne Moland som også kommer til LOADED CUP vandt jo igår Sandefjorden Open :w00t:

Der er lidt billeder af Janne HER

Man skulle ikke tro at hun havde født for blot 1½ år siden :blink:

(der var nogle som kunne lære lidt fra hende!!!)

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Ja... hils endelig frøkenen :w00t:

Jo TAK ... skal nok have kamera med og hvis jeg ser nogen med større overarme end mig, så skal jeg nok få knipset foto :tongue::innocent:

... resume slipper du ikke for!!

Janne Moland som også kommer til LOADED CUP vandt jo igår Sandefjorden Open :w00t:

Der er lidt billeder af Janne HER

Man skulle ikke tro at hun havde født for blot 1½ år siden :blink:

(der var nogle som kunne lære lidt fra hende!!!)

Her må jeg give dig helt ret.. hun er dælme en rigtig flot atlet :4thumbup: tror også hun kommer langt til Loaded cup så kan kun sige .. :bowdown: :1356: herfra :smile:

Link to comment
Share on other sites

Her må jeg give dig helt ret.. hun er dælme en rigtig flot atlet :4thumbup: tror også hun kommer langt til Loaded cup så kan kun sige .. :bowdown: :1356: herfra :smile:

Det mest freaky :freaked: ved Janne er at hun aldrig har vundet andet end guld :blink:

... men noget helt andet er at det er super at se en kvinde så kort tid efter fødslen være i så flot form... så er det jo ikke længere så afskrækkende at skulle "ligge krop" til :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det mest freaky :freaked: ved Janne er at hun aldrig har vundet andet end guld :blink:

... men noget helt andet er at det er super at se en kvinde så kort tid efter fødslen være i så flot form... så er det jo ikke længere så afskrækkende at skulle "ligge krop" til :tongue:

Er næsten helt sikker på hun engang fik sølv til et Nm i AF :innocent:

og ja hvis man kan se sådan ud efter en fødsel så skulle jeg ikke være bleg for at komme igang :w00t:

[Rettet af Admin]

KnuzZer Lone

Edited by Morten Z
Link to comment
Share on other sites

Er næsten helt sikker på hun engang fik sølv til et Nm i AF :innocent:

og ja hvis man kan se sådan ud efter en fødsel så skulle jeg ikke være bleg for at komme igang :w00t:

[Rettet af Admin]

KnuzZer Lone

tjaaa.... det kan der så være noget om! Men hun har ikke opført sin 2. plads på hendes meritter men synes nu der ringer en klokke et sted, når du nu skriver det!

/no

ps. Skulle hilse fra Janne og sige at det er IKKE har været noget sølv medlaje i AF :wink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Anders_L_Holm (Foreste række, er der til både forbedømmelse og finale)

S.Kamp (Foreste række, er der til både forbedømmelse og finale)

CJ8000 (Foreste række, er der til både forbedømmelse og finale)

Lillen

Nillepigen

Mass

Granhof

Kongent

Lagoon - række 4, kun til finalen, men gæsteposerer i pausen

Rall - række 4, kun til finalen

Miss

Long Tall Sally - The hole enchilada: Forbedømmelser række 5. Finale række 8 :dry:

Øiii hvor jeg glæder mig til at hilse på jer -Den eneste jeg har mødt før er dig Lagoon :4thumbup: Nå, men det lyder jo til at blive et fantastisk arrangement!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Anders_L_Holm (Foreste række, er der til både forbedømmelse og finale)

S.Kamp (Foreste række, er der til både forbedømmelse og finale)

CJ8000 (Foreste række, er der til både forbedømmelse og finale)

Mass

Granhof

Kongent

Lagoon - række 4, kun til finalen, men gæsteposerer i pausen

Rall - række 4, kun til finalen

Miss

Long Tall Sally - The hole enchilada: Forbedømmelser række 5. Finale række 8 :dry:

Betty Boop (forbedømmelserne række 1. Finale række 4)

Øiii hvor jeg glæder mig til at hilse på jer -Den eneste jeg har mødt før er dig Lagoon :4thumbup: Nå, men det lyder jo til at blive et fantastisk arrangement!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Jeg er nu sikker på at både Lillen og Nillepigen er sprunget fra :nonono: Men har lige tilføjet mig selv :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Er der nogen der ved noget om, om der evt. kører nogen busser tur/retur?

Hej - der kommer desværre ikke til at kører busser fra Jylland - ville gerne have ha haft det modsatte, men tilslutningen var desværre ikke helt som ønsket til at man kunne fylde en bus......

Ellers er alt ved at være på plads - og de 45 atleter, og den underholdning der kommer næste weekend skal nok være turen værd.....

[email protected] - hvis i har spørgsmål....

Loaded

Link to comment
Share on other sites

Hej - der kommer desværre ikke til at kører busser fra Jylland - ville gerne have ha haft det modsatte, men tilslutningen var desværre ikke helt som ønsket til at man kunne fylde en bus......

Ellers er alt ved at være på plads - og de 45 atleter, og den underholdning der kommer næste weekend skal nok være turen værd.....

[email protected] - hvis i har spørgsmål....

Loaded

LÅRD! Det er pænt dyrt at komme fra jylland og derover - Benzin, bropenge samt billet-prisen - Det løber op :blink:

Link to comment
Share on other sites

LÅRD! Det er pænt dyrt at komme fra jylland og derover - Benzin, bropenge samt billet-prisen - Det løber op :blink:

Ja, helt billigt er det ikke.. Men mon ikke du kan finde nogle der også vil med, som du kan køre med? Vi har desværre ikke mere plads, men ellers er det da bare med at forhøre dig mester! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

YYEAAAHHHH :w00t:

De er nu altså også VIRKELIG top$$$$ de drenge fra PRISON BREAK :tongue4:

Ja for dælen de hotte............... :blink:

:tongue:

Anders

Det ritti, prøver at snakke med nogen :smile: Ku ellers ha været klasse hvis du/i havde plads når du ikk bor længere væk end du gør :wink:

Edited by Keler
Link to comment
Share on other sites

HA! så fik jeg da osse bestilt nogle biletter....

Anders_L_Holm (Foreste række, er der til både forbedømmelse og finale)

S.Kamp (Foreste række, er der til både forbedømmelse og finale)

CJ8000 (Foreste række, er der til både forbedømmelse og finale)

Mass

Granhof

Kongent

Lagoon - række 4, kun til finalen, men gæsteposerer i pausen

Rall - række 4, kun til finalen

Miss

Long Tall Sally - The hole enchilada: Forbedømmelser række 5. Finale række 8

Betty Boop (forbedømmelserne række 1. Finale række 4)

Incognito (forbedømmelse række 5 plads 5, finale række 7 sæde 18)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share