Hvornår starter vægttabet mon igen?


Mollerup
 Share

Recommended Posts

Jeg startet med at Styrketræne og motionstræne 1 gang om ugen(1.5 time inc. 5-15 min cykel) 21-11-2005 og fra 31-12-2005(vægt 133 KG) hver anden dag, jeg øget min cykling til 20 min, og jeg startet med at bruge løbe maskinen også(ikke løbebånd) efter 14 dage, så min træning sådan her ud.

½ time på løbemaskine(level 5 RPM ca 60) - træne underkrop - ½ time løbemaskine - træne overkrop - 20 min cykel til at køle ned på :bigsmile: Jeg øger regelmesig vægten, alså på de maskiner jeg bruger ved træning :cool: Når jeg bruger løbemaskinen ligger min puls på mellem 150 og 175.

Den 1-2-2006 var jeg nede på 128 KG og der har jeg lagt siden, hvornår mon jeg begynder at tabe mig igen?

PS. jeg er 35 År og 175 CM.

PSS. Jeg har ikke lavet om på kosten og jeg ved godt jeg burde :blush: Skal også snart til det.

PSSS. Siden 1-2-2006 er jeg oppe på at træne min. Tirsdag, Torsdag, Lørdag og Søndag, uge 7 og 8 5 gange :4thumbup:, på løbemaskinen er jeg oppe på ca. 70 RPM.

Må heller gå i seng nu, skal op og træne om 8 timer :bigsmile: .

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Enig med Rommel.

I en periode kan det snyde lidt, - men over længere tid er regnestykket ret enkelt.

Vægttab = Det du bruger - Det du spiser.

Så du kan bruge noget mindre eller spise noget mere. I din situation ser det ud til at du er meget i gang med at bruge.

Jeg har selv samme problem (ikke så alvorligt som dit, - min maks vægt var ca. 110 kg), - og en ting der har hjulpet mig rigtig meget er et kostprogram til at skrive alt hvad jeg spiser ind i.

Der er flere faktorer i dette

1) Du bliver klar over hvad der er tunge poster i dit madbudget, - min skummetmælk (2-3 L pr. dag) kostede LANGT mere end jeg havde troet

2) Du får opmærksomhed på kosten og det i sig selv gør formodentligt at du undgår f.eks. chokolade

Derudover, - godt arbejde!

Endeligt, - husk at det er sundere at være stor og i god form end lille og i dårlig form. Så selv hvis ikke du taber dig er det helt sikkert rigtig sundt med din træning!

Link to comment
Share on other sites

Så er jeg tilbage fra søndags træningen.

Vægttabet starter når du kommer i energiunderskud. Enten ved at skrue op for motionen eller ned for fødeindtaget. Eller en kombination. Ingen magi ved det.

Rommel

Jo, jo, det er logik for burhøns, men som jeg skrev har jeg ikke ændret kosten og der tabte jeg 5 kg på en måned.

Jeg ved sådan set godt hvad mit problem er, spiser for meget junkfood og slik, men det er jo svært at lade være, mælken er ikke noget problem, for jeg hader mælk :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Så er jeg tilbage fra søndags træningen.

Jo, jo, det er logik for burhøns, men som jeg skrev har jeg ikke ændret kosten og der tabte jeg 5 kg på en måned.

Jeg ved sådan set godt hvad mit problem er, spiser for meget junkfood og slik, men det er jo svært at lade være, mælken er ikke noget problem, for jeg hader mælk :bigsmile:

Næh det er såmænd ikke svært at lade være... - Opstil postive vs. negative aspekter, og det hele bliver nemmere.

Link to comment
Share on other sites

Nu døjer jeg slet ikke med overvægtsproblemer, men skal til at cutte, og jeg må da også indrømme at jeg synes det er ekstremt svært at lade slikken være og generelt føler jeg mig bare sulten hele tiden.

Men for at komme din slik-sult til livs, så lad dog være med at købe slik når du handler. Har du noget tilbage, som du ikke har spist, så smid det ud eller gør som jeg, jeg har valgt at bære det op på loftet. Når jeg ligger og ser film, så får jeg ofte lyst til slik. Ligger det ude i køkkenet, er det dejligt nemt at hente, men skal jeg først have sko på, op på loftet osv for at finde det frem, så dropper jeg det for det gider jeg ikke :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share