Bedste spinning i KBH?


jsc
 Share

Recommended Posts

Ja, titlen siger det jo. Om ca 6 mdr skal jeg have et år i KBH og i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre, hvor den bedste spinning forefindes?

Det skal gerne "bide lidt" :cool:

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

2 steder at søge hen: SATS, især Parken, med gode fok som Chris MacDonald, Anette Berg og Peter Alminde... men også gode timer i Boltens Gård, Scala, Englandsvej og enkelte på Nørrebro

Fitness DK har gode instruktører også, ikke mindst Lasse Traff som køre på Frederiksberg

Jeg vil mene at der er flest gode timer at vælge imellem i SATS

Link to comment
Share on other sites

2 steder at søge hen: SATS, især Parken, med gode fok som Chris MacDonald, Anette Berg og Peter Alminde... men også gode timer i Boltens Gård, Scala, Englandsvej og enkelte på Nørrebro

Fitness DK har gode instruktører også, ikke mindst Lasse Traff som køre på Frederiksberg

Jeg vil mene at der er flest gode timer at vælge imellem i SATS

Absolut Arne..

Mvh SATS Århus Julle :innocent:

Link to comment
Share on other sites

2 steder at søge hen: SATS, især Parken, med gode fok som Chris MacDonald, Anette Berg og Peter Alminde... men også gode timer i Boltens Gård, Scala, Englandsvej og enkelte på Nørrebro

Fitness DK har gode instruktører også, ikke mindst Lasse Traff som køre på Frederiksberg

Jeg vil mene at der er flest gode timer at vælge imellem i SATS

Enig :4thumbup:

Mange hilsner

Mette

SATS Nørrebro og Boltens Gaard

Link to comment
Share on other sites

2 steder at søge hen: SATS, især Parken, med gode fok som Chris MacDonald, Anette Berg og Peter Alminde... men også gode timer i Boltens Gård, Scala, Englandsvej og enkelte på Nørrebro

Fitness DK har gode instruktører også, ikke mindst Lasse Traff som køre på Frederiksberg

Jeg vil mene at der er flest gode timer at vælge imellem i SATS

Hov, Arne... Glemmer du ikke en anden meget vigtig spinnerinstruktør på Frederiksberg?? :cool::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

2 steder at søge hen: SATS, især Parken, med gode fok som Chris MacDonald, Anette Berg og Peter Alminde... men også gode timer i Boltens Gård, Scala, Englandsvej og enkelte på Nørrebro

Fitness DK har gode instruktører også, ikke mindst Lasse Traff som køre på Frederiksberg

Jeg vil mene at der er flest gode timer at vælge imellem i SATS

Ud over min egen private lille reklamekampagne :tongue: - vil jeg da også lige tilføje et par navne til din hotlist...

I Fitness.dk kører en erfaren og meget motiverende gut der hedder Henrik Withen - især på Nygårdsvej. Han skal prøves. Der er også en Kim Greisen som stiller op for det danske landshold i - ja, hele 10xIronman distancen! Så han har travlt med at få kørt nogle km i benene :tongue:. Sidst er der Christina Peick fra SATS (bla.) Scala. hun er også rigtigt god, efter min mening.

Link to comment
Share on other sites

Der er også en Kim Greisen som stiller op for det danske landshold i - ja, hele 10xIronman distancen! Så han har travlt med at få kørt nogle km i benene :tongue:.

jow tak... det er ikke nemt at være elev på de timer....... :laugh:

Vi har også Michael Hammer, hvis det sku' være.... :bigsmile:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

Alle ovenævnte indlæg beviser bare HVOR forskellige folk er i deres meninger af, hvad der er god spinning i København. Det kommer jo helt an på, hvad man er til selv...Er man til kontinuerlig træning a la udendørs cykling? Skal det være mere folkeligt med sing-a-long-underholdning? Eller er man til Body and Mind? Andet?

Der er vel også ALT i København.... :smile: Så det handler vel om at prøve nogle centre af og se, hvad der falder bedst i den individuelle smag. Jeg tror såmænd nok, at man også kan blive positivt overrasket ved at spinne i de mindre og ukendte centre, fremfor mastodonterne som FitnessDK, SATS og Equinox( Ja okay den er der så kun i Valby ved jer)

Good Luck :4thumbup:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Jeg er helt på linie med de ovenstående kommentarer. Hvis du søger til de etablerede centre vil det samlede udbud af spinningtimer naturligvis være højere og du vil kunne veksle mellem forskellige instruktørtyper.

Kan vi ikke få lidt flere ord på hvad du går efter - ud over at "det skal bide lidt" ? :smile:

Edited by TimeSet
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg kan kun tilkendegive, at det bedste er at prøve sig frem. Der er jo mange ting, som skal gå op i en højere endhed og ens forventninger til en time/instruktør er jo forskelligt fra person til person. Så prøv dig frem....

Jeg vil anbefale dig SATS Vesterbro - der er flere timer(de hårde) i løbet af ugen, som ALTID har en lang venteliste og det siger vel sig selv hvorfor.... :blink:

Jesper Jeppesen, Mette Kopp og Christian Lykke er rigtige gode - deres timer ligger desuden godt fordelt i løbet af ugen og i løbet af dagen.

Kender ikke nogle i Fitness.dk, men mon ikke de også har et par gode instruktører....

God fornøjelse :superman:

Link to comment
Share on other sites

Den værste må så køre i Fitnessdk på Nygårdsvej. Hun kigger ned i jorden og lukker øjnenene, når hun vil råbe noget, sgu ikke den bedste at skabe kontakt med eleverne på.

Ahhh slår nok næppe en instruktør, jeg kørte ved i weekenden til 24 timers ...SÆT JER!!!!! HALLO!!! sur sur sur sur og råbende...Totalt umotiverende at høre på... :sneaky2: Har aldrig set mage. Aldrig nogensinde.....

Tror ellers at der er lige mange gode i FitnessDK som i SATS....Så go for it. :smile:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Ahhh slår nok næppe en instruktør, jeg kørte ved i weekenden til 24 timers ...SÆT JER!!!!! HALLO!!! sur sur sur sur og råbende...Totalt umotiverende at høre på... :sneaky2: Har aldrig set mage. Aldrig nogensinde.....

Tror ellers at der er lige mange gode i FitnessDK som i SATS....Så go for it. :smile:

Men der var vel også gode, hårde, smilende og motiverende instruktører til det arrangement? :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg er her i Odense gået helt kold over en instruktør vi har i OBBC. Jeg gider simpelthen ikke høre på en eller anden skrigeskinke, der tror hendes vigtigste opgave er delvist at simulere en mindre samleje under træningen og delvist tror hun skal føre sig frem som en bedre eksersitssergent. Jeg vil gerne have have at vide, hvad jeg skal lave, men jeg vil ikke have skældud eller have en konstant ekstern "motivation". Muligheden for at opnå et flow og dermed fortabe sig i aktiviteten går efter min mening tabt, når der er KONSTANT verbalisering oppe fra pulten, der ligesom nagler én fast i øjeblikket.

Hvad synes I om instruktører, der siger/råber/stønner meget?

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg er her i Odense gået helt kold over en instruktør vi har i OBBC. Jeg gider simpelthen ikke høre på en eller anden skrigeskinke, der tror hendes vigtigste opgave er delvist at simulere en mindre samleje under træningen og delvist tror hun skal føre sig frem som en bedre eksersitssergent. Jeg vil gerne have have at vide, hvad jeg skal lave, men jeg vil ikke have skældud eller have en konstant ekstern "motivation". Muligheden for at opnå et flow og dermed fortabe sig i aktiviteten går efter min mening tabt, når der er KONSTANT verbalisering oppe fra pulten, der ligesom nagler én fast i øjeblikket.

Hvad synes I om instruktører, der siger/råber/stønner meget?

:crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy: Flere af slagsen????? Tænker automatisk på den gode gamle STRYHNS leverpostejs reklame med aerobic instruktøren... :laugh:

Jeg bryder mig bestemt ikke om det. Jeg vil ikke råbes af som en køter. Jeg vil opnå flow og kontinuerlig lækker pres på en professionel måde, når jeg selv kører med ved en instruktør. Det er okay med tilråb, men jeg gider ikke høre på en skrigende oversergent, der pisker een op i en stående tribletakt bare fordi vedkommende sys, det ser skidesmart og hårdt ud.....Where is the point.?? Funktionel træning på en god og motiverende måde, men hey der er jo nogen, der elsker de der råbende undskyld skrigende spinning instruktører!!!

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share