The Dave Tate Project


Guest Slettet_020112
 Share

Recommended Posts

Fed artikel :4thumbup:

Og mig, som ellers er blevet fyldt med lort om at fastfood ikke er godt. Bevares det ikke er sundt, men vil man være stærk skal man altså åbenbart ikke spise rent, og tænke over sin 'Nutrition'.

Dem, som spiste for sundt var jo, som beskrevet, også det svageste :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvad med en poll

Hvor godt klarer Dave Tate hans nye diæt?

Super, - han holder den fuldt ud

Super, - han holder den pånær de 10% som Dr. John har givet ham

Godt, - han klarer det rimeligt. Masser af fejl, men stadig væsentligt forbedret

Ikke ret godt

Ingen ændring

Han spiser ringere en før - I ren trods æder han han nu kun mayonæse og svinefedt

Diæt? - Om 3 dage ser Dr. John ham ikke mere.

Alvorligt så kan jeg da godt se at det bliver grotesk svært for Dave! Efter en blodprop eller noget andet som er bydende nødvendigt at tage sig af - måske. Men selv der vil det være svært.

I øvrigt imponerende at han kan være så lean på så dårlig mad!

Link to comment
Share on other sites

Hvad med en poll

Hvor godt klarer Dave Tate hans nye diæt?

Super, - han holder den fuldt ud

Super, - han holder den pånær de 10% som Dr. John har givet ham

Godt, - han klarer det rimeligt. Masser af fejl, men stadig væsentligt forbedret

Ikke ret godt

Ingen ændring

Han spiser ringere en før - I ren trods æder han han nu kun mayonæse og svinefedt

Diæt? - Om 3 dage ser Dr. John ham ikke mere.

Alvorligt så kan jeg da godt se at det bliver grotesk svært for Dave! Efter en blodprop eller noget andet som er bydende nødvendigt at tage sig af - måske. Men selv der vil det være svært.

I øvrigt imponerende at han kan være så lean på så dårlig mad!

Hvis man har fulgt lidt med på T-Nation inden for det sidste stykke tid, så har man lagt mærke til at Dave Tate har været bundærlig og indrømmet over for sig selv(nok det vigtigste) at han ikke selv kan klare sine problemer, på trods af sine uddannelser og sin erfaring. Derfor har han søgt hjælp hos dem som han føler er de bedste inden for deres felt indenfor biomekanik og ernæring.

Det har resulteret i at han har slået sig sammen med Alwyn Cosgrove for at få rettet op på alle sine skader og nu har han så kontaktet John Berardi for at få styr på kosten.

Det kræver en enorm selverkendelse at komme dertil, hvor Dave Tate er i dag. Man skal huske på at der er tale om en mand, der reelt har uddannelserne til selv at rette op på hans liv. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at han har tænkt sig at gennemføre dette projekt, i det han offentligt har meldt ud at han har brug for hjælpen. Det i sig selv er motivation nok tror jeg.

"The reeinvention of Dave Tate" som Alwyn Cosgrove kalder det, skal blive utrolig spændende at følge.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Det er det jeg har sagt (skrevet) længe efterhånden, John Berardis har styr på sine sager! :4thumbup:

Så du er ikke misundelig når jeg fortæller dig at jeg har hans cookbook og DVD liggende og vente på mig i USA vel? :tongue:

En ting er at Berardi ved hvad han snakker om, noget helt andet er at Dave Tate har taget det til sig og ændret sine kostvaner 100%. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...
Here are some pics. I post these for a few reasons. First because of my own vanity (what did you think I would lie), second to show where my BF really is. I think there are many people who lie about where they are and can't ever seem to prove it. I can't be like that. I have to back up what I say. Third, my wife really likes these and who knows what tonight behold?

and...

Finally to show all those who feel powerlifters are FAT that there just may be some muscle under what you may see as fat but we call leverage. Trust me. Getting lean is one hell of a lot easier than building it in the first place.

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Er her nogen der har en ide om hvor meget, eller om han har krudtet mens han har cuttet? Når man ser på hans focus på sundhed er det vel ikke så sandsynligt at han kraaadter igennem? :smile:

Rommel

Så vidt jeg ved så tager WSB-drengene ikke (ihvertfald kerne-gruppen) steroider. Derimod har flere af dem vist godt gang i prohormoner og testosteron...

Edited by Torben F.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share