Ølmave - årh nej..


MiroX
 Share

Recommended Posts

Hej med jer!

Jeg er stødt på et lille problem som jeg håber i kunne være med til at løse. Har nu trænet rimelig hårdt i omkring 11 måneder og er faktisk blevet nogenlunde tilfreds med min muskelmasse rundt om i kroppen, men har desværre beholdt den famøse ølmave. Det meste fedt er koncentreret lige dér og det skal bare væk!! Hvad er den allermest effektive måde at fjerne alt fedtet på maven?

Har tænkt på at forsætte med at træne med vægtene for at bibeholde muskelmassen, samtidig vil jeg så køre noget cardio, men hvad er så den mest effektive måde at forbrænde fedtet i maveregionen væk? Er det sådan noget som spinning? Er der ikke noget som koncentrerer sig om maven og forbrænder hele molevitten hurtigt? Eller er det ønsketænkning? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

har haft samme proplem, Har haft en krop som et anoreksi tilfælde, men min mave var som en afdanket dranker, det er somregl genetisk. Men jeg fik proplemet væk med forskellige slankeprodukter, men det tager tid, jeg gik med proplemet i årevis. Nu ved jeg ik hvor meget øl du drikker, men drop øllene i hverdagen og begræns dit druk til MAX en gang pr måned. udover det bør du holde øje med om du drikker spiritus til måltider. kan også have en negativ effekt

Gl med det, og husk også at kør dine Abs med vægt, FX Cable :cool:

Link to comment
Share on other sites

Som Kafir er inde på kan du ikke punktforbrænde, det der skal til er at du taber dig generelt.

Nu ved jeg ikke hvor meget du er inde i din kost (kcal ligevægtsindtag mm.), men for at bibeholde mest muligt af din muskelmasse du sikkert har arbejdet hårdt for de sidste 11 måneder, så skal du holde et kcal-underskud på 500 (ift. ligevægtsindtag). Dette kan gøres ved både at ændre kostvaner og komme igang med cardio-træning (gerne en kombination). Hertil skal det i øvrigt nævnes at du ikke kan opbygge muskelmasse samtidig med at du taber dig. Det skulle være muligt at opbygge muskelmasse mens man sænker fedtprocenten, men det kræver at man timer måltiderne (hvordan det helt fungere er der vist nogle andre der må forklare :blush: ).

Det er i hvert fald det generelle råd (i den korte version :smile: ).

Jeg ved ikke om jeg er helt enig i at slankeprodukter er vejen frem, jeg har aldrig selv anvendt dem. Så jeg vil lade andre råde omkring dette...

MLP

Link to comment
Share on other sites

har haft samme proplem, Har haft en krop som et anoreksi tilfælde, men min mave var som en afdanket dranker, det er somregl genetisk. Men jeg fik proplemet væk med forskellige slankeprodukter, men det tager tid, jeg gik med proplemet i årevis. Nu ved jeg ik hvor meget øl du drikker, men drop øllene i hverdagen og begræns dit druk til MAX en gang pr måned. udover det bør du holde øje med om du drikker spiritus til måltider. kan også have en negativ effekt

Gl med det, og husk også at kør dine Abs med vægt, FX Cable :cool:

Jeg tror i høj grad, at det ikke er genetisk, men snarere et spørgsmål om forkerte makroernæringsmæssige sammensætninger.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share