DM Diverse


L^P
 Share

Recommended Posts

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Asbjørn fik 310 i dødløft og fik nemme 325kg underkendt fordi han ikke var helt udstrakt med skulderen tilbage. Fik ny total rekord på 850kg.

Mølvis fik verdensrekordforsøg på 207½kg underkendt to gange. Første gange på pause og anden gang på skæv udstrækning...ret hårdt især i sidste forsøg der virkede ret overbevisende. Prøvede også på 290kg i squat men fik ikke lov til at løfte fordi dommerne var sippede med hvor udstrakt man skulle være for at få startsignal.

Kanon steming under de tunge løft....bashøjtaleren sprang under Rammstein til Asbjørns bænkpres :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Henrik Nielsen løftede ikke.

Asbjørn fik 512 point og er nr 1 på point nu

Jeg er RYSTET over hvor sindssyg stærk Asbjørn er, tænk hvis han havde fået godkendt sin 325 i dødløft også som han løftede :devil:

Han har jo VM potentiale

Link to comment
Share on other sites

Skal jeg så også fortælle dig at 300 i squat ikke var allout og hans trøje revnede i begge sider med 247½kg i bænk, og alligevel hamrede han dem op...men op i gaflen. Han fik 240kg godkendt..selvom de var ret grimme...og svære at få ned. Han har så mange kg at hente i bænk hvis han får det til at spille....

Han er vild!

Link to comment
Share on other sites

Skal jeg så også fortælle dig at 300 i squat ikke var allout og hans trøje revnede i begge sider med 247½kg i bænk, og alligevel hamrede han dem op...men op i gaflen. Han fik 240kg godkendt..selvom de var ret grimme...og svære at få ned. Han har så mange kg at hente i bænk hvis han får det til at spille....

Han er vild!

ØV ville gerne ha været der og set det! jeg har sådan på fornemmelsen at det stævne var fedt, og at vores senior blir kedeligt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

det må jeg sgu sige, sindssyge resultater af Asbjørn og Mølvis, fedt at højtaleren sprang :laugh:

men det problem får vi jo ikke, vi skal jo ikke ha musik :crazy::dry::mad:

En kommentar fra en Master løfter omkring MUSIK.

Bjarke fra Albertslund fortalt igår at han arbejdede på at der bliver musik til DM A................

Tommy :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

man fatter slet ikke hvor leee Asbjørn var i dag :crazy:

fik en del af hans løft på video, samt en del fra ungdomsgruppen,

så regner med at smide dem op her en af dagene :smile:

ellers fint stævne med god musik og en masse flotte løft.

skulle man sætte en finger på noget, må det være at vi først kl 10.40 kunne få

oplyst at ungdomsgruppen skulle starte kl 11...det var såen' lige tæt nok på...

Link to comment
Share on other sites

En kommentar fra en Master løfter omkring MUSIK.

Bjarke fra Albertslund fortalt igår at han arbejdede på at der bliver musik til DM A................

Tommy :4thumbup:

Det lyder sgu godt! det manglede da også bare :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share