DM Diverse


L^P
 Share

Recommended Posts

Jeg har lidt film som kommer op løbene men har kun squat for mit kamera løb tør for strøm. Mener Hippo fik resten.

Fik en lidt interessant video af Mølvis med 290kg som han skulle racke 2 gange..og løb tør for tid. Bliver spændende at høre kommentarer for den....især når jeg også har Asbjørn der gør det samme uden brok.

Stemningen kan godt høres i baggrunden med musik og tilråb...

Her er først Asbjørn med 290kg i squat:

http://rapidshare.de/files/15897287/asbjorn-290kg.avi.html ]290kg-squat

Edited by Luciferase
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Diverse er for ungdom, junior og masters

DM A er den åbne klasse hvor det er alle mod alle så at sige

ThorHauge <--- Dm diverse er kun for juniorer, ungdom og masters. Til DM A kan alle stille op

Okay, tak for oplysningen :4thumbup:

EDIT: Luci, FLERE FILM!

Edited by Thorhauge
Link to comment
Share on other sites

Skal jeg så også fortælle dig at 300 i squat ikke var allout og hans trøje revnede i begge sider med 247½kg i bænk, og alligevel hamrede han dem op...men op i gaflen. Han fik 240kg godkendt..selvom de var ret grimme...og svære at få ned. Han har så mange kg at hente i bænk hvis han får det til at spille....

Han er vild!

Det er jo osse FARS dreng.... :superman::wink:

Link to comment
Share on other sites

Asbjørn var alt for syg ... Hans løft på 240 i bænken var lidt tvivlsomt fordi han pauser den 3-4 cm over brystet og må wrestle den ned. Tilgengæld var den uendelig nem for ham at banke op. Det var sq også synd for ham med de 325 i dødløft, men centerdommeren der underkendte ham på de 310, var lige rundt til de 2 andre dommere og påpege at Asbjørns skuldre var for fremtrukket under lockout. Tilgengæld sad jeg lidt med fornemmelsen at det egentlig blot var et spørgsmål om at han lige tænkte over det....

Det var godt nok også en del snakken i krogene omkring Sørens 290 squat, Jeg overhørte overdommeren, Helge hed han vist, brokke sig højlydt i kantinen over at Søren ikke fik start signal. Da Søren ikke stod anderledes på det sidste løft end i de 3 forgående, har jeg nu også lidt svært ved at følge at man venter med at korrigerer det indtil fjerde løft :blink:

Link to comment
Share on other sites

Det var godt nok også en del snakken i krogene omkring Sørens 290 squat, Jeg overhørte overdommeren, Helge hed han vist, brokke sig højlydt i kantinen over at Søren ikke fik start signal. Da Søren ikke stod anderledes på det sidste løft end i de 3 forgående, har jeg nu også lidt svært ved at følge at man venter med at korrigerer det indtil fjerde løft :blink:

Jeg har set videoen, og jeg havde givet ham startsignal. Nu er jeg også kun en sølle B-Dommer... :tongue: Det handlede så vidt jeg kunne høre om stangens placering på ryggen da han går ud med den anden gang - på trods af han var nøjagtigt lige så udstrakt som på første forsøg. Stangens placering har jeg svært ved at bedømme fra videoen...

Man kan ikke undgå at være en lille smule bøjet frem når der kommer kilo på, når vægten ligger på bagkanten af skuldrene. Det er ren logik, ellers tipper man jo bagover... Derfor accepterer man også normalt en smule vinkel.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har set videoen, og jeg havde givet ham startsignal. Nu er jeg også kun en sølle B-Dommer... :tongue: Det handlede så vidt jeg kunne høre om stangens placering på ryggen da han går ud med den anden gang - på trods af han var nøjagtigt lige så udstrakt som på første forsøg. Stangens placering har jeg svært ved at bedømme fra videoen...

Man kan ikke undgå at være en lille smule bøjet frem når der kommer kilo på, når vægten ligger på bagkanten af skuldrene. Det er ren logik, ellers tipper man jo bagover... Derfor accepterer man også normalt en smule vinkel.

hvem var dommer

Link to comment
Share on other sites

Høllund var hoveddommer og gav ikke startsignal pga. stangen lå for langt nede.

Gillesberg og Krog var sidedommere og en af dem mente ikke SØren var udstrakt i hoften.

Jeg synes nu heller ikke at der var noget problem, men ofte er det jo sådan at dommerne efter 3-4 minutters pause (det var jo et rekordforsøg) er lidt mere friske end ellers :mad:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share