Kreatin..


Pedro_smoke
 Share

Recommended Posts

Hvilke type kreatin benytter 'kreatin transportsystemer' sig af?

Det ene af de produkter som jeg har haft meget glæde af indeholder TriKreatin

Det andet som jeg er igang med nu indeholder en blanding af 4 forskellige kreatin typer: Kreatin Monohydrat, Kreatin Anhydros (kreatin som ikke er bundet til vand), Dikreatin Malate og Kreatin alpha-ketoglutarate.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det ene af de produkter som jeg har haft meget glæde af indeholder TriKreatin

Det andet som jeg er igang med nu indeholder en blanding af 4 forskellige kreatin typer: Kreatin Monohydrat, Kreatin Anhydros (kreatin som ikke er bundet til vand), Dikreatin Malate og Kreatin alpha-ketoglutarate.

hvad for skel skulle der være hvis der som før nævnt i forummet ikke er forskel på hvilke kreatin man tager?

Link to comment
Share on other sites

hvad for skel skulle der være hvis der som før nævnt i forummet ikke er forskel på hvilke kreatin man tager?

Det er der ikke blevet nævnt noget om.

Jeg påpegede at, ifølge videnskabelige undersøgelser, der ikke er forskel på hvorvidt man indtager kreatinen gennem en pille såvel, som pulver.

Link to comment
Share on other sites

ok..det ser godt ud men ærligt talt kan jeg ikke bruge det til noget.

jeg leder efter noget eller nogen som kan forøge eller forbedre min styrke/kondition..

nogen forslag udover kreatin? :crazy:

Kreatin hjælper da også til at forøge din muskelstyrke.

Link to comment
Share on other sites

hvad ville jeg få ud af tag kreatin og løbe samtidig?hvilke virkning har kreatin på det område?

Muskelstyrke, muskelmasse og hurtigere restitution.

Men tror at vi her snakker om en forsvindende lille effekt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har IKKE set nogle studier der viser en øget effekt ved kreatin indtag i forbindelse med udholdenhedsidrætter.

Så nej, dit løb vil formentlig IKKE blive bedre.

jeg leder efter noget eller nogen som kan forøge eller forbedre min styrke/kondition..

Synes måske bare du skal gå igang med at lede på din løberute, det er vist den bedste måde at forbedre kondition på. Ellers kunne du jo forsøge med noget epo :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har IKKE set nogle studier der viser en øget effekt ved kreatin indtag i forbindelse med udholdenhedsidrætter.

Så nej, dit løb vil formentlig IKKE blive bedre.

Synes måske bare du skal gå igang med at lede på din løberute, det er vist den bedste måde at forbedre kondition på. Ellers kunne du jo forsøge med noget epo :nonono:

epo---hahahaha!!!

men tænkt over det...hvis kreatin styrker musklerne burde man os kunne løbe hurtigere pga stærkere benmuskler?IKKE? :blink:

Link to comment
Share on other sites

epo---hahahaha!!!

men tænkt over det...hvis kreatin styrker musklerne burde man os kunne løbe hurtigere pga stærkere benmuskler?IKKE? :blink:

Hvis du er langdistance løber vil det ikke hjælpe. Men hvis du derimod er 60/100 meter løber, så kunne du jo godt bruge kreatin til at supplere med noget styrketræning.

Link to comment
Share on other sites

jeg har kunnet se en forskel på inden jeg tog kreatin og nu jeg har taget det at jeg løber hurtigere og i bedre stil..

så noget må det hjælpe på...

Efter min mening, ren indbildning.

Link to comment
Share on other sites

Nu vi er ved kreatin alligevel. Jeg købte 1200g på et tidspunkt, og har ik rigtig brugt noget af det, men bøtten har jo været åbnet. Har dog ik brugt det i lang tid da aldrig rigtig kom igang med det og aldrig fandt ud af om det har nogen virkning på mig.

Men det jeg har er åbenbart udløbet her i februar, men har det nogen betydning? Skal jeg bare smide det ud eller er det stadig fint?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share