Nordland Cup - hvem kommer?


Mikkel leicht
 Share

Recommended Posts

  • Replies 329
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Han står selvfølgelig frit for valg hvis han mener der er en fordel ved sumo :wink:

PS Busted løfter faktisk Alm dødløft for tiden, og har vist lige lavet 3 på 270 :devil: så han kan altså begge dele :4thumbup:

Rart at høre at han er kommet til fornuft, glæder mig til at se ham lave 300 kg sådan, det er nemlig ledt, hvis han kan. 300 kg i sumo giver jeg ikke noget for.

Link to comment
Share on other sites

Rart at høre at han er kommet til fornuft, glæder mig til at se ham lave 300 kg sådan, det er nemlig ledt, hvis han kan. 300 kg i sumo giver jeg ikke noget for.

kan du trække 300 i sumo da?

det synes jeg nu er rimelig flot når man er 90 kg klassen, UANSET stil

Link to comment
Share on other sites

Citere lige Moos:" Uanset hvordan og hvorledes man løfter dem er 300kg altså fucking mange kg".

Og det har den gode Mååås altså ret i, så lad os nu lade de stakkels sumodødløftere være for en gangs skyld.

Man bør selvfølgelig løfte med den stil som man er stærkest i. Det er også derfor jeg løfter konventionelt da jeg er stærkest sådan :smile:

Link to comment
Share on other sites

kan du trække 300 i sumo da?

det synes jeg nu er rimelig flot når man er 90 kg klassen, UANSET stil

Om jeg kan trække 300 eller ej er irrelevant. Jeg synes heller ikke, at Nicki Sørensen kørte ret godt på 14. etape i Giroen, men det betyder jo heller ikke, at jeg kan gøre det bedre :tongue:

Jeg synes bare, at sumo er et tamt løft og jeg kan ikke lade mig imponere af det, om der så er 350 kg på stangen, så ændre det ikke noget for mig. Jeg synes tilgengæld at 195 kg i bænkpres er langt flottere :smile:

Link to comment
Share on other sites

Citere lige Moos:" Uanset hvordan og hvorledes man løfter dem er 300kg altså fucking mange kg".

Og det har den gode Mååås altså ret i, så lad os nu lade de stakkels sumodødløftere være for en gangs skyld.

Man bør selvfølgelig løfte med den stil som man er stærkest i. Det er også derfor jeg løfter konventionelt da jeg er stærkest sådan :smile:

Præcis :smile:

er der heller ikke nogen der er imponeret over ham hers stil? han vejer under 90 kg og forsøger sig med en verdensrekord her på 373,5

JEG er imponeret uanset doping eller stil, det er FUCKING vildt!!! :crazy:

dødløft

Link to comment
Share on other sites

Citere lige Moos:" Uanset hvordan og hvorledes man løfter dem er 300kg altså fucking mange kg".

Og det har den gode Mååås altså ret i, så lad os nu lade de stakkels sumodødløftere være for en gangs skyld.

Man bør selvfølgelig løfte med den stil som man er stærkest i. Det er også derfor jeg løfter konventionelt da jeg er stærkest sådan :smile:

Nu var det ikke nogen kritik af dem, der løfter sumo, men vi har vel alle lov til selv at bestemme, hvad vi forbinder med dødløft og hvad der imponerer os :smile:

Jeg synes bare, at det kom til at lyde som om, at Busted er stærkere i ryggen end Henrik Sørensen. Det mener jeg så ikke er tilfældet :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Om jeg kan trække 300 eller ej er irrelevant. Jeg synes heller ikke, at Nicki Sørensen kørte ret godt på 14. etape i Giroen, men det betyder jo heller ikke, at jeg kan gøre det bedre :tongue:

Jeg synes bare, at sumo er et tamt løft og jeg kan ikke lade mig imponere af det, om der så er 350 kg på stangen, så ændre det ikke noget for mig. Jeg synes tilgengæld at 195 kg i bænkpres er langt flottere :smile:

sidder jo helt og mister lysten til overhovedet at gide trække 300 i sumo en dag :unhappy:

anyway, vi kommer nok et par stykker fra odense bare for at se på og æde buffet :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes bare, at sumo er et tamt løft og jeg kan ikke lade mig imponere af det, om der så er 350 kg på stangen, så ændre det ikke noget for mig. Jeg synes tilgengæld at 195 kg i bænkpres er langt flottere :smile:

Det er jeg så IKKE enig i! hvis folk synes det ikke er imponerende at dødløfte over 300 i sumo når man vejer under 90 synes jeg godt nok man er lidt underlig :blink:

Det samme som at sige man ikke kan lade sig imponere af en der løfter i en trøje

Link to comment
Share on other sites

Præcis :smile:

er der heller ikke nogen der er imponeret over ham hers stil? han vejer under 90 kg og forsøger sig med en verdensrekord her på 373,5

JEG er imponeret uanset doping eller stil, det er FUCKING vildt!!! :crazy:

dødløft

yes sir han er leee :w00t::superman:

vildt at samle 373 kg op på den måde :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes bare, at det kom til at lyde som om, at Busted er stærkere i ryggen end Henrik Sørensen. Det mener jeg så ikke er tilfældet :bigsmile:

jeg sagde ikke Busted var stærkere i ryggen jeg sagde han var stærkere i DØDLØFT :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det er jeg så IKKE enig i! hvis folk synes det ikke er imponerende at dødløfte over 300 i sumo når man vejer under 90 synes jeg godt nok man er lidt underlig :blink:

Det samme som at sige man ikke kan lade sig imponere af en der løfter i en trøje

Sjovt nok at du kommer med lige netop den sidste kommentar :laugh:

At løfte 300 kg i sumo er som sådan fint nok, men 300 kg med den 'rigtige' stil er for mig at se langt mere imponerende. Hvis det betyder, at jeg underlig, så lad mig være det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Men ikke desto mindre er det godkendt i De forskellige forbund som Dødløft, så må du lægge protest :smile:

Jo, det er da også fint nok. Jeg ved godt, at det er upopulært, når man ikke roser sumoløft, men sådan er der jo så meget. Jeg synes, at det er kedeligt at se på og jeg er tilmed at den holdning, at det er lige så meget en benøvelse som en rygøvelse. Om jeg så kunne lave 300 kg i sumo, så ville jeg selvfølgelig aldrig løfte sumo til et stævne, men der er vi jo så forskellige :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jo, det er da også fint nok. Jeg ved godt, at det er upopulært, når man ikke roser sumoløft, men sådan er der jo så meget. Jeg synes, at det er kedeligt at se på og jeg er tilmed at den holdning, at det er lige så meget en benøvelse som en rygøvelse. Om jeg så kunne lave 300 kg i sumo, så ville jeg selvfølgelig aldrig løfte sumo til et stævne, men der er vi jo så forskellige :bigsmile:

Dvs hvis du var til et 3-kampsstævne og du kunne løfte 20 kg mere i sumo end i Konv så ville du hellere smide de 20 kg væk fra din total end at dødløfte i sumostil??

Link to comment
Share on other sites

På samme måde som vi selv kan bestemme, hvad vi forbinder med en normal hjerneaktivitet, og synes du så ikke snart du skulle se at rykke forbi lægen, hvis du ikke synes det er imponerende at trække 350 i sumo, eller noget andet? Du stinker så langt væk af dårlige undskyldninger...

Jeg synes tilgengæld at et indlæg som dit afslører, at du ikke er blevet voksen endnu. Moos jeg har intet i mod dig som person, men de der platte bemærkninger fortjener jeg eller andre altså ikke, fordi jeg ikke deler den samme holdning som dig. Jeg kunne vælge at blive sur og give igen af samme skuffe, som jeg har gjort før, men jeg vil vise mig fra min gode side her og lade dig slippe med en løftet pegefinger :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja, selvfølgelig. Som jeg har sagt mange gange før, så er jeg også stærkere i sumo raw :smile:

Det gir jo ingen mening at smide kg væk! hvis du er stærkere i det ene fremfor det andet!

Jeg husker da tydeligt hvor frustreret du egentlig var til ER Open over du tabte da du valgte at bænke uden trøje, og du godt vidste du ville vinde hvis du tog trøjen på, hvor du så skrev til mig at det ville ikke ske igen, nu ville trøjen komme på. Hvad hvis det drejede sig om medalje? så ville du også gøre det? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share