Mini-MOLtræf III


Fistandantilus
 Share

Recommended Posts

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg tror lige jeg ryger på standby - skal lige finde ud af hvor meget overskud jeg har. Vil gerne være frisk til på lørdag.

Selvfølgelig skal du med .. der er jo ingen der siger du skal løfte dig ud (og ellers må vi holde dig tilbage), det er jo mest for det sociale aspekt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig skal du med .. der er jo ingen der siger du skal løfte dig ud (og ellers må vi holde dig tilbage), det er jo mest for det sociale aspekt :smile:

Det er nemmelig rigtigt.

Det primære formål er hygge. De foregående gange, har der også været folk, der sprang konkurrencerne over.

Link to comment
Share on other sites

Det ser ud til der alligevel er plads til en ekstra :smile:

Så er jeg klar også. Ved dog ikke om jeg kan deltage i spisningen endnu.

Er det tilladt for ikke MOL'er at deltage? Vi har nemlig en ekstra gut i Dansk Helsesport som også gerne vil med.

Link to comment
Share on other sites

Jeg befinder mig i brabrand og vil gerne reddes.

Kunne forestille mig at steggerbilen vel kører af åby ringvej mod viby, så hvis jeg placerer med taktisk ved krydset mellem åby ringvej og edwin rahrs vej, så kunne jeg vel blive samlet op?

Er der andre der satser på stegger bilen, ellers ringer jeg til ham om en time fra nu, så meld ud i en ruf!

Link to comment
Share on other sites

Jeg befinder mig i brabrand og vil gerne reddes.

Kunne forestille mig at steggerbilen vel kører af åby ringvej mod viby, så hvis jeg placerer med taktisk ved krydset mellem åby ringvej og edwin rahrs vej, så kunne jeg vel blive samlet op?

Er der andre der satser på stegger bilen, ellers ringer jeg til ham om en time fra nu, så meld ud i en ruf!

Vi skal forbi Gluds kollegie i Brabrand. Så er det jo lige på vejen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Vi skal forbi Gluds kollegie i Brabrand. Så er det jo lige på vejen :smile:

k, så lyder det til at jeg er klar på at sidde mast, hvis i henter glud først og ringer når i er der kan jeg gå ud til vejen, bor på hejredalskollegiet, lige overfor bazaren, så passer det med når i kører tilbage mod ringvejen.

Stikker dig lige en pm med mit nummer

Link to comment
Share on other sites

k, så lyder det til at jeg er klar på at sidde mast, hvis i henter glud først og ringer når i er der kan jeg gå ud til vejen, bor på hejredalskollegiet, lige overfor bazaren, så passer det med når i kører tilbage mod ringvejen.

Stikker dig lige en pm med mit nummer

Det er en aftale. Vi ringer når vi kører fra Skjoldhøj så. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share