Mini-MOLtræf III


Fistandantilus
 Share

Recommended Posts

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hver eneste IK99-træning er et mol-træf :cool: (Østerbro)

Det lyder godt Krumme :4thumbup: ...

Du har hermed udnævnt dig selv som ansvarlig for et miniMOLtræf i KBH :cool: ... Finder en dato, tjekker med Bjarne (er det stadig ham det har styr på det???), arrangerer noget spisning af en slags (er flere ok steder på østerbrogade) og så en den i vinkel :tongue: ...

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

Det siger du kun, indtil at gå hen til squatstativet og curler 400 kg ud af stativet, tager 12 reps, giver besked om at du lige skulle have pump, og så hopper ind under stangen igen...

:wink:

Ssssssssch ikke spolere mine odds på forhånd :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fedt initiativ Fist og godt at se dig tilbage på mol. Såfremt dato passer, vil FMJ og jeg gerne komme. Men der kommer godt nok mange stærke folk, kan vi ikke melde os til med handicap i styrke diciplinerne? :laugh::laugh:

Luciferase

cookie_sq

Glud

Tind

Fistandantilus

Søren W

Nskou

Hippo

p1kz0r

Mølvis

Strongman2006

Clark Kent

Foodman

Henning

FMJ

Jones

Link to comment
Share on other sites

Det lyder godt Krumme :4thumbup: ...

Du har hermed udnævnt dig selv som ansvarlig for et miniMOLtræf i KBH :cool: ... Finder en dato, tjekker med Bjarne (er det stadig ham det har styr på det???), arrangerer noget spisning af en slags (er flere ok steder på østerbrogade) og så en den i vinkel :tongue: ...

:cheer:

Consider it done.. I'm on it!

Link to comment
Share on other sites

Luciferase

cookie_sq

Glud

Tind

Fistandantilus

Søren W

Nskou

Hippo

p1kz0r

Mølvis

Strongman2006

Clark Kent

Foodman

Henning

FMJ

Jones

simoh

Nu da vi er så mange, er det på tide at finde en dato.

Jeg starter med at foreslå påskedagene den 13., 14. og 15. Det er torsdag, fredag, lørdag.

Der burde folk kunne finde tid én af dagene.

Link to comment
Share on other sites

Nu da vi er så mange, er det på tide at finde en dato.

Jeg starter med at foreslå påskedagene den 13., 14. og 15. Det er torsdag, fredag, lørdag.

Der burde folk kunne finde tid én af dagene.

Jeg starter med at side god for alle sammen, men må nok lige pointere at min konkurrence evne sikkert falder ligefremt proportionelt med hvor langt vi kommer hen i påsken :tongue::superman:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er også game, hvis datoen kommer til at passe.. kan nemlig ikke sige det 100% endnu, da jeg måske skal jobbe det meste af påsken og skal også et smut til Skawi og snakke om job til sommer.. såe.. Men hvis det passer, er jeg total klar!!!

Luciferase

cookie_sq

Glud

Tind

Fistandantilus

Søren W

Nskou

Hippo

p1kz0r

Mølvis

Strongman2006

Clark Kent

Foodman

Henning

FMJ

Jones

simoh

Lasse T

Link to comment
Share on other sites

Ku man måske ikk finde en weekend (lørdag) i en weekend lidt længere ude i fremtiden, så man ku sætte et bette kryds i kalenderen? For tror sq der er mange som ikk kan i påsken og sån.. Plus jeg vil sq gerne med :tongue:

Bare et ego forslag.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share