Hvordan får jeg en større og mere markeret Brystkasse?


Mikkie Diesel
 Share

Recommended Posts

Jeg kan godt forstå du har fuglebryst hvis du træner barbell rows i dine brystpas :laugh::laugh:

Du har jo ikke trænet særlig længe, så det er forkert at tro resultaterne kom faldende ned fra himlen til dig :wink:

Jaa, men begyndergains plejer da heller ikke ikke at gå ubemærket hen... Men jeps, æd noget mere du.

Link to comment
Share on other sites

Tror det er meget individuelt hvordan ens krop vokser, mit bryst er der er størst i forhold til resten af min krop, har en virkelig god masse.. og det var noget som kom hurtigt.. selvom jeg startede med igenting.

Det er fordi du har mine gener knægt! :4thumbup: :superman: Mit bryst har også altid været min stærke side, selvom jeg også startede med at være totalt fladpattet.

Link to comment
Share on other sites

Det er fordi du har mine gener knægt! :4thumbup: :superman: Mit bryst har også altid været min stærke side, selvom jeg også startede med at være totalt fladpattet.

I er ikke ene om det :cool:

Men Spis en masse bette knægt, så skal du få resultater, som en hver mand ville være tilfreds med. Og husk proteinen, cirka 2 gram protein per kg du vejer. Hver dag!

Link to comment
Share on other sites

5 måneders træning er heller ikke så meget. Jeg har hørt brystet er noget af det, der tager tid, og det er også min egen erfaring.

Det er nu meget individuelt. Mit bryst er klart det mest fremtrædende på mig, og det der nemmeste vokser sammen med mine ben. Tilgengæld halter mine arme enormt, og mine skuldre til dels. Kender mange makkere der har mega ryg og arme men intet bryst, uden at have nogen nævenværdig anderledes træning/kost end mig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share