Bænkpress trøje hvilken?


Mikkel leicht
 Share

Recommended Posts

Hvis man skal have det maksimale ud af en trøje koster det knapper og tid. JFK får meget ud af sit udstyr pga den energi han har lagt i projektet.

Du kan også vælge den billige løsning og få suboptimale resultater. Men du er jo ny i gamet så hvorfor stresse over det? Der skal alligevel god tid med grundtræning til, før du virkeligt har nået et niveau hvor det betyder så meget.

Hvis du sender dine mål vil forhandlerne almindeligvis godt kunne hjælpe dig. Men få en der passer perfekt, det tager tid...

mener det plejer at tage 6-8 uger at få en trøje special syet

Link to comment
Share on other sites

Hvis man skal have det maksimale ud af en trøje koster det knapper og tid. JFK får meget ud af sit udstyr pga den energi han har lagt i projektet.

Du kan også vælge den billige løsning og få suboptimale resultater. Men du er jo ny i gamet så hvorfor stresse over det? Der skal alligevel god tid med grundtræning til, før du virkeligt har nået et niveau hvor det betyder så meget.

Hvis du sender dine mål vil forhandlerne almindeligvis godt kunne hjælpe dig. Men få en der passer perfekt, det tager tid...

Jo det forstår jeg godt.. tror bare jeg giver forhandleren mine mål, så må forhandlerens ekspertise guide mig.. FOR jeg er unexperienced!

Link to comment
Share on other sites

Og nu får du i forvejen en pæn slat kg ud af trøjen. Så prøv en str 44 i fury næste gang. Der skulle nok være en 5-10kg pengere mere at hente og så kan man da vidst ikke være utilfreds. :smile:

Men ellers er Jfk's råd gode.

Ser dog ingen grund til at gøre det til en helt videnskab. Er sikker på at Jan Inzer også vil råde dig til en str. 44. Den skal nok køres lidt til, og du vil nok have svært ved at få noget til brystet de første par gange, men så har du dig også en god konkurrence trøje :smile:

Link to comment
Share on other sites

Og nu får du i forvejen en pæn slat kg ud af trøjen. Så prøv en str 44 i fury næste gang. Der skulle nok være en 5-10kg pengere mere at hente og så kan man da vidst ikke være utilfreds. :smile:

Men ellers er Jfk's råd gode.

Ser dog ingen grund til at gøre det til en helt videnskab. Er sikker på at Jan Inzer også vil råde dig til en str. 44. Den skal nok køres lidt til, og du vil nok have svært ved at få noget til brystet de første par gange, men så har du dig også en god konkurrence trøje :smile:

Ja mon ikke.. TAK for hjælpen, men tænkte på om det hjælper med at komme i den første gang ved at gøre dragten våd? har jeg hørt lidt om? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Du er en klovn til at købe udstyr, mikkel :tongue:

Jeg løfter selv i en str. 42 med en kropsvægt på 92 kg - brystet siger ca. 117 og arme ca. 43.

Hvis jeg var dig ville jeg købe enten en 42 eller en 44.

Du kan altid starte med en 44 og så gå ned i størrelse efterhånden som teknikken kommer.

Link to comment
Share on other sites

Du er en klovn til at købe udstyr, mikkel :tongue:

Jeg løfter selv i en str. 42 med en kropsvægt på 92 kg - brystet siger ca. 117 og arme ca. 43.

Hvis jeg var dig ville jeg købe enten en 42 eller en 44.

Du kan altid starte med en 44 og så gå ned i størrelse efterhånden som teknikken kommer.

Nu ved jeg ikke hvor godt mikkels opspænd er, men jo bedre opspænd man har, jo strammere trøje må man kunne løfte i.

Link to comment
Share on other sites

Du er en klovn til at købe udstyr, mikkel :tongue:

Jeg løfter selv i en str. 42 med en kropsvægt på 92 kg - brystet siger ca. 117 og arme ca. 43.

Hvis jeg var dig ville jeg købe enten en 42 eller en 44.

Du kan altid starte med en 44 og så gå ned i størrelse efterhånden som teknikken kommer.

Bare fordi man ikke har udstyrsryttere til at gå rundt ude i vores center :tongue:

har forresten efter gamle mål 117cm bryst og 41 arme.. MEN mener de er steget 2-3cm bryst og arme 0,5 -1cm sidst jeg målte.. FIK ikke skrevet ned..

Edited by Mikkel leicht
Link to comment
Share on other sites

Nu spænder jeg rimelig meget op, som jeppe var inde på, så jeg skal ikke have stangen lige så langt ned som en der ligger helt fladt på bænken.

Hvis jeg var dig ville jeg nok købe en 44 - så kan du se tingene an når teknikken er forbedret.

Hej Mikkel

Denne DRENG MØLVIS, samt et par andre her har helt fat i det rigtige en FURY STR 44 er den trøje der passer dig..........

RING

Jan

Edited by Titan/inzer
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share