Ny Bænkprestrøje?


Mølvis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg skrev også bare han havde opnået flotte resultater uden udstyr, fordi Mikkel nævner man er uden chancer hvis man stiller op uden. Det var såmen bare for at fastslå det godt kan lade sig gøre uden udsytr! :smile: Jeg tror bestemt heller ikke Henrik er færdig med udstyr, da han er en sportsmand med vindermentalitet, som du selv nævner!

Jo, der er jo altid nogen, der kan klare sig flot uden udstyr, når de løfter mod dem med, men det er jo ganske få. Vi ser jo fx ikke ret mange, der kan bænke fx 200 kg uden trøje, men der er efterhånd en pæn flok, der kan med trøje i dag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hov hov, i DSF kan man jo godt løfte uden udstyr, det behøver vi ikke 2 forbund til, som jeg skrev tidliger er der jo ingen der tvinger folk i udstyr.

Men for fanden drenge, når i kommer ud af udstyret, så er der jo stadigvæk nogen der er stærkere end jer , så hvad fanden er forskellen?

Ryk nu op i jeres boller og smid egoet væk, stil op som i gerne vil, det er der respekt for. Med eller uden udstyr.

Link to comment
Share on other sites

Jeg begyndte udelukkende for at vinde. Andre grunde får jeg fint opfyldt til træning.

Så du indrømmer at alt det gejl du har fyret af om "raw styrkeløft" osv, ja selv

Alle løft i logbogen er 100 pct. raw.

egentligt bare er noget øregas?

Interessant, må man sige...

Link to comment
Share on other sites

Så du indrømmer at alt det gejl du har fyret af om "raw styrkeløft" osv, ja selv

egentligt bare er noget øregas?

Interessant, må man sige...

Nu troede jeg, at det var underforstået, at der var tale om min træning, og mig bekendt har løftene også være raw siden jeg skrev det og vil være det fremover :smile: kald mig bare naiv, men jeg troede ikke, at det var nødvendigt at forklare alt. Nu er det du henviser til også skrevet sammen med mine rekorder raw, du fjerner altså noget fra sammenhængen fy :dry:

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Men til alle jer UDSTYRSRYTTERE her på MOL: :wink::wink::tongue::smile::laugh: (og jeg elsker jer)

Far skal nok skaffe jer den nye trøje når den kommer........................................ :devil: SELV TAK!!!! :wub:

Det lyder godt Jan :devil: , så må jeg se at skaffe et job så jeg kan få råd til den :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu troede jeg, at det var underforstået, at der var tale om min træning, og mig bekendt har løftene også være raw siden jeg skrev det og vil være det fremover :smile: kald mig bare naiv, men jeg troede ikke, at det var nødvendigt at forklare alt. Nu er det du henviser til også skrevet sammen med mine rekorder raw, du fjerner altså noget fra sammenhængen fy :dry:

Ok, hvad så med den her:

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...ndpost&p=809966

Jeg håber på nogle personlig rekorder, de er jo lidt mere værd, når der mindst er 2 dommere, der har godkendt dem.

Men hvorfor skulle det være underforstået? Man burde vel kunne gå ud fra, at sådan noget ikke kun gælder i én given situation, men også i en anden.

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

Ok, hvad så med den her:

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...ndpost&p=809966

Men hvorfor skulle det være underforstået? Man burde vel kunne gå ud fra, at sådan noget ikke kun gælder i én given situation, men ikke i en anden.

Nu er Nordland jo uden udstyr :blink: så hvordan du kan få udstyr ind her, er mig en gåde :blink:

Og nu er træning og stævne ikke det samme for mig, og lad mig lige gøre dig opmærksom på, at min signatur blev skrevet samme dag, som jeg lavede 205 i squat. Alle løft til træning har været raw siden. Tjek bare selv.

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Ja det bliver sgu nok også nødvendigt, har hørt den kommer til at koste omkring 275 US$ og med told+moms+fragt er det omregnet ca 2000.- gode danske kroner.

Det gas :w00t:

Det må du sku aldrig gøre igen, jeg var lige ved at blive bange :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nu er Nordland jo uden udstyr :blink: så hvordan du kan få udstyr ind her, er mig en gåde :blink:

Og nu er træning og stævne ikke det samme for mig, og lad mig lige gøre dig opmærksom på, at min signatur blev skrevet samme dag, som jeg lavede 205 i squat. Alle løft til træning har været raw siden. Tjek bare selv.

Øhh... Ja, men du vil altså kun deltage med henblik på at slå dine PRs i raw stævner, hvorimod udstyrsstævner handler om at vinde?? :hmmm:

Og jeg er sådan set ligeglad med hvornår din signatur blev skrevet, det har ikke noget med sagen at gøre.

Link to comment
Share on other sites

Øhh... Ja, men du vil altså kun deltage med henblik på at slå dine PRs i raw stævner, hvorimod udstyrsstævner handler om at vinde?? :hmmm:

Og jeg er sådan set ligeglad med hvornår din signatur blev skrevet, det har ikke noget med sagen at gøre.

Jeg vil altid gå efter at vinde, men jeg kan da ikke sige, at jeg vil gå efter at vinde min vægtklasse til Nordland, når jeg ikke ved, hvem der stiller op. Sådan noget tager jeg stilling til, når jeg har set deltagerlisten. Man bliver vel nødt til at kende sine muligheder først.

Men nu handler både udstyrsstævner og raw-stævner for mig om at vinde, kan dette ikke lade sig gøre må en personlig forbedring være det vigtigste, og allerede nu kan jeg jo sagtens udtale mig om, at jeg vil gå efter at slå mine personlige rekorder. Tror faktisk at alle går efter det, når de er til stævne.

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share