Ny Bænkprestrøje?


Mølvis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Men det er måske bedre bare at krudte den, end at bruge udstyr??

Ja det er da klart vejen frem.. :dry:

EN råstyrke konkurrence bør IMO være om råstyrke og udnyttelsen af egne krafter biomekanisk etc. men når man blander udstyr ind i billedet er det ligesom om det ødelægger "billedet" et sted.. Jeg siger ikke at der ikke er fordele ved udstyr, og der er udstyr i andre sportsgrene også.. men se bare WPO hvor galt det kan gå.. :nonono::smile:

Link to comment
Share on other sites

:blink:

Hvor kom den lige fra Moos?

Hvad har krudt at gøre med en udstyr kontra RAW diskussion?

det kunne jo være at der hentydes til at eftersom Mikkel alligevel øger sin total med ca 40 kg om ugen,

så har han jo slet ikke brug for udstyret...men hvad ved jeg...

Link to comment
Share on other sites

det kunne jo være at der hentydes til at eftersom Mikkel alligevel øger sin total med ca 40 kg om ugen,

så har han jo slet ikke brug for udstyret...men hvad ved jeg...

:laugh: Ja ok så meget har jeg heller ikke lige fulgt med. Syntes bare det ville være en skam hvis en udstyrsdiskussion kom til at handle om AS.

Link to comment
Share on other sites

det kunne jo være at der hentydes til at eftersom Mikkel alligevel øger sin total med ca 40 kg om ugen,

så har han jo slet ikke brug for udstyret...men hvad ved jeg...

Lå den ikke under bæltestedet ? :dry:

:laugh: Ja ok så meget har jeg heller ikke lige fulgt med. Syntes bare det ville være en skam hvis en udstyrsdiskussion kom til at handle om AS.

Too late, Moos og Hippo er allerede godt i gang med at skifte emnet fra det oprindelige? :nonono::unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Mikkel - :violin:

Som allerede nævnt før, handler det primært om at holde sporten dynamisk. Hvis ikke gennem udstyret, hvad så? Så er krudt en åbenlys vej at bevæge sig ned af.

Det næste skridt bliver vel at trøjerne bliver stivet af med silicone, eller et andet hårdt stof som flødeskum eller saftevand...

Link to comment
Share on other sites

Mikkel - :violin:

Som allerede nævnt før, handler det primært om at holde sporten dynamisk. Hvis ikke gennem udstyret, hvad så? Så er krudt en åbenlys vej at bevæge sig ned af.

Det næste skridt bliver vel at trøjerne bliver stivet af med silicone, eller et andet hårdt stof som flødeskum eller saftevand...

En sport kan da sagtens holdes dynamisk uden ændringer af både regler og udstyr.

Link to comment
Share on other sites

Mikkel - :violin:

Som allerede nævnt før, handler det primært om at holde sporten dynamisk. Hvis ikke gennem udstyret, hvad så? Så er krudt en åbenlys vej at bevæge sig ned af.

Det næste skridt bliver vel at trøjerne bliver stivet af med silicone, eller et andet hårdt stof som flødeskum eller saftevand...

Når så det siger du, Dynamik kan man få på langt andre måder end udstyrsforbedringer etc! STOP op og tænk på om der kom naturligt dynamik gennem tiden med andre former for træning, andre kropsbygninger etc. etc. etc.

Selvfølgelig er krudt ikke et alternativ, da det er dumt, og det er en metode som blev brugt år tilbage af Geo Olsen fx etc..

Silicone bliver der faktisk brugt i inzers Levithan (den hvide squat dragt) som kan stå selv, så stiv og stram er den! :crazy:

Jeg har da svært ved at se hvorfor Mikkel Leicht skulle være krudtet? :smile: Men det er måsle mig der misforstår noget nu.

Selvfølgelig er jeg ikke krudtet, bare Moos der er desperat med hensyn til argumenter for nyt udstyr konstant, måske pågrund af manglende RAW power? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

DEt er jeg så ikke enig i. Folk vil se rekorder og forbedringer, og det bliver umuligt at opnå på et tidspunkt.

Det gør det jo ligemeget hvad, udstyr eller ej. Det er bare et spøgsmål om tid.

Jeg har altid ment at selve konkurrencemomentet er det vigtigste. Det er det som sælger sport. Og det er jo stadig til stede rekorder eller ej. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share