Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Linnéa :smile:

Jeg synes det har været og er meget spændende at følge din træning og diæt. Synes du har taget både gode og dårlige valg, ligesom alle andre har, men ingen tvivl om at du har lært meget om dig selv og hvad du/din krop kan eller ikke kan/burde kunne på diæt! Mange siger at man bør gå efter hvad spejlet siger fremfor at fokusere på vægttabet, det synes jeg du er et rigtig godt eksempel på!

Så stor respekt herfra, hvilket du nok ikke er i tvivl om! :devil: Og glæder mig meget til Lucia!

Jeg vil ikke blande mig så meget mere i debatten da jeg jo ikke har stillet op endnu, men glæder mig da til jeg får prøvet det da det åbenbart giver gode erfaringer og stor viden om hvordan alle andre opnår deres konkurrencemål blot ved at have været i nærheden af scenen. :blink:

Hejsan!

Glæder mig at høre at alt det jox jeg laver også kan glæde nogen anden :wink: Jeg synes nu at det er meget sjovt at eksperimentere og manipulere min krop, det er også en af de store drivkrafter bagved min træning. Dels det og at bare generelt give den gas. :king: (så det bliver nok aldrig en yoga nisse af mig... :hippy: )

Det er jo rigtigt, du har jo også tænkt at stille op på et tidspunkt! Måske skulle vi bare banke hindanden lidt, så vi kommer af sted? :bigsmile:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Hej Linis

Sikken en smøre at komme igennem :smile:

Ang. diæt og cravings så bruger jeg faktisk metoden, at jeg altid skal være lidt sulten også selvom jeg lige har spist!

For dig lyder det som om sult fylder rigtigt meget og du vurderer en stor del af diætens effekt på dette og som en situation du for alt i verden skal undgå... men måske du kan vende den om til, at når du er sulten ,så ved du at din krop arbejder for dig og dit vægttab - det er i hvert tilfælde de tanker jeg gør mig undervejs!

På min sidste diæt spiste jeg mere eller mindre normalt hele vejen igennem - fik endda knorr lasagne og bøf m. løg få dage før afrejse. Har aldrig gidet ekstremer som dig og har altid søgt så normal mad som muligt og uden de store problemer med at smide fedtet - det sværeste i starten synes jeg blot var at vide præcis hvor meget man skulle af med for at formen var god nok for dig!! Har jo prøvet at stille op med en vægt fra alt fra 61 kg til 66 kg.

Nå - det jeg egentligt bare ville skrive var at du prøve at tillægge sulten et STORT POSITIVT element i stedet for at gøre alt for a undgå den! Sult er som smerte blot noget der foregpr mellem dine to ører og med lidt målrettet træning kan man lærer at ignorerer den 99.5% af tiden ... måske 85% for de mere evnesmage :tongue::wink:

fortsat god diæt-vind :w00t:

Hej Norah!

Jeg kan sagtens følge dig i din tankegang til stor del. Jeg har nemlig ingen problemer med at føle maven er tom. Så bruger jeg nemlig nøjagtig den der tankemåde du siger - beslutter mig mer eller mindre for at blive endnu mere motiveret af at maven føles tom, fordi det er som en kvittering på at det fungerer. Så skal jeg bare lære at applicere det på den der sultfornemmelse som kan komme i hovedet - det er den jeg er rigtigt dårlig til at styre. Før plejede jeg at gå en lang tur når det startede, det hjalp altid på det. Det er bare lidt svært at kombinere det evige gående med at læse, fordi så bliver jeg bare aldrig færdig. Så derfor har jeg prøvet at holde mig væk fra carbs, fordi disse diæter har været dem med mindst indslag af "hjernedød".

Tak i hvert fald for de motiverende ord, jeg skal holde dem in mente næste gang jeg er ved at få et dipp :smile:(og måske også sætte Twisted Sister på, a la Saint Paulis forslag. De har trods alt lavet en enkelt fed sang eller to...:wink: )

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Hej Linis

Sikken en smøre at komme igennem :smile:

Ang. diæt og cravings så bruger jeg faktisk metoden, at jeg altid skal være lidt sulten også selvom jeg lige har spist!

For dig lyder det som om sult fylder rigtigt meget og du vurderer en stor del af diætens effekt på dette og som en situation du for alt i verden skal undgå... men måske du kan vende den om til, at når du er sulten ,så ved du at din krop arbejder for dig og dit vægttab - det er i hvert tilfælde de tanker jeg gør mig undervejs!

På min sidste diæt spiste jeg mere eller mindre normalt hele vejen igennem - fik endda knorr lasagne og bøf m. løg få dage før afrejse. Har aldrig gidet ekstremer som dig og har altid søgt så normal mad som muligt og uden de store problemer med at smide fedtet - det sværeste i starten synes jeg blot var at vide præcis hvor meget man skulle af med for at formen var god nok for dig!! Har jo prøvet at stille op med en vægt fra alt fra 61 kg til 66 kg.

Nå - det jeg egentligt bare ville skrive var at du prøve at tillægge sulten et STORT POSITIVT element i stedet for at gøre alt for a undgå den! Sult er som smerte blot noget der foregpr mellem dine to ører og med lidt målrettet træning kan man lærer at ignorerer den 99.5% af tiden ... måske 85% for de mere evnesmage :tongue::wink:

fortsat god diæt-vind :w00t:

Skide gode tip til at holde motivationen.

når jeg har været på hygge diæt har jeg også lige som dig tænkt at sult og en "tømt" fornemmelse var et sikkert tegn på underskud.

Jeg har så bare haft en tendens til at ligge på mit BMR... Lidt for meget sult og fled fornemmelse måske :laugh:

Sådan som jeg læser tråden blev hele sult tematikken bragt op af andre end Linnéa. Jeg oplever ikke til dagligt at Linnéa taler om at være sulten.

Det eneste tilfælde, hvor jeg har hørt Linnéa brokke sig over sult var under Zone diet.

VD er faktisk god til folk der har ubegrænset appetit, for mavesækken skrumper så meget, at det er lettere at klare sig på små mængder mad. På den måde virker VD virkeligt godt.

Link to comment
Share on other sites

Hejsan!

Glæder mig at høre at alt det jox jeg laver også kan glæde nogen anden :wink: Jeg synes nu at det er meget sjovt at eksperimentere og manipulere min krop, det er også en af de store drivkrafter bagved min træning. Dels det og at bare generelt give den gas. :king: (så det bliver nok aldrig en yoga nisse af mig... :hippy: )

Det er jo rigtigt, du har jo også tænkt at stille op på et tidspunkt! Måske skulle vi bare banke hindanden lidt, så vi kommer af sted? :bigsmile:

Jeg prøver at fokusere på at have det godt med træningen og min krop, alt for stor negativitet forbundet med det hvis jeg hele tiden tænker diæt... Det er den helt store hurdle for mig, så hvis jeg nogensinde overvinder det skal det nok gå... :smile: It's a working process!

Link to comment
Share on other sites

Skide gode tip til at holde motivationen.

når jeg har været på hygge diæt har jeg også lige som dig tænkt at sult og en "tømt" fornemmelse var et sikkert tegn på underskud.

Jeg har så bare haft en tendens til at ligge på mit BMR... Lidt for meget sult og fled fornemmelse måske :laugh:

Sådan som jeg læser tråden blev hele sult tematikken bragt op af andre end Linnéa. Jeg oplever ikke til dagligt at Linnéa taler om at være sulten.

Det eneste tilfælde, hvor jeg har hørt Linnéa brokke sig over sult var under Zone diet.

VD er faktisk god til folk der har ubegrænset appetit, for mavesækken skrumper så meget, at det er lettere at klare sig på små mængder mad. På den måde virker VD virkeligt godt.

Jeg tror der er stor forskel på om mand eller kvinder... eks. tager det mig et sted mellem 3-5 dage før mine sukkerdepoter bliver drænet efter en spisedag på trods af flere gange kredsløb og træning dagligt - så på trods af en diæt omkring BMR eller lidt lavere, så føler jeg sjældent en direkte fladhed og nyder faktisk når den begynder at sætte ind for det betyder flere reps under træning når pumpet ikke begrænser udøvelsen :bigsmile:

... men klart... hvis man mener god træning absolut skal indeholde "THA PUMP" :4flex: så er det ikke vejen frem :smile:

Dejligt at læse at vi læser mere mellem linierne end der reelt er belæg for ... for for de fleste er sult en dræber på en lang diæt!!

Forresten ang. forskellige diæt metoder så spiser jeg eks. næsten ikke grønt på en diæt, da det rent faktisk gør mig en tand for sulten i forhold til hvad jeg bryder mig om.... jeg er også mere til de små portioner og deraf mindre mavesæk :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Hey Champ.

Svar med rødt.

1. Jeg vil ikke forholde mig til om det er realistisk eller ej, jeg er ikke Linnéas coach. Det andet spørgsmål ved jeg ikke? Han har hjulpet verdensklasse atleter og ville altid være bedre end mig. Han er dog langt væk. I må spørge Linnéa om han er optimal for hende eller ej.

2. Er dette ikke selvmodsigende i forhold til varige adfærdændringer for at nå i konkurrenceform? Forstår ikke helt hvad du mener. Ingen diæt og ædfærdsændringer? Eller mener du bare diæten har varet for længe?

Jeg mener at man skal være på diæt, men ikke året rundt

3. Hvorfor mener du low carb diæterne er værre, end de andre diæter hun har prøvet?

Det mener jeg heller ikke

4. Jeg vil helst blande mig uden om. Hvis Linnea beder mig om at blande mig må vi sammen virdere om det ville være en god idé. Linnéa laver sine egne planer for trænign cardio og kost og jeg har måske i hele denne periode givet 4 oneliners som input.

Rock on

5. Yeah, tibetanere, grøn te og fodfitness :4flex: :laugh:

Hehehe, ja, det sparker sku røv det skidt

Link to comment
Share on other sites

Hej mr Guard! :king:

Jeg ved at Poul har skrevet et svar længere ned, det kigger jeg på senere.

Atkins fungerede super fint. Smed totalt næsten 5 kg, mener jeg, over den korte periode og havde faktisk aldrig rigtig nogle cravings. Det jeg gjorde galt efter den, var at prøve the Zone, som gav mig mega cravings efter alt muligt pludselig, fordi det bare var en makronutrientfordeling som jeg på det tidspunkt ikke kunne holde mig mæt på. Alt for meget grønt og olie og for lidt kød. Så efter to uger på den, var jeg kun 2 kg fra hvor jeg startede Atkins.

Velocity diet i første runde gav mig kun cravings ved et tilfælde, ellers gik det fint. Problemet med den var at jeg blev træt af alt det søde. Den diæt jeg ikke har gennemført som er low carb er getting shredded. Det var for mig også for meget fedt og for lidt kød, så blev sulten konstant. Efter getting shredded mistede jeg også lidt motivation og hold en eller anden form for ligevægt hvor jeg ikke gad veje alt jeg åd, det er det som er banditten, samt at jeg lad denne periode blive alt for lang. Og det ved jeg jo også godt selv :wink:

Hey Linnéa.

Spændende at læse om dine erfaringer med de forskellige diæter :smile:

Baggrunden for mine indlæg var såmænd blot at sætte fokus på hvor din motivation ligger ift. BB.

//Guardonator.

Link to comment
Share on other sites

Hey Linnéa.

Spændende at læse om dine erfaringer med de forskellige diæter :smile:

Baggrunden for mine indlæg var såmænd blot at sætte fokus på hvor din motivation ligger ift. BB.

//Guardonator.

Det er nu også meget spændende at prøve de forskellige ting af :smile:

Det med at sætte fokus på hvor min motivation ligger er sgu et godt spørgsmål... Jeg ved hvad det er jeg vil opnå, men det som giver mig motivationen når det begynder at blive hårdt, det er lige det jeg har svært ved at finde. Eller, jeg ved hvad som motiverer mig mest - konkurrence. Præcis som vi snakkede om sidst vi var på besøg hos jer. Er det så ikke nok at jeg skal stille op i en konkurrence, kan man måske spørge. Men det er ikke konkurrenceelementet langt i fremtiden som er min største motivator, men at der er en konkurrence på, hele tiden. Som om det var NU jeg var til konkurrence. Jeg motiveres mere af at folk tror at jeg ikke kan præstere mere eller bedre, end hvad jeg gør af rygklapperi. Ikke at jeg ikke kan lide at få rosende ord, men jeg hør hellere "Fuck, hvor gjorde du det godt" end "Det skal du nok gøre godt" :wink:

Det er jo ikke så godt en motivator at have, egentlig, siden det lidt gør mig afhængig af andre. At konkurrere imod min egen opfattelse af mig selv, er sgu ikke sjovt nok... Men på den anden side så ved jeg at når jeg til sidst vil et eller andet stærkt nok, så plejer jeg at opnå det. HELT håbløst har det nu heller ikke været, det er alligevel 9kg mindre Linis siden nytår og 10 cm mindre omkring hvert lår og over :boobs: Men dermed selvfølgelig ikke sagt at jeg godt burde have holdt et højere tempo...

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Jeg prøver at fokusere på at have det godt med træningen og min krop, alt for stor negativitet forbundet med det hvis jeg hele tiden tænker diæt... Det er den helt store hurdle for mig, så hvis jeg nogensinde overvinder det skal det nok gå... :smile: It's a working process!

Ja, men hvis du en dag vil det meget nok, så kommer det jo også at begynde at køre. Nogle ting skal man drømme om længe, før man til sidst bare sparker sig ud i det. Det at jeg tog af sted som udvekslingsstudent, f eks, havde jeg gået og drømt om i to års tid, før det endelig blev til noget. Og jeg havde gået og småt planlagt hvor jeg skulle henne, hentet folders og læst, undersøgt de steder jeg ville til osv... Dette som sagt laaaangt før jeg tog mig sammen. Så pludselig så skulle det bare være og så skete det indenfor to måneders tid! :smile: Det samme med at jeg tog op karate.

Men det glæder mig i hvert fald at høre at du stadig væk er glad for at træne, så du ikke er gået kold i det :smile: Vi må snart finde ud af noget hygge noget igen, det er jo derfor der er et efterår hvert år - for at kunne hygge ekstra meget :bigsmile:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Amager pump! :4flex:

Dagens transportcykling er totalt blevet til 20 km, så ikke det store egentlig. Formiddagen bød på 1 times pump og hhv baby på Amager. Dette blev efterfulgt af konditionstræning i FDK Nørrebro:

Løb

Opvarmning

3 min @ 5,0 km/h

4 min @ 8,0 km/h

1 min @ 6,0 km/h

Interval 1 og 2

2 min @ +2,0 km/h

2 min @ +3,5 km/h

2 min @ +2,0%

Interval 3 og 4

2,5 min @ +2,0 km/h

2,5 min @ +3,5 km/h

2,5 min @ +3,0% hhv +4,0% spurt sidste 30 sek

Interval 5 og 6

1 min @ +2,0 km/h

1 min @ +2,5 km/h

1 min @ +3,0 km/h

1 min @ +3,5 km/h

1 min @ +4,0 km/h

1 min @ +3,0% spurt sidste 30 sek

Cool down

Total tid: 49 min

Distance: 8,2 km

Vred om mit knæ i går, når jeg skulle stå af cyklen. Mit snørebånd sat fast i pedalen og så kom jeg til at gøre en dum bevægelse... Føltes ikke så slemt i dag, tror det er mit mediale kollateralligament som er lidt surt.

Så skal der lige køres de sidste 300 kcal ned, før jeg skal sove...

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag 2 okt

Morgencardio

PW 55 minutter

StramOp

SatsBaby

undervisning 2 timer

Cardio

PW 60 minutter

Kabel disco i FrbSvhl

CG Latstræk

8 @ 50 kg

8 @ 50 kg

8 @ 50 kg

Latstræk

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

Triceps press

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

Pull ups

3x3

DB shoulder press

8 @ 12 kg

8 @ 12 kg

8 @ 12 kg

Svømning

750m

Planen var 800m, men der kom pludselig for mange pensionister og perkere som svømmede så langsomt at det var lige før de svømmede baglangs, så jeg gad ikke fortsætte.

Tog min cocktail med beta alanin, kre alkalyn og glucuronlacton før træningen i dag. Jeg fik mega pump, syntes jeg, ved ikke om det havde en rolle i det. Synes ellers at jeg sjældent får det.

Lavede mandelmus i går :smile: Smager ret godt, slet ikke som det man køber. Meget mere mandelsmag af en eller anden grund... Synes nemlig ikke at det mandelmus man køber færdigt, smager af mandel. Det smager godt, men det smager ikke af mandel.

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Jeg er SÅ dårlig til at få sovet ordentlig :sleeping: Skal altså blive bedre til det... kan godt klare mig med forholdsvis lidt søvn, men den her uge er bare været totalt sindsyg. Derfor er det ikke blevet til mange tunge løft, men det skal det laves om på i morgen! :devil:

Det eneste jeg fået lavet i dag er 120 min powerwalk og en time pump. Jeg skulle have trænet på egen hånd, men søvndeprivationen havde for meget at sige, så havde lige brug for en instruktør at "sparke" mig igennem. Så tog af sted og tænkte at jeg jo bare kunne prøve at smide meget mere vægt på end jeg plejer og bare brænde igennem så meget som man nu kan til pump :tongue: Ikke det samme som "rigtig" styrketræning, selvfølgelig, men bedre end at ikke lave noget.

Det er sjovt som jeg veksler i hvor meget væske jeg holder i kroppen, afhængig af hvad jeg spiser, hvad jeg træner og højst sandsynligvis også hvor lidt jeg sover. I dag ser jeg mega shredded ud og der "forsvandt" også lige pludselig 2,6 kg siden søndag. På arbejde troede de at jeg var blevet syg og jeg kunne ikke stå med hånden hængende lige ned med strakte fingre, uden at min ring var ved at falde af :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning 4 oktober

Startede dagen med de sædvenlige 55 min PW. Stod så på arbejde flere timer, før det var tid til at løfte lidt. Det var hårdt i går, føltes som der ikke var meget energi i musklerne, så besluttede mig for at bare prøve at holde et højt tempo så jeg skulle komme timen igennem

Startede med lidt kettlebell gøgl som opvarmning i 15 minutter:

Swings

OA swings

Snatches

High pulls

TGU

Superset front squat/GM

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

10 @40 kg

10 @40 kg

OH pull ups, med band

3x5

California presses

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

Trippelsel Military/BB curls/OH squat

10 @ 17 kg

10 @ 17 kg

10 @ 17 kg

10 @ 17 kg

10 @ 17 kg

10 @ 17 kg

10 @ 17 kg

10 @ 17 kg

10 @ 17 kg

10 @ 17 kg

10 @ 17 kg

10 @ 17 kg

Og så gåturen på 5 km til Parken. Resten af aftnen spenderedes hos Pouls mor, som havde fødselsdag. I dag fylder jeg mine depoter op - både i hoved og muskler - så jeg er klar at give den gas i næste uge igen. :king: Vægten -2kg siden sidste søndag og det selv om der var meget god mad i går aftes :smile: Holdt mig dog selvfølgelig til kød (uden sovs) kartofler og salat.

Link to comment
Share on other sites

Var en tur til Odense i mandags og fik lagt endnu en færdighedstræning bagved mig :smile: Om to uger starter mit pendleri, ikke ligefrem noget jeg glæder mig til, men det skal også blive hyggeligt at se Odense igen. Forhåbentlig kan jeg klemme ind et par café ture med de gamle venner og veninder derover. Et besøg eller to i OBBC er også en selvfølgelighed, samt evt i OSK. Hvis jeg tager kage med, tror jeg at der er en chance for at de åbner dørren :wink:

I dag har jeg gået mine sædvanlige 12 km, undervist pump en time og trænet med Poul i La Fit :4flex:

Opvarmning

OL squat 2x20 @ 20 kg

Dødløft

5 @ 65 kg

5 @ 65 kg

5 @ 70 kg

5 @ 70 kg

5 @ 75 kg

5 @ 75 kg

5 @ 80 kg

DB incline BP

12 @ 14 kg

12 @ 14 kg

8 @ 16 kg

8 @ 16 kg

Band OH pull ups

6, 6, 4, 2

Bent over rows

7 @ 65 kg

7 @ 65 kg

7 @ 65 kg

7 @ 65 kg

7 @ 65 kg

Cardio

Løb 2 km

Sidder lige og nyder pizzasalat med hvidløg - nøj, det er godt! :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Det er nu også meget spændende at prøve de forskellige ting af :smile:

Det med at sætte fokus på hvor min motivation ligger er sgu et godt spørgsmål... Jeg ved hvad det er jeg vil opnå, men det som giver mig motivationen når det begynder at blive hårdt, det er lige det jeg har svært ved at finde. Eller, jeg ved hvad som motiverer mig mest - konkurrence. Præcis som vi snakkede om sidst vi var på besøg hos jer. Er det så ikke nok at jeg skal stille op i en konkurrence, kan man måske spørge. Men det er ikke konkurrenceelementet langt i fremtiden som er min største motivator, men at der er en konkurrence på, hele tiden. Som om det var NU jeg var til konkurrence. Jeg motiveres mere af at folk tror at jeg ikke kan præstere mere eller bedre, end hvad jeg gør af rygklapperi. Ikke at jeg ikke kan lide at få rosende ord, men jeg hør hellere "Fuck, hvor gjorde du det godt" end "Det skal du nok gøre godt" :wink:

Det er jo ikke så godt en motivator at have, egentlig, siden det lidt gør mig afhængig af andre. At konkurrere imod min egen opfattelse af mig selv, er sgu ikke sjovt nok... Men på den anden side så ved jeg at når jeg til sidst vil et eller andet stærkt nok, så plejer jeg at opnå det. HELT håbløst har det nu heller ikke været, det er alligevel 9kg mindre Linis siden nytår og 10 cm mindre omkring hvert lår og over :boobs: Men dermed selvfølgelig ikke sagt at jeg godt burde have holdt et højere tempo...

Hej Linis

Ved godt denne post er lidt gammel men har hele tiden ville kommentere det, har bare ikke lige nået det. Jeg tror at uanset hvad man laver, så er motivationen en af de største og mest afgørende faktorer for om man lykkes eller ej. Og jeg tror at motivation i en sport kommer langt langt før talent, gener m.v. Ja, uanset hvad man laver, så vil man ligge i top 3% i hele verden af noget på eliteniveau, så kan man begynde at snakke talent, gener m.v. Men på niveauer under det, så synes jeg motivation tæller noget (meget!) højere. Og derfor tillader jeg mig lige at sætte spørgsmålstegn ved, om BB nu passer godt nok til dig, når driveren for din motivation ligger umiddelbart et andet sted, ja faktisk stik modsat BB? Jeg tænker på, ift det du har skrevet, så er en sport hvor man forbereder sig stort set et helt år til en, måske maks få, konkurrencer om året, passer ikke særlig godt til "driveren" til din motivation - nemlig konkurrence (mod andre end dig selv), hele tiden. Det skinner rimelig tydeligt igennem i din log at din motivation kommer af alt muligt andet (eksperimenter med træning, diæter m.v.) end at tænke på netop BB konkurrencen, og umiddelbart så strider de to ting mod hinanden - så måske skal du genoverveje hvad du virkelig er allermest motiveret for, og hvorfor.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Linis

Ved godt denne post er lidt gammel men har hele tiden ville kommentere det, har bare ikke lige nået det. Jeg tror at uanset hvad man laver, så er motivationen en af de største og mest afgørende faktorer for om man lykkes eller ej. Og jeg tror at motivation i en sport kommer langt langt før talent, gener m.v. Ja, uanset hvad man laver, så vil man ligge i top 3% i hele verden af noget på eliteniveau, så kan man begynde at snakke talent, gener m.v. Men på niveauer under det, så synes jeg motivation tæller noget (meget!) højere. Og derfor tillader jeg mig lige at sætte spørgsmålstegn ved, om BB nu passer godt nok til dig, når driveren for din motivation ligger umiddelbart et andet sted, ja faktisk stik modsat BB? Jeg tænker på, ift det du har skrevet, så er en sport hvor man forbereder sig stort set et helt år til en, måske maks få, konkurrencer om året, passer ikke særlig godt til "driveren" til din motivation - nemlig konkurrence (mod andre end dig selv), hele tiden. Det skinner rimelig tydeligt igennem i din log at din motivation kommer af alt muligt andet (eksperimenter med træning, diæter m.v.) end at tænke på netop BB konkurrencen, og umiddelbart så strider de to ting mod hinanden - så måske skal du genoverveje hvad du virkelig er allermest motiveret for, og hvorfor.

:smile:

Jeg tror bare at jeg ville være rigtig glad for det, når jeg vel er der :smile: Det er en "sport" som jeg altid har været fascineret af. Jeg må lave konkurrencer hen af vejen, væddemål med Poul e d :wink:

Glæder mig i øvrigt at høre om dit næste stævne! Følger spændt med i din log :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror bare at jeg ville være rigtig glad for det, når jeg vel er der :smile: Det er en "sport" som jeg altid har været fascineret af. Jeg må lave konkurrencer hen af vejen, væddemål med Poul e d :wink:

Glæder mig i øvrigt at høre om dit næste stævne! Følger spændt med i din log :w00t:

Kunne det være, at du er mere fascineret af det fysiske billede og ikke i samme grad de krav der stilles til den enkeltes psyke i forbindelse med træning til BB og konkurrencesituationen.

På MOL er der jo talrige eksempler, at det at have en flot og veltrænet krop ikke nødvendigvis skal kombineres med en BB- konkurrence som i mine øjne er en ret speciel konkurrence- form.

Edited by Dynamix
Link to comment
Share on other sites

Kunne det være, at du er mere fascineret af det fysiske billede og ikke i samme grad de krav der stilles til den enkeltes psyke i forbindelse med træning til BB og konkurrencesituationen.

På MOL er der jo talrige eksempler, at det at have en flot og veltrænet krop ikke nødvendigvis skal kombineres med en BB- konkurrence som i mine øjne er en ret speciel konkurrence- form.

Helt sikkert, men også det at stå og flexe sine muskler :4flex: Men jeg er helt sikkert også tiltrukket af det at skulle præstere mere end kun det. Hvis der var en gren som kombinerede f eks forhindringsbane med BB's poses, ville jeg uden tvivl satse på det :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hvad sker der i ODense siden du skal pendle?

Der er det der Mor og barn kursus, det har jeg ikke fået taget endnu. Skulle have taget det på distance, som alle de andre, sidste år. Men så sagde mine gamle holdkamrater at det var så svært et blok, at de ville anbefale at man var med på så mange forelæsninger som muligt. For at bedst ruste sig til OSCE eksamen.

Hvad syntes du om det blok?

Link to comment
Share on other sites

T diet slutter i morgen og her til aften står den på salat phrenzy!! :4mewantfood: Det er sjovt som denne diætform var lige så god som "rigtig" V diet til at give fornuftige cravings; tomater, agurk, pizzasalat, danskvand... :bigsmile: Det mest usunde jeg fået spist har været nødder og ost, men ikke i store mængeder. I går 30 g cashew/sødmandel i stedet for sidste shaken og 20g ost efter træningen den anden dag. Taljen er også ved at blive lille, er nu nærmere på 60 cm end de 70 :wink:

Min aftensmad:

post-10656-1223738363_thumb.jpg

Let the gluttony begin! :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Mund slitage :blink:

En lidt sjov observation efter at have skruet op for carbs. Efter næsten tre måneder på s g s intet andet end shakes, olie, kød, mælk og tomat, tror jeg næsten at min slimhinde er blevet for blød, eller noget. Jeg har det i munden og på læberne som om jeg spist sand papir, efter at have spist knækkebrød og gulerødder :laugh: Stenet... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Undervisning, undervisning og undervisning... puha, det er ikke meget af min egen træning jeg når imellem alle de hold. I dag og i morgen er de eneste dage hvor jeg kan træne på egen hånd i denne uge, så det bliver dejligt! I aften bliver det nok noget hård kondis og i morgen lidt af hvert. Men nu er det også kun en uge mere som er så sindssyg. Glæder mig helt vildt meget til at træne sammen med min gamle træningsmakker i OBBC den næste måneds tid :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share