em trekamp


jfk
 Share

Recommended Posts

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

faber <-- han skrev 252,5kg i den SMS han sendte mig, så mon ikke det passer?? :-)

Hna løftede desuden 260 i squat, men fik den underkendt 2-1.

Michael Jensen lavede modbydelige 312,5-172,5-295 = 780. Han var meget tæt på 300 i dødløft i sidste forsøg, ifølge Louis

Link to comment
Share on other sites

faber <-- han skrev 252,5kg i den SMS han sendte mig, så mon ikke det passer?? :-)

Hna løftede desuden 260 i squat, men fik den underkendt 2-1.

Michael Jensen lavede modbydelige 312,5-172,5-295 = 780. Han var meget tæt på 300 i dødløft i sidste forsøg, ifølge Louis

Nå det var nu bare for at gøre opmærksom på, at der stod noget andet på resultatlisten :smile:

Link to comment
Share on other sites

jeg startede paa 235 i ben og gik saa paa 252,5 derefter 260 som Helge sagde SKULLE ha vaeret godkendt som flere andre, men den blev underkendt 2.1 men nu har jeg da presset 260 op saa skal den bare med naeste gang og lidt mere :4thumbup:

baenken var super endelig en PR det har vaeret laenge undervejs :devil: og det var let det blev lettere og lettere

fuck hvor var knabindende TOUGHE har aldrig provet noget lignende, tonni holdt mine ben mens Henrik HOVLEDE dem paa mig, selv Michael sagde bagefter da han havde loftet det var sgu det strameste jeg har provet :4thumbup:

Michael fik underkendt 285 paa dybde forst saa gik han paa 295 let saa paa 312,5 SMAAKAGE den sad lige i skabet han kunne ha lavet 320 endelig fik han lavet 500 point :4thumbup:

ellers en rigtig fed tur, helge udtog mig efter jeg havde loftet til Nordisk :4thumbup:

totalt sjov og ballade her paa hotellet saa det er rigtig hyggeligt :4thumbup: og der blir bare spist mad det koster jo ikke en skid :4mewantfood: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

stort tillykke med udtagelsen :4thumbup:

takker,

det er sgu fedt nok med saadan en tur her, fandeme i orden og nu har mig og michael loftet saa vi skal bare slappe i poolen og dampbadet og spabadet hehe :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo en ganske pæn debut du har fået på landsholdet, ellers synd med de 260 i ben, men det er en superflot total du har fået dig :4thumbup:

hehe ja det var sgu meget godt

Helge sagde ogsaa at hvis jeg fik underkendt mit forste squat saa ville han komme HELT nede fra tilskuerrakkerne og hamre mig med hans DOLPH koelle :laugh:

de 260 er der naeste gang, nu er de loftet :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ja, mon ikke de er det. 260 kg er også meget i fnug-vægt :tongue:

hehe med de knabind jeg havde idag, det var sindssygt :blink::cry:

sad ved siden af ham russeren der vandt, da vi skulle ha knabind paa fuck hvor var han led

han var simpelthen saa firkantet og hakket saa det fatter man slet ikke, de er narmest som en slags robotter

Link to comment
Share on other sites

hehe med de knabind jeg havde idag, det var sindssygt :blink::cry:

sad ved siden af ham russeren der vandt, da vi skulle ha knabind paa fuck hvor var han led

han var simpelthen saa firkantet og hakket saa det fatter man slet ikke, de er narmest som en slags robotter

De får jo også knæbind i dåbsgave derover, så de er sku noget barske :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share