em trekamp


jfk
 Share

Recommended Posts

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Morten fik 227,5kg i bænkpres, men fik desværre ikke 237,5kg pga at han løftede hælen...

Han ligger nr. 5 inden dødløft...

Hey Claus, jeg kan se at du er vild med min sko :laugh:

Edited by mona
Link to comment
Share on other sites

En eller anden dum russer selvfölgelig. Hvorfor er de overhovedet med i Europa????? Det fatter jeg ikke!!!!

Rusland er jo et europæisk land indtil Uralbjergene, så selvfølgelig skal de da være med, det er kun godt for sporten. Finland er jo også et gammelt russisk område :smile:

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Rusland er jo et europæisk land indtil Uralbjergene, så selvfølgelig skal de da være med, det er kun godt for sporten. Finland er jo også et gammelt russisk område :smile:

Godt for sporten???!!! At man på forhånd ved at hvis der er en russer i vägtklassen så er det ham/hende der vinder og nr 2 er en ukrainer hvis der er sådan en i klassen......

Det synes jeg sku ikke er särlig sportsligt!

Link to comment
Share on other sites

Godt for sporten???!!! At man på forhånd ved at hvis der er en russer i vägtklassen så er det ham/hende der vinder og nr 2 er en ukrainer hvis der er sådan en i klassen......

Det synes jeg sku ikke er särlig sportsligt!

Jeg synes ikke, at man kan snakke om sportsligt i den sammenhæng. Russerne skal da ikke have forbud mod at være med, blot fordi de er de stærkeste. Finland er da selv en god nation, så de har vist ikke noget at klage over.

Link to comment
Share on other sites

hvorfor er russere nu dumme? :blink:

For at sige det på en pän måde, så er Rusland ikke specielt populäre her i Finland... Lidt ligesom DK og Tyskland....

Men ud over det, så var det ikke så slemt ment. Det er sku da bare pisse irreterende at de altid vinder det hele!!! Man kan jo efterhånden bedre deres nationalsang end vores egen. :cry:

Link to comment
Share on other sites

For at sige det på en pän måde, så er Rusland ikke specielt populäre her i Finland... Lidt ligesom DK og Tyskland....

Men ud over det, så var det ikke så slemt ment. Det er sku da bare pisse irreterende at de altid vinder det hele!!! Man kan jo efterhånden bedre deres nationalsang end vores egen. :cry:

Nu skal du dog kun tvinges til at høre en melodi, da der så vidt jeg husker ikke er tekst til Ruslands nationalmelodi :tongue:

Du skal bare være glad for, at du kan holde med to lande :4thumbup:

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

For at sige det på en pän måde, så er Rusland ikke specielt populäre her i Finland... Lidt ligesom DK og Tyskland....

Men ud over det, så var det ikke så slemt ment. Det er sku da bare pisse irreterende at de altid vinder det hele!!! Man kan jo efterhånden bedre deres nationalsang end vores egen. :cry:

Så må I jo bare træne :tongue:

Link to comment
Share on other sites

eu cup er lavet for at holde noget uden øst europa, men der har aldrig været den store opbakning

Men syntes ikke den samlede russiske indsats er på højde med hvadeden plejer

der skulle vlre smuttet en del i doping test der over

de stærke fra ungaren er skiftet til wpo, så der er ikke så mange tilbage

Edited by jfk
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share