Venstre biceps mindre end højre?!


Insaniac
 Share

Recommended Posts

Hey!

Har et problem, som er at min venstre biceps er mindre end den anden. Den buler mindre, er mindre i omkreds og så føles den heller ikke ligeså pumpet, efter man har trænet.

Jeg har kun trænet i 1½ uges tid, så jeg tænkte at det så ville være lettere at rette op på det nu, end når man først er blevet stor og så bagefter skal til at træne den anden op og vedligeholde den anden, eller hvad?

Jeg træner fuldstændig ens med begge arme.

Link to comment
Share on other sites

Det er fuldtstændigt ligegyldigt!!!! Det er de færreste som jeg kender, der har lige store arme, der er altid en smule forskel!!!

Men hvis du kun har trænet i 1½ uge, så skal du ikke bekymre dig om det, din venstre arm skal nok blive nogenlunde lige så stor som den anden! bare vent og se!!

Link to comment
Share on other sites

Ligegyldigt hvor "ens" du træner dine arme (biceps) så vil de aldrig være ens!

Kroppen er delt op i 2 dele, en venstre og en højre..... og hos nogen er det mere tydeligt end andre, at der faktisk er anatomisk ubalance, asymetri om man vil!

Det samme gælder resten af kroppen!

F.eks skulle man tro at begge biceps ville se ens ud når man laver Barbell curls, men det er ikke tilfældet selvom jeg praktisk talt kun benytter mig af denne øvelse til bicepstræning.

Alligevel er mine biceps ikke ens når jeg f.eks spænder dem, min højre er mere rund, min ventre har en lidt mere "aflang" form og ca. 1 cm mindre!

Link to comment
Share on other sites

Tjae, jeg har det også sådan, i ret høj grad... De er dog ca. lige stærke hvilket undrer mig... Den ene er da næsten dubbelt så stor som den anden, men de er lige stærke...!? Anyway, det er først blever rigtigt godt synligt efter jeg har trænet et stykke tid... Håber der udligner sig selv (Kun så de ser ens ud, altså så der ikke er den store synlige forskel for andre) ellers må jeg jo bare holde op med at træne (totalt) et par år til der ikke er en muskel tilbage, og så træne hele pisse op igen... :devil: Hmm... eller ikke...!? :banana::banana::banana::banana::banana::banana:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share