ECA


tulle
 Share

Recommended Posts

øhhh... efter at have læst nogle indlæg om bla ECA i dette forum sidder jeg og funderer over om det er et håndkøbspræparat??? Der er jo tilsyneladende mange der bruger eller har brugt det... Men da det indeholder efedrin burde man jo ikke kunne købe det her i Danmark!?! Men som jeg også kan se udfra de foskellige inglæg har kært barn mange navne og det kan måske sælges under et andet navn? Ja jeg spørger nok ret ubegavet :retard: men jeg har aldrig selv gjort noget i retning af doping...

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke lovligt at købe i DK!

De fleste folk bestiller det fra udlandet, der er dog visse steder man kan bestille dem på danske sites, men de bestiller vist direkte fra udlandet også....... som du selv er inde på, der er mange tråde om ECA her på MOL og så vidt jeg husker er der vist endeligt svar på dit spgs i disse tråde.

Link to comment
Share on other sites

Tulle -> Jeg synes du skal holde dig fra ECA. Godt nok virker præparatet en smule og hører bestemt til i den milde ende af dopingskalaen. Meeeeeeeeeen, hvorfor bruge det, når du ikke har store problemer med vægten. Du kan sagtens nå dine mål uden brug af ECA. Husk på at selvom ECA er specielt farligt (eller har mange bivirkninger) for de fleste mennesker, så presses kroppen unødigt, hvilket aldrig er tilrådeligt.

Link to comment
Share on other sites

Hej Jarvig

Bare rolig, det var ikke fordi jeg overvejede selv at tage ECA :ugone2far:

Jeg blev bare i tvivl om hvorvidt det var på det danske marked. Mener at have hørt at nogle ulovlige stoffer faktisk sælges i fx helseprodukter hvor de bare "gemmer sig" under et andet navn i deklaretionen. Men der tager jeg måske grueligt fejl... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du går ind i enhver helsebutik vil du næsten kunne finde et produkt som er ulovligt i Danmark. Mange butikker i KBH har solgt Tribulus Terrestis som er doping klassificeret i DK. Jeg kunne da også forestille mig at man brugte andre labels. Har set på et diskotek en energi drik, hvor der var to labels. Når man pillede det første label (dansk) af kom man ind til et andet label (engelsk) hvor ingrediens listen så andreledes ud.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share