BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Guest PlayboY
Jeg må nu indrømme at jeg gerne ville se ud som kevin gør på dette billede

levrone-per.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

Ja han ser ond nok ud på det billede.. Men hvorfor er det jeg synes at kevins form svinger helt vildt meget på de forskellige billeder?.. Nogle billeder er han ikke særlig stor, og hans bf er "høj".. På andre er han grande og rippet to the bone? :blink: .. Har det noget at gøre med at han ikke træner ½ delen af året?.. Så de billeder hvor han ikke er så stor kan være fra den periode hvor han ikke træner?..

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hvad er Gasparis fedtprocent? 3-4?

<{POST_SNAPBACK}>

Ifølge Arnold er der ingen BB'ere med fedtprocenter 3-4, fordi forholdet bliver anderledes idet man smider mere muskel på- som er mere fedtholdigt end knogle og organmasse osv...you get my point. Ifølge ham er pro BB'erne vist en 6-7% tror jeg han har skrevet...

Link to comment
Share on other sites

Hvad er Gasparis fedtprocent? 3-4?

<{POST_SNAPBACK}>

Ifølge Arnold er der ingen BB'ere med fedtprocenter 3-4, fordi forholdet bliver anderledes idet man smider mere muskel på- som er mere fedtholdigt end knogle og organmasse osv...you get my point. Ifølge ham er pro BB'erne vist en 6-7% tror jeg han har skrevet...

<{POST_SNAPBACK}>

Det har Arnold så ikke ret i. Gaspari er sgu nærmere de 3-4% end de 6-7% på det billede. :wink:

Edited by Squatfather
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Vil du ikke argumentere for det? :smile:

Peterlagermand.jpg

Ham kender i jo godt, Peter Lagermand. Lad os bare sige hans fedtprocent er 6% - jeg ved ikke hvad den rent faktisk er, men lad os bare som udgangspunkt sige 6%.

Hvad ville der ske hvis man smed 5 kg ekstra muskel, og kun muskel på - der jo som alle ved også består af fedt.

Hans fedtprocent må da stige. Hvorfor?

Fordi hans LBM består også af skelet og jeg ved ikke hvad, der er mindre fedtholdigt end fedt er. Når man så tilføjer noget der er mere fedtholdigt per 100 gram end den i forvejen eksisterende masse på fedt %'en stige.

Synes det er svært at forklare...

Forstår du hvad jeg mener?

Lad os sige man har størrelserne 1. LBM minus muskelmasse og 2. muskelmasse.

Enhed 2, muskelmasse er mere fedtholdigt end LBM. Tilføjer man mere af enhed 2, vil den samlede fedt% stige.

Link to comment
Share on other sites

Hvad er Gasparis fedtprocent? 3-4?

<{POST_SNAPBACK}>

Ifølge Arnold er der ingen BB'ere med fedtprocenter 3-4, fordi forholdet bliver anderledes idet man smider mere muskel på- som er mere fedtholdigt end knogle og organmasse osv...you get my point. Ifølge ham er pro BB'erne vist en 6-7% tror jeg han har skrevet...

<{POST_SNAPBACK}>

Det har Arnold så ikke ret i. Gaspari er sgu nærmere de 3-4% end de 6-7% på det billede. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

jeg tror nu heller ikke at han har ret, men det ændrer ikke ved at mennesker stort set ikke kan komme under 5%. Væskedepletering og carbning gør meget.

Link to comment
Share on other sites

Vil du ikke argumentere for det?  :smile:

Peterlagermand.jpg

Ham kender i jo godt, Peter Lagermand. Lad os bare sige hans fedtprocent er 6% - jeg ved ikke hvad den rent faktisk er, men lad os bare som udgangspunkt sige 6%.

Hvad ville der ske hvis man smed 5 kg ekstra muskel, og kun muskel på - der jo som alle ved også består af fedt.

Hans fedtprocent må da stige. Hvorfor?

Fordi hans LBM består også af skelet og jeg ved ikke hvad, der er mindre fedtholdigt end fedt er. Når man så tilføjer noget der er mere fedtholdigt per 100 gram end den i forvejen eksisterende masse på fedt %'en stige.

Synes det er svært at forklare...

Forstår du hvad jeg mener?

Lad os sige man har størrelserne 1. LBM minus muskelmasse og 2. muskelmasse.

Enhed 2, muskelmasse er mere fedtholdigt end LBM. Tilføjer man mere af enhed 2, vil den samlede fedt% stige.

<{POST_SNAPBACK}>

i Arnold dage kunne man sikkert nok slippe afsted med at kunkurere med en fedtprosent på 6-7 stykker det kan man ikke i dag(som prof BB'er)

Peter lagerman er i glimrende form på det bilede jeg vil gætte på omkring 5%

hvis du smider 25kg ren muskelmasse oven i haten på ham så har du nok noget der ligner en stor professionel Bodybuilder, men så ryger han også ned på 3-4% ren muskelmasse har under 1g fedt pr 100g

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Old Qua> du vil da ikke bilde mig ind at der næsten intet fedt er i menneskekød? :blink: Jeg mener da vi er noget á la 8-10% oksekød,tager jeg fejl der?

Har du en kilde til din påstand om 1%?

Vi gætter og vi gætter og vi gætter. "Han ser ud til", "jeg tror", "han ligner". Det kan jo ikke bruges til noget, for hvad går vi ud fra?

Hvis det du siger med den ene procent er rigtigt, så lyder det jo fornuftigt. Ellers ikke.

Link to comment
Share on other sites

Old Qua> du vil da ikke bilde mig ind at der næsten intet fedt er i menneskekød?  :blink: Jeg mener da vi er noget á la 8-10% oksekød,tager jeg fejl der?

Har du en kilde til din påstand om 1%?

Vi gætter og vi gætter og vi gætter. "Han ser ud til", "jeg tror", "han ligner". Det kan jo ikke bruges til noget, for hvad går vi ud fra?

Hvis det du siger med den ene procent er rigtigt, så lyder det jo fornuftigt. Ellers ikke.

<{POST_SNAPBACK}>

det kommer jo an på hvor tyk det meneske du tager kydet fra har været, og om hvor fra stykket er skåret, men du skal ikke sammenligne med hakketkød, da det består af både fedt og muskelvæv. Selve muskelvævet indeholder ikke fedt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Nej, men det er rent ordkløveri. En BB'er gianer jo ikke KUN 10 kg muskel, men også det fedt i musklen der følger med - det fedt i "bøffen".

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nej, men det er rent ordkløveri. En BB'er gianer jo ikke KUN 10 kg muskel, men også det fedt i musklen der følger med - det fedt i "bøffen".

<{POST_SNAPBACK}>

Det er ikke spor ordkløveri. Der er ikke fedt af betydning inde i musklen, men naturligvis vil de fleste have fedtdepoter flere steder rundt om musklerne. Det er disse fedtdepoter der bl.a kommer med i hakket kød. En ren muskel indeholder ikke 8-10%.

<{POST_SNAPBACK}>

Men vil øget muskelmasse også medføre øgede fedtdepoter?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share